کد خبر: 143008 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 05 اسفند 1399 - 08:06
فرماندار دشتستان؛
از همه ظرفیت های شهرستان جهت برگزاری انتخاباتی پرشور و سالم استفاده خواهیم کرد/جوانب حقوق انتخاب کنندگان و انتخاب شوندگان را با جدیت مد نظر قرار خواهیم داد

اتحادخبر: فرماندار دشتستان گفت:زمینه سازی جهت حضور حداکثری مردم و برگزاری انتخاباتی سالم و پرشور از اهداف مهم ماست که برای تحقق آن از همه ظرفیت ها و پتانسیل های شهرستان بهره خواهیم برد.فتح الله نوروزی در اولین جلسه ستاد انتخابات شهرستان که با حضور مسئولین کمیته های مختلف ستاد برگزار شد اظهار داشت:انتخابات،مظهر مردمسالاری در ...

اتحادخبر: فرماندار دشتستان گفت:زمینه سازی جهت حضور حداکثری مردم و برگزاری انتخاباتی سالم و پرشور از اهداف مهم ماست که برای تحقق آن از همه ظرفیت ها و پتانسیل های شهرستان بهره خواهیم برد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری دشتستان؛فتح الله نوروزی در اولین جلسه ستاد انتخابات شهرستان که با حضور مسئولین کمیته های مختلف ستاد برگزار شد اظهار داشت:انتخابات،مظهر مردمسالاری در نظام مقدس جمهوری اسلامی است و مردم با حضور پرشور برای آینده کشور و شهر خود فرد یا افراد اصلح را انتخاب می کنند.




نوروزی بیان داشت:اصول حاکم بر انتخابات مثل سلامت،امنیت و بی طرفی را با تمام توان رعایت خواهیم کرد و انشاالله شاهد انتخاباتی پرشور و سالم خواهیم بود.
رئیس ستاد انتخابات دشتستان تصریح کرد:همواره اعلام کرده ایم در برگزاری انتخابات،قانون فصل الخطاب است و تمام تلاش ما این است که فضایی مناسب جهت برگزاری انتخابات با  رعایت کامل حقوق انتخاب شوندگان و انتخاب کنندگان فراهم نمائیم.
وی افزود:انتخاب شوندگان یعنی کاندیداها و انتخاب کنندگان یعنی مردم خوب و همیشه در صحنه حقوقی دارند که تلاش می کنیم با رعایت جوانب آن،انتخاباتی سالم و پویا داشته باشیم.
نوروزی ابراز داشت: زمینه سازی جهت حضور حداکثری مردم و برگزاری انتخاباتی سالم و پرشور از اهداف مهم ماست که برای تحقق آن از همه ظرفیت ها و پتانسیل های شهرستان بهره خواهیم برد.

فرماندار دشتستان از برگزاری انتخابات در ۹ شهر و ۹۷ روستای شهرستان خبر داد و افزود:سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا همزمان با سراسر کشور روز ۲۸ خرداد ماه سال آتی برگزار خواهد شد.
نوروزی با بیان اینکه در دوره پنجم شوراهای اسلامی شهر و روستا ۹۵۲ نفر ثبت نام کردند ابراز داشت:این افراد جهت تصاحب ۳۶۸ کرسی شورایی با هم رقابت کردند که ۳۲۱ کرسی شورای روستاها و ۴۷ کرسی شورای شهر را تشکیل می داد.




وی خاطرنشان کرد:در سطح شهرستان ۸۲ روستا شورای سه نفره و ۱۵ روستا شورای پنج نفره و ۸ شهر شهرستان شورای پنج نفره و شهر برازجان نیز شورای هفت نفره دارند.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان دشتستان با بیان اینکه ثبت نام کاندیداهای شوراهای اسلامی شهر از ۲۰ اسفندماه سالجاری آغاز می شود افزود:افرادی که توانایی خدمت به مردم را دارند می توانند قبل از این تاریخ گواهی عدم سوء پیشینه خود را اخذ کنند تا در زمان مشخص شده بتوانند ثبت نام نمایند.
نوروزی خاطرنشان کرد:ثبت نام کاندیداهای شوراهای اسلامی روستاها نیز در فروردین ماه سال آتی انجام خواهد شد.
نماینده عالی دولت در شهرستان دشتستان با بیان اینکه در انتخابات گذشته ۲۰۷ شعبه اخذ رای در شهرستان فعال بود ابراز داشت:با توجه به شیوع کرونا و رعایت دستورالعمل های بهداشتی،پیش بینی اولیه ما این است که تعداد شعبه های اخذ رای را به ۲۴۰ شعبه افزایش دهیم.
نوروزی تصریح کرد:مردم عزیز اطمینان کامل داشته باشند که علاوه بر رعایت اصول حاکم بر انتخابات،دستورالعمل های بهداشتی نیز در شعبه های اخذ رای رعایت خواهد شد و انشالله در اطلاعیه های ستاد انتخابات شهرستان نیز تاکید خواهیم کرد.
فرماندار دشتستان با اعلام اینکه ۵۰۰۰ نفر در برگزاری انتخابات سال آتی با ستاد انتخابات شهرستان همکاری خواهند کرد ابراز داشت:همه عوامل اجرایی انتخابات سال ۱۴۰۰ همدل و مصمم هستند که این انتخابات در کمال سلامت و امنیت برگزار شود و به فضل الهی تمام تلاش خود را در راستای تحقق این مهم بکار خواهیم بست.

نوروزی با اشاره به اهمیت انتخابات و نقش آن در اقتدار نظام اسلامی ابراز داشت:حضور پرشور مردم در انتخابات می تواند اقتدار نظام اسلامی را افزایش دهد و نقشه های دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی را نقش بر آب نموده و انتخاب اصلح را نیز به نحو شایسته تری میسر نماید.

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/143008