کد خبر: 143537 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 17 اسفند 1399 - 09:28
با رای دادگاه؛
سند واگذاری ۵ پلاک اهدایی به کارمند پاره وقت شهرداری اهرم در دوره چهارم باطل شد

اتحاد خبر: بر اساس شنیده ها از یک منبع موثق،  در دوره قبل (چهارمین دوره مدیریت شهری) به یکی از کارمندان شهرداری اهرم که بصورت پاره وقت استخدام شده بود شش پلاک مسکونی به ارزش ۲۰میلیارد ریال به عنوان پاداش و به صورت غیرقانونی واگذار شده بود.

اتحاد خبر: بر اساس شنیده ها از یک منبع موثق،  در دوره قبل (چهارمین دوره مدیریت شهری) به یکی از کارمندان شهرداری اهرم که بصورت پاره وقت استخدام شده بود شش پلاک مسکونی به ارزش ۲۰میلیارد ریال به عنوان پاداش و به صورت غیرقانونی واگذار شده بود.


به گزارش اتحاد خبر، شنیده ها حاکی است:  این شش پلاک بدون اخذ وجه و سیرمراحل قانونی در قبال گرفتن رای به سود شهرداری در یکی از پرونده های قضایی و به عنوان پاداش به این کارمند واگذار شده بود.


نکته ی قابل تامل اینجاست که این پلاک های مسکونی در قبال پرونده ای به وی اهدا شده بود که کماکان این پرونده قضایی مفتوح و در جریان است و تاکنون هیچ گونه آرایی در خصوص این پرونده به نفع شهرداری صادر نگردیده است.
همچنین سند های واگذاری این  زمین ها  را نیز خود این کارمند تهیه کرده بود که بعد از واگذاری و حواشی که پیرامون این موضوع در جای جای شهر به وجود آمد ، شورای شهر وقت (شورای چهارم) مصوبه واگذاری زمین ها را باطل کرده که علی رغم باطل شدن این مصوبه واگذاری ، زمین ها به شهرداری واگذار نگردید و به شخص ثالث نیز فروخته شده بود .


اما با شروع دوره پنجم مدیریت شهری با جدیت هرچه تمام و در جهت دفاع از حقوق شهرداری و اموال بیت المال با طرح شکایتی در دادگستری تنگستان نسبت به باطل کردن سندها اقدام شد که مطلع گشتیم چندی پیش رای قطعی بازپس گیری این زمین ها توسط دادگاه تجدید نظر استان صادر گردید و هم اکنون شش پلاک در تملک شهرداری اهرم است.


اما خبردار شدیم پرونده دیگری نیز هم اکنون در رابطه با واگذاری غیرقانونی زمین های شهرداری در دادگاه مطرح است.
اما گویا بازپس گیری ۶ پلاک زمین سبب ایجاد حواشی و دسیسه هایی برای استعفا یا استیضاح شهردار اهرم شده و اخیرا نیز خبری مبنی بر استیضاح شهردار اهرم بدون ذکر منبع در بعضی سایت ها منتشر شد که واکنش به همین اقدامات اخیر و گرفتن رای زمین ها بوده است.
این درحالی است که خبرنگار ما کسب اطلاع نموده که  تا این تاریخ از طرف شورای شهر اهرم هیچ گونه سوالی چه بصورت  شفاهی و چه به صورت مکتوب برای شهردار ارسال نشده وانتشار نامه ی طرح استیضاح شهردار اهرم در فضای مجازی تنها با امضا دو‌عضو شورا که یکی از آنها در ارتباط مستقیم با واگذاری های غیر قانونی بوده صرفا اقدامی تلافی جویانه می باشد و جهت ایجاد حاشیه و تنش برای شهردار اهرم به شمارمی آید.

 

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/143537