کد خبر: 143062 ، سرويس: ورزش
تاريخ انتشار: 06 اسفند 1399 - 08:07
میزبانی خوزستانی‌ها تحت تاثیر وضعیت قرمز
اتحادخبر: برگزاری دیدار تیم‌های فولاد - ذوب آهن و نفت مسجدسلیمان - تراکتور از هفته شانزدهم لیگ برتر در خوزستان در هاله ابهام قرار دارد.

اتحادخبر: برگزاری دیدار تیم های فولاد - ذوب آهن و نفت مسجدسلیمان - تراکتور از هفته شانزدهم لیگ برتر در خوزستان در هاله ابهام قرار دارد.

 

به گزارش ایسنا؛ چند روزی است که شرایط استان خوزستان به دلیل عدم رعایت پروتکل های بهداشتی از سوی مردم، قرمز و حاد اعلام شده است.

 

در پی این وضعیت نیز با اعلام ستاد کرونای خوزستان و با دستور اداره کل ورزش و جوانان خوزستان تمامی مسابقات ورزشی لغو و فعالیت باشگاه ها و اماکن ورزشی و آبی تعطیل اعلام شد.

 

تصمیم به تعطیلی تمام رقابت های ورزشی، به فوتبال هم رسید و با اعلام معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش خوزستان به هیات فوتبال استان، نباید دیدار تیم های فولاد - ذوب آهن و نفت مسجدسلیمان - تراکتور در تاریخ ۱۱ اسفندماه به ترتیب در اهواز و مسجدسلیمان برگزار شود اما از آن جا که برنامه مسابقات لیگ برتر فوتبال به صورتی است که امکان لغو دیداری از لیگ برتر با توجه به برنامه های تیم ملی در فروردین ماه ۱۴۰۰ وجود ندارد، لغو این دیدارها غیرممکن به نظر می رسد.

 

باید منتظر ماند و دید که در نهایت فولاد می تواند در اهواز و نفت در مسجدسلیمان از حریفان میزبانی کنند یا خیر.

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/143062