کد خبر: 143148 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 09 اسفند 1399 - 09:49
به مناسبت میلاد امام علی (ع)؛
دیدار و تقدیر از پیشکسوتان عرصه ورزش و هنر توسط سرپرست سازمان فرهنگی،اجتماعی و ورزشی بندر بوشهر

اتحادخبر: سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بندر بوشهر با همراهی اعضای شورای شهر بوشهر با پیشکسوتان عرصه ورزش و هنر بوشهر دیدار و از ایشان تقدیر کردند.

اتحادخبر: سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بندر بوشهر با همراهی اعضای شورای شهر بوشهر با پیشکسوتان عرصه ورزش و هنر بوشهر دیدار و از ایشان تقدیر کردند.


به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری بندر بوشهر داریوش پوربهی رییس شورای شهر، حیدر رفاهی عضو شورای شهر و مسعود غلامزاده‌فرد سرپرست سازمان فرهنگی شهرداری بوشهر به مناسبت فرارسیدن سالروز ولادت امیرالمومنین علی (ع) و روز پدر با حضور در منازل تعدادی از پیشکسوتان هنر و ورزش بوشهر با اهدای هدایا و لوح یادبود از زحمات و تلاش‌های این عزیزان در اعتلای فرهنگ و ورزش بوشهر تقدیر کردند.


مسعود غلامزاده فرد در حاشیه این دیدار ضمن تبریک میلاد فرخنده امام اول شیعیان و روز پدر گفت: پیشکسوتان عرصه‌های مختلف خصوصا هنر و ورزش، سرمایه‌های ارزشمند جامعه هستند و تقدیر و تجلیل از زحمات این عزیزان می‌تواند زمینه بهره‌گیری از تجارب و اندوخته‌های ارزشمند آن‌ها را فراهم سازد.


سرپرست سازمان فرهنگی شهرداری با بیان اینکه تقدیر از عزیزانی که سال‌های زیادی از عمر خویش را در راه افتخارآفرینی برای بوشهر عزیز سپری کرده‌اند می‌تواند تبعات مثبت زیادی را به همراه داشته باشد، افزود: این اقدام نه تنها باعث دلگرمی پیشکسوتان می‌شود، بلکه سبب خواهد شد جوانانی که قدم در راه ورزش و هنر این بندر کهن می‌گذارند،  با روحیه و انگیزه مضاعفی به تمرین و تلاش بپردازند.


گفتنی است در این بازدید، محمدعلی درویشی پیشکسوت فوتبال، علی‌اکبر هنرور پیشکسوت موسیقی و ایرج صغیری پیشکسوت هنرهای نمایشی و تئاتر بوشهر تجلیل شدند.








لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/143148