کد خبر: 143734 ، سرويس: استان فارس
تاريخ انتشار: 20 اسفند 1399 - 12:00
در آستانه عید مبعث انجام شد؛
توزیع دو میلیارد و ٧٠٠ میلیون تومان بسته معیشتی در شیراز

اتحادخبر:  در آستانه عید مبعث ۱۰ هزار بسته معیشتی به ارزش دو میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان بین نیازمندان شرق شیراز توزیع شد.

اتحادخبر:  در آستانه عید مبعث ۱۰ هزار بسته معیشتی به ارزش دو میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان بین نیازمندان شرق شیراز توزیع شد.

توزیع دو میلیارد و ٧٠٠ میلیون تومان بسته معیشتی در شیراز

به گزارش ایسنا؛ مسئول سپاه احمد بن موسی(ع) شیراز چهارشنبه ٢٠ اسفند در آیین توزیع ١٠ هزار بسته معیشتی، بهداشتی و کمک آموزشی که در محل آرامگاه حافظ برگزار شد، گفت: ١٠٠ دستگاه تبلت نیز در این مرحله تهیه شده و در اختیار دانش آموزان نیازمند شناسایی شده ناحیه ٤ آموزش و پرورش شیراز قرار داده می‌شود.

 

سرهنگ مرتضی خسروانی با بیان اینکه بسته‌های معیشتی نیز توسط گروه‌های جهادی و پایگاه‌های مقاومت در محلات توزیع می‌شود، از مشارکت سپاه احمد بن موسی(ع) با ستاد دیه فارس برای آزاد سازی ١٩ زندانی جرائم غیرعمد خبر داد.

او همچنین خاطرنشان کرد: از امشب کارگاه اشتغال شامل کارگاه تولید ماسک، پرورش زالو، پرورش قارچ، قالیبافی و بسته بندی سبزی افتتاح و بهره‌برداری می‌رسد.

 

مسئول سپاه احمد بن موسی(ع) شیراز عنوان کرد: با افتتاح این کارگاه‌ها، ۳۵۰ نفر از زنان نیازمند شرق شیراز مشغول به کار می‌شوند.

خسروانی همچنین اهدای ۵۶ هزار و ٥٠٠ سی سی خون در طرح نذر خون توسط بسیجیان و مردم شرق شیراز را از دیگر اقدامات شاخص این ناحیه از سپاه شیراز ذکر کرد.

 

او با بیان اینکه توزیع یک هزار بسته کفش، لباس و چادر ویژه نیازمندان برای شب عید نیز پیش‌بینی شده است، گفت: از امشب اطعام ٨ هزار نیازمند نیز از توسط بسیجیان توزیع می‌شود.

مسئول سپاه احمد بن موسی(ع) شیراز با بیان اینکه اهدای ١٠ سری جهیزیه با مشارکت خیران و کمیته امداد برای زوج‌های جوان آماده و در دستور توزیع قرار گرفته است، اعلام کرد که از ابتدای امسال و با شیوع بیماری کرونا بالغ بر ٢٥ میلیارد تومان کمک مومنانه با ظرفیت خیرین، مردم و بسیجیان توسط این ناحیه از سپاه شیراز توزیع شده است.

 

سرهنگ پاسدار علی‌محمد محمدی، معاون هماهنگ کننده سپاه فجر فارس نیز در این مراسم بیان کرد: ما تکلیف داریم  به رسالت خود عمل کنیم و در مقابل ظلم بایستیم  و هر جا ضعیفی دیدیم به او کمک کنیم و هر جا ظالمی دیدیم در مقابلش بایستیم.

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/143734