کد خبر: 142844 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 02 اسفند 1399 - 09:27
مدیرکل انتقال خون بوشهر:
دارندگان گروه خونی O منفی به انتقال خون بوشهر مراجعه کنند

اتحادخبر: مدیرکل انتقال خون استان بوشهر گفت: افراد دارای قابلیت اهدای خون از گروه‌های مختلف به‌ویژه‌ افراد دارای گروه خونی O منفی به انتقال خون بوشهر مراجعه کنند.نرگس عبیدی اظهار داشت: از افرادی که احساس می‌کنند می‌توانند خون را اهدا کنند، درخواست داریم که با مراجعه به پایگاه‌های انتقال خون، نسبت به این کار مهم اقدام کنند...

اتحادخبر: مدیرکل انتقال خون استان بوشهر گفت: افراد دارای قابلیت اهدای خون از گروه‌های مختلف به‌ویژه‌ افراد دارای گروه خونی O منفی به انتقال خون بوشهر مراجعه کنند.

دارندگان گروه خونی O منفی به انتقال خون بوشهر مراجعه کنند

به گزارش مهر؛ نرگس عبیدی اظهار داشت: از افرادی که احساس می‌کنند می‌توانند خون را اهدا کنند، درخواست داریم که با مراجعه به پایگاه‌های انتقال خون، نسبت به این کار مهم اقدام کنند.

 

وی با اشاره به نیاز خونی بیمارستان‌های استان بوشهر خاطرنشان کرد: نیاز به خون یک نیاز همیشگی است و انتظار می‌رود افرادی که قادر هستند به صورت مستمر این اهدا را انجام دهند.

 

مدیرکل انتقال خون استان بوشهر افزود: افراد ثابتی هستند که روزانه نیاز به خون و فرآورده‌های خونی دارند و باید نیازهای آنها را تأمین کنیم که مردم در این زمینه همراهی خوبی دارند.

وی با اشاره به رعایت همه پروتکل‌های بهداشتی در پایگاه‌های انتقال خون بیان کرد: پایگاه‌های خون‌گیری محیطی امن برای تک تک افراد مراجعه کننده به شمار می‌رود.

عبیدی با اشاره به اینکه ۴۰۰ بیمار تالاسمی در استان بوشهر به طور مستمر نیاز به خون دارند اضافه کرد: موارد دیگری هم هستند که به صورت موردی نیاز به دریافت خون دارند.

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/142844