کد خبر: 142828 ، سرويس: ورزش
تاريخ انتشار: 02 اسفند 1399 - 07:45
گل‌محمدی: فکر نمی‌کردیم چنین نتیجه‌ای بگیریم
اتحادخبر: سرمربی پرسپولیس پس از برد ۵ بر صفر تیمش برابر گل‌گهر گفت: تصورش سخت بود و فکر نمی‌کردیم چنین نتیجه‌ای بگیریم.

اتحادخبر: سرمربی پرسپولیس پس از برد ۵ بر صفر تیمش برابر گل‌گهر گفت: تصورش سخت بود و فکر نمی‌کردیم چنین نتیجه‌ای بگیریم.

گل‌محمدی: فکر نمی‌کردیم چنین نتیجه‌ای بگیریم

به گزارش ایسنا؛ یحیی گل محمدی پس از پیروزی تیمش مقابل گل گهر و قهرمانی در نیم‌فصل اظهار کرد: خیلی خوشحالم که توانستیم پیروز شویم و ان‌شاءالله این روند را ادامه دهیم. تصورش سخت بود و فکر نمی‌کردیم چنین نتیجه‌ای بگیریم. در خیلی از مسابقات موقعیت‌ها را از دست ‌می‌دادیم اما توانستیم موقعیت‌های‌مان را تبدیل به گل کنیم. در بازی‌های دیگر هم می‌توانستیم پر گل از بازی بیرون بیاییم اما به هر حال توانستیم گل‌های بیشتری بزنیم.

 

او درباره درخواست پرسپولیس برای جذب ابراهیمی، مدافع گل گهر گفت: برخی از این اسامی که اعلام می‌شود ممکن است گمانه زنی باشد اما به هر حال بازیکنان خوب قرارداد دارند و جذب‌شان سخت است و اکنون فقط ترابی را توانستیم جذب کنیم چون قراردادش را با باشگاه العربی فسخ کرده بود. جذب بقیه بازیکنان خیلی مشکل است. باید ببینیم در ادامه چه اتفاقاتی می‌افتد و فکر نمی‌کنم اسم بردن از بازیکنان درست باشد.

 

گل محمدی در پاسخ به این سوال که پرسپولیس برای جذب بازیکنان جای خالی در لیست دارد یا خیر گفت: مشکلی بابت لیست بزرگسالان نداریم و چند جای خالی داریم و می‌توانیم بازیکن بگیریم.

 

او در پایان اضافه کرد: از مسئولان برگزار کننده مسابقات تشکر می‌کنم چون شادی و نشاط را وارد جامعه می‌کنند. ورزشکاران و فوتبالیست‌ها برای جامعه ایثار می‌کنند و برای مردم انگیزه ایجاد می‌کنند که بازی‌ها را تماشا کنند. از مردم می‌خواهم رعایت کنند چون شرایط خیلی سختی است و باید مسائل بهداشتی را تا آنجا که می‌توانیم رعایت کنیم.

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/142828