کد خبر: 143385 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 13 اسفند 1399 - 10:37
۴۰ واحد صنعتی و تولیدی راکد استان بوشهر به چرخه تولید بازگشت

اتحادخبر: معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر گفت: امسال ۴۰ واحد صنعتی و تولیدی راکد استان بوشهر با فراهم شدن تمهیدات لازم و حل مشکلات آنها به چرخه تولید بازگشتند و فعال شدند.

اتحادخبر: معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر گفت: امسال ۴۰ واحد صنعتی و تولیدی راکد استان بوشهر با فراهم شدن تمهیدات لازم و حل مشکلات آنها به چرخه تولید بازگشتند و فعال شدند.

40 واحد صنعتی و تولیدی راکد استان بوشهر به چرخه تولید بازگشت + فیلم

به گزارش تسنیم؛ سعید زرین‌فر  با اشاره به تشکیل کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید اظهار داشت: امسال تاکنون 61 جلسه در این راستا تشکیل و مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی بررسی و راهکارهای لازم ارائه شده است.

 

وی، بخشی از مشکلات واحدهای تولیدی را تسهیلات بانکی در بخش‌های گوناگون دانست و بیان کرد: در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید مشکلات صنایع در بخش‌های مالیات، بیمه تامین اجتماعی، آب، برق، گاز، بحث‌های زیرساختی و نقدینگی بررسی می‌شود.

 

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر از 773 مصوبه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید خبر داد و خاطر نشان کرد: افزون بر 500 مورد از این مصوبات اجرایی شده است.

 

زرین‌فر با بیان اینکه بیش از 70 درصد مصوبات این جلسات اجرایی شده است گفت: امسال 40 واحد صنعتی و تولیدی راکد استان بوشهر با فراهم شدن تمهیدات لازم و حل مشکلات آنها به چرخه تولید بازگشتند و فعال شدند.

وی، با بیان اینکه 11 واحد صنعتی و تولیدی تملک شده از سوی بانک‌ها از تملک خارج شده است افزود: افزون بر 100 واحد صنعتی و تولیدی که پایین‌تر از ظرفیت اسمی فعالیت می‌کردند با حمایت‌های ویژه تولید آنها افزایش یافت.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر به پرداخت تسهیلات بانکی به واحدهای صنعتی و تولیدی استان پرداخت و تصریح کرد: در 11 ماه امسال برای رونق تولید به 193 طرح  254 میلیارد تومان تسهیلات بانکی پرداخت شده که جایگاه استان بوشهر در کشور هشتم است.

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/143385