کد خبر: 143384 ، سرويس: ورزش
تاريخ انتشار: 13 اسفند 1399 - 10:34
شاهین بوشهر در جایگاه هفتم جدول لیگ دسته اول فوتبال قرار گرفت

اتحادخبر: در چارچوب رقابت‌های هفته شانزدهم لیگ دسته اول شاهین شهرداری بوشهر با تساوی بدون گل برابر فجرسپاسی شیراز در جایگاه هفتم جدول قرار گرفت.

اتحادخبر: در چارچوب رقابت‌های هفته شانزدهم لیگ دسته اول شاهین شهرداری بوشهر با تساوی بدون گل برابر فجرسپاسی شیراز در جایگاه هفتم جدول قرار گرفت.

شاهین بوشهر در جایگاه هفتم جدول لیگ دسته اول فوتبال قرار گرفت

به گزارش تسنیم در چارچوب رقابت‌های هفته شانزدهم لیگ دسته اول عصر امروز تیم شاهین شهرداری بوشهر میزبان تیم فجر سپاسی شیراز در ورزشگاه شهید نادر مهدوی بوشهر بود.

 

شاهین شهرداری بوشهر که طی هفته‌های گذشته با پیروزی‌های خود به جمع تیم‌های بالای جدول رسید و مدعی صعود به لیگ‌برتر شد که امروز برابر فجر سپاسی شیراز برای پیروزی دیگر برنامه‌ریزی کرده بود.

 

شاهینی‌ها امید زیادی به پیروزی مقابل فجرسپاسی شیراز داشتند تا بتواند به صدر جدول نزدیک‌تر شود اما این فرصت برای شاگردان فراز کمالوند از دست رفت.

شاهین شهرداری بوشهر در 2 نیمه حملات گسترده‌ای بر روی دروازه فجر سپاسی شیراز تدارک دید ولی هیچکدام از توپ‌ها از خط دروازه عبور نکرد تا این بازی نفس‌گیر بدون گل با تساوی به پایان برسید.

 

شاهین شهرداری بوشهر با این تساوی و 23 امتیاز در جایگاه هفتم جدول لیگ دسته اول باشگاه‌های ایران قرار گرفت.

سرمربی شاهین شهرداری بوشهر در پایان این رقابت در جمع خبرنگاران با بیان اینکه پایان نیم فصل بهترین خط دفاعی داشتیم اظهار داشت: شاهین بهترین خط دفاعی دارد و در پایان نیم فصل با بهترین خط دفاعی جزء معدود تیم‌هایی بودیم که در بازی خانگی باخت نداشتیم.

 

فراز کمالوند با بیان اینکه در نیمه دوم  شاهینی‌ها از حریف بهتر بازی کردند افزود: در مجموع بازی خوبی بود شاید نتیجه مساوی عادلانه بود.

وی، با اشاره به جذب 5 بازیکن جدید در تیم شاهین خاطر نشان کرد: فهرست بازیکنان برای نیم فصل دوم به باشگاه شاهین ارائه شد که جذب 5 تا 6 بازیکن می‌تواند شاهین را در کورس قرار دهد و این در حالی است که  تاکنون 7 بازیکن از تیم خارج شده و چند نفر دیگر هم به‌زودی خارج می‌شوند.

سرمربی تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز هم  با بیان اینکه داور بازی تحت تاثیر فشار کادرفنی حریف قرار گرفت افزود: این شرایط سبب شد تا داور جوان مسابقه نتواند قضاوت ایده‌آلی برای این بازی داشته باشد.

 

علی اصغر کلانتری اشتباه‌‎های داور را بسیار تاثیرگذار دانست و تصریح کرد: در این رقابت 2 بازیکن تیم حریف باید از زمین مسابقه اخراج می‌شدند ولی داور با دادن کارت زرد به بازیکنان ما از اخراج بازیکن حریف صرف نظر کرد.

وی افزود: با این وجود امروز بازی 70 به 30 از لحاظ مالکیت توپ و موقعیت گلزنی به سود تیم فجر سپاسی شیراز بود ولی موفق به گلزنی نشدیم.

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/143384