کد خبر: 142777 ، سرويس: ورزش
تاريخ انتشار: 30 بهمن 1399 - 08:06
ناراحتی سی‌آر سون از شکست در پرتغال
بهت و خشم رونالدو؛ پنالتی بود؟ (عکس)

اتحادخبر: کریستیانو رونالدو از تصمیم داور برای نگرفتن پنالتی در آخرین دقیقه از بازی به شدت عصبانی و بهت زده بود.

اتحادخبر: کریستیانو رونالدو از تصمیم داور برای نگرفتن پنالتی در آخرین دقیقه از بازی به شدت عصبانی و بهت زده بود.

به گزارش "ورزش سه"، دیدار تیم های پورتو و یوونتوس در حالی با شکست شاگردان آندره پیرلو به پایان رسید که یوونتوس در نیمه دوم توانست یکی از دو گل خورده را جبران کند و خط حمله این تیم تلاش بسیار زیادی داشت تا گل بعدی را هم بزند.

در وقت های اضافه این مسابقه یک توپ روی دروازه پورتو آمد و کریستیانو رونالدو برای تصاحب آن اقدام کرد اما زایدو سد راه فوق ستاره پرتغالی شد تا رونالدو سرنگون شود. او که منتظر سوت داور بود، پس از اطلاع از تصمیم کارلوس گرانده، بلافاصله اعتراض خود به داور اسپانیایی بازی آغاز کرد و البته به این سادگی ها هم بیخیال این موضوع نشد.

 

 


رونالدو تا چند ثانیه بعد و به شکلی جدی این اعتراض را پی گرفت و وقتی مطمئن شد که گرانده قصد گرفتن پنالتی ندارد، با خنده ای کنایه و بهت آمیز به بازی ادامه داد. مهاجم یوونتوس پس از بازی نیز ناراحتی خود را نشان داد و با چهره ای غمگین زمین را ترک کرد.

 

تصاویری که از او در پایان بازی به ثبت رسیده‌اند، به وضوح نشان می‌دهد که رونالدو از این نتیجه تا چه حد ناراضی است. او شاید تصور می‌کرد که قرار است در استادیوم دراگائوی پرتغال پیروزی شیرینی را ثبت کند اما اوضاع برای این ستاره پرتغالی خوب پیش نرفت.

 

البته تک گل فدریکو کیه‌زا، حالا شانس یوونتوس برای صعود به مرحله بعد را به مراتب بیشتری کرده و آنها با پیروزی 1-0 در دیدار برگشت هم می توانند راهی مرحله بعد شوند. 

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/142777