کد خبر: 142829 ، سرويس: ورزش
تاريخ انتشار: 02 اسفند 1399 - 07:47
شاید سوپرجام در عید نوروز برگزار شود
اتحادخبر: مسئول مسابقات سازمان لیگ فوتبال گفت: قرار است سرمربی تیم ملی فوتبال فردا برنامه‌هایش را به ما ارائه بدهد.
اتحادخبر: مسئول مسابقات سازمان لیگ فوتبال گفت: قرار است سرمربی تیم ملی فوتبال فردا برنامه‌هایش را به ما ارائه بدهد.
 
به گزارش مهر؛ سهیل مهدی درباره آخرین وضعیت برنامه‌های سازمان لیگ، گفت: همه گیری ویروس کرونا حتی مسابقات انتخابی جام جهانی را دستخوش تغییر کرده است. با تعویق بازی‌های انتخابی جام جهانی ما هم هفته شانزدهم را یک هفته عقب انداختیم. یک مقدار تیم‌های باشگاهی از فشار اردوهای تیم ملی خارج شدند. سرمربی تیم ملی هم فردا برنامه‌هایش را می‌دهد.
 
وی گفت: ۱۵ هفته از لیگ باقی مانده است. در نیم فصل دوم سه تداخل سنگین داریم. یک بحث مقدماتی جام جهانی در خرداد، دو بحث لیگ قهرمانان آسیا و سه لیالی قدر است. با این تفاسیر سوپرجام را که تک بازی است حتماً برگزار می‌کنیم.
 
مسئول برگزاری مسابقات سازمان لیگ در خصوص زمان برگزاری سوپرجام یادآور شد: احتمال می‌دادیم آخر سال این بازی انجام بدهیم ولی با تغییراتی که انجام شد احتمالاً عید نوروز و حتی شاید قبل از عید برگزار کنیم. این بستگی به اردوهای تیم ملی دارد. اجازه بدهید بعداً آن را با اطلاعات بیشتر ارائه کنیم.
 
مهدی تاکید کرد: جام حذفی هم صد درصد برگزار می‌شود. قبل از سال جدید، اگر برنامه اجازه بدهد یک دور از جام حذفی را برگزار می‌کنیم. می‌دانیم سفر و اقامت در این ایام کرونا سخت است و سعی می‌کنیم تیم‌ها را با آرامش روانه بازی‌ها کنیم.
 
مسئول مسابقات سازمان لیگ در پاسخ به این سئوال که آیا ممکن است در ایام برگزاری لیگ قهرمانان آسیا، بازی‌های لیگ برتر ایران برگزار شود؟ گفت: این به بحث میزبانی نمایندگان کشورمان بر می‌گردد. نمی‌دانیم تیم‌ها چند روز قبل باید به مسابقات بروند. بنابر قوانین داخلی کشورها ممکن است تیم‌های میهمان ۴ یا ۱۰ روز قبل از شروع مسابقات به کشور میزبان سفر کنند. نمی‌دانیم تیم‌های ما میزبان هستند یا نه. سعی می‌کنیم بازی‌های لیگ را در ایام لیگ قهرمانان به حداقل برسانیم. اگر شرایط اجازه بدهد حتی یک بازی را هم برگزار می‌کنیم. امیدوارم فیفا و AFC دیگر برنامه خود را تغییر ندهند.
لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/142829