کد خبر: 142811 ، سرويس: استان فارس
تاريخ انتشار: 30 بهمن 1399 - 10:51
رئیس پلیس راه راهور ناجا:
تصادفات ۱۸ درصد کاهش داشته است

اتحادخبر:  رئیس پلیس راه راهوار ناجا اعلام کرد که بررسی آمار تصادفات تا پایان دیماه امسال، نسبت به مدت مشابه سال گذشته کاهش ۱۸ درصدی را نشان می‌دهد.

اتحادخبر:  رئیس پلیس راه راهوار ناجا اعلام کرد که بررسی آمار تصادفات تا پایان دیماه امسال، نسبت به مدت مشابه سال گذشته کاهش ۱۸ درصدی را نشان می‌دهد.

تصادفات ۱۸ درصد کاهش داشته است

به گزارش ایسنا؛ سرهنگ هادی امیدوار با بیان اینکه حدود ۲۳۵ هزار کیلومتر راه در کشور وجود دارد، افزود: با این وجود و همچنین اطلاع رسانی و فرهنگ سازی، شاهد کاهش خوب و قابل قبولی در راستای کاهش حوادث رانندگی در کشور بوده‌ایم که این از مهمترین اهداف پلیس برای حفظ جان شهروندان است.

 

به گزارش ایسنا به نقل از پلیس فارس، امیدوار با اشاره به اینکه براساس آمارها ۱۰ ماهه امسال نسبت به سال قبل شاهد کاهش ۱۸ درصدی تصادفات هستیم، گفت: در همین مدت تلفات ۲۱ درصد و مجروحین نیز ۲۰ درصد کاهش یافته است.

 

رئیس پلیس راه راهور ناجا با بیان اینکه فارس یکی از استان‌های مهم در حوزه حمل و نقل و ترافیک در کشور است، گفت: برای کاهش حوادث رانندگی در این استان، سایر دستگاه‌های مرتبط باید با پلیس همکاری داشته باشند تا وقوع تصادفات به حداقل برسد.

 

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه آمار تصادفات در ایام نوروز افزایش چشم گیری پیدا می‌کند، بیان کرد: پلیس برنامه‌ریزی خوب و هماهنگی برای نوروز سال جاری دارد.

 

او با بیان اینکه متاسفانه میانگین سرعت رانندگان در کشور افزایش پیدا کرده است، افزود: در راستای سلامت جامعه، ما با کسانی که قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی را رعایت نکنند به شدت برخورد و اعمال قانون می‌کنیم.

 

رئیس پلیس راه کشور با بیان اینکه رعایت قوانین و مقررات توصیه نخست پلیس به شهروندان است، از مردم به دلیل رعایت دستورالعمل‌ و پروتکل‌های بهداشتی مبارزه با ویروس منحوس کرونا و همچنین همکاری با خادمان خود در نیروی انتظامی قدردانی کرد.

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/142811