کد خبر: 143290 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 11 اسفند 1399 - 21:33
پیام تبریک شهردار برازجان به مناسبت دوازدهم اسفند، "روز برازجان"

اتحاد خبر:برازجان!نامی به بلندای صدها سال دیرینگی و افتخار؛ سرزمینی که تاریخش پر است از صدها و بلکه هزارها فرزند نام‌آور و انسان شجاع، فرهیخته و ارزشمندی که ذکر نامشان هم کوهی از غرور و افتخار را پشتوانه‌ی عزت و سربلندی این شهر سربلند قرار داده است.شهر زیبایی که همواره به وجودش و به داشتنش فارغ از تمام کژاندیشی‌های کج‌اندیشان افتخار کرده‌ایم ....

برازجان!

 

نامی به بلندای صدها سال دیرینگی و افتخار؛ سرزمینی که تاریخش پر است از صدها و بلکه هزارها فرزند نام‌آور و انسان شجاع، فرهیخته و ارزشمندی که ذکر نامشان هم کوهی از غرور و افتخار را پشتوانه‌ی عزت و سربلندی این شهر سربلند قرار داده است.

 

محمدحسن محمدی: تمام مستاجرین دکه‌های تحت تملک شهرداری از پرداخت اجاره بهای  اسفند ۹۸ و فروردین ۹۹ معافند! - اتحاد خبر


شهر زیبایی که همواره به وجودش و به داشتنش فارغ از تمام کژاندیشی‌های کج‌اندیشان افتخار کرده‌ایم و فرزندان فهیمش تا بوده برای آبادانی‌اش -علیرغم همه‌ی موانع- از پای ننشسته‌اند تا این امانت بزرگ تاریخ همچنان -سرزنده و استوار- مسیر رشد و پیشرفت را پیش روی خود ببیند.
اینک در موسم شکوفایی نخل‌های سرفراز و در آستانه‌ی دوازدهم اسفند قرار داریم؛ روزی که با حسن نیت و همدلی خدمتگزاران صادق این دیار به نام زیبای "برازجان" نامگذاری گردیده و فرصتی شده برای نکوداشت شهر تاریخی و زیبایمان.
اینجانب به عنوان فرزند کوچک این دیار و خدمتگزار شهر و شهروندان نیک‌اندیش شهر عزیزم برازجان فرا رسیدن این روز بزرگ را به همه‌ی همشهریان گرانقدر و فرزندان فرهیخته و فهیم برازجان عزیز تبریک عرض نموده، سربلندی و سرفرازی برازجان و همه‌ی فرزندان شریفش را از درگاه احدیت مسئلت می‌نمایم.

 

 

 

با احترام
محمدحسن محمدی
شهردار برازجان

 

 

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/143290