کد خبر: 143003 ، سرويس: ورزش
تاريخ انتشار: 05 اسفند 1399 - 07:44
مدیر عامل شاهین شهرداری:
حساسیت کمالوند برای صعود را درک میکنیم،در رده پایه در حال تولید بازیکن هستیم

اتحادخبر: مدیر عامل شاهین شهرداری بوشهر امید زیادی دارد که تیمش در دور برگشت لیگ یک به جمع مدعیان صعود به لیگ برتر اضافه شود.

اتحادخبر: مدیر عامل شاهین شهرداری بوشهر امید زیادی دارد که تیمش در دور برگشت لیگ یک به جمع مدعیان صعود به لیگ برتر اضافه شود.

 

به گزارش فوتبال بوشهر؛ سعید مسیگر در این باره به خبرنگار ما می گوید: ابتدای فصل روزهای سختی را پشت سر گذاشتیم تا تیم بتواند لیگ را آغاز کند. برای تیم های سقوط کرده از لیگ برتر همیشه فصل بعد خاص بوده و هست. بوشهر شهر فوتبال خیری است و هیچ وقت خالی از بازیکن نبوده که در آن برهه حساس با درایت سرمربی تیم؛ فراز کمالوند موفق شدیم لیگ دسته اول را شروع کنیم. سرمربی ما در زمان کوتاه بازیکنان با تجربه و جوانی را کنار هم قرارداد و با یک بازی تدارکاتی وارد لیگ شدیم. خدا را شکر مجموعه شورا و شهرداری پای کار بودند تا تیم مشکلات مالی نداشته باشد و از نظر تدارکات و هزینه های تیمداری بدون مشکل پیش برویم.

 

از مدیر عامل باشگاه شاهین شهرداری بوشهر خواستیم در مورد استعفای فراز کمالوند واکنش نشان دهد که این چنین گفت: تا این لحظه استعفایی در کار نیست. حساسیت کمالوند را برای نیم فصل دوم درک می کنیم که دوست دارد شاهین در کورس قرار بگیرد. این چیزی که ما هم به دنبالش هستیم. جلسات مهمی با شهردار ورزشدوست بوشهر برگزار شده و با همه توان برای بهبود وضعیت فنی تیم با جذب بازیکنان جدید تلاش خواهیم کرد. فراز کمالوند سرمربی ماست و منتظر هستیم ماحصل زحمات او را در نیم فصل دوم ببینیم.

 

مدیر عامل باشگاه شاهین شهرداری بوشهر حرف هایش را این چنین به پایان برد: در رده پایه شاهین شهرداری در حال تولید بازیکنان مستعد استان است که هر ساله خروجی آنها در باشگاه و حتی سایر تیم های استان بوشهر به خوبی مشخص است. از سویی برای برآورده کردن همه درخواست های کادر فنی در تلاشیم تا انشالا در دور برگشت به کورس مدعیان بازگردیم. باید به این خبر هم اشاره کنم که شهردار بوشهر دستور پرداخت قسط دوم بازیکنان را داده و با آرامش تیم کارش را ادامه خواهد داد.

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/143003