امروز: سه شنبه 28 فروردين 1403
    طراحی سایت
تاريخ انتشار: 30 بهمن 1399 - 07:55

اتحادخبر: فال روزانه ۹۹/۱۱/۳۰

اتحادخبر: فال روزانه ۹۹/۱۱/۳۰

 

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

 

دوست عزیزی که امروز به دنیا آمده‌اید، تولدتان مبارک. روحیه‌ای جذاب دارید و اطرافیان را مجذوب رفتار و کردار خود می‌‌کنید. در سالی که با تولدتان آغاز کرده‌اید این روحیه را ادامه دهید و با جذب دوستان جدید، فرصت‌های بیشتری برای موفقیت پیدا کنید. زمستان امسال را با تلاش پشت سر بگذارید تا بهار سال آینده فرا برسد. در فروردین این سال فکر بکری به ذهن شما خطور خواهد کرد. این فکر را جدی بگیرید و مطمئن باشید انجام آن، زندگی شما را دگرگون خواهد کرد. خرداد سالی که از راه می‌رسد با کارهای زیادی روبرو می‌شوید. از انجام این کارها هراسی نداشته باشید و به اطرافیان ثابت کنید که چند مرده حلاج هستید. مرداد سال آینده زمان تفریح و استراحت شما فرا می‌رسد. از این فرصت نهایت استفاده را ببرید و تا می‌توانید خوش بگذرانید. آذر سال آینده زمان عاشقی شماست و در این ماه لحظه‌های عاشقانه‌ای را پشت سر خواهید گذاشت. سالی که با تولدتان آغاز کرده‌اید را با مهر و صفا به پایان برسانید و دستاوردهای این سال را به کارنامه درخشان زندگی‌تان اضافه کنید.
 
فـال روزانـه - Daily Omen
 
برای حل مشکلات امروزوفردا نکنید و هرچه سریع‌تر فکری به حال مشکلات خود بردارید. روز خوبی را به لحاظ مالی در پیش دارید و یکی از آشنایان که احتمالاً از اعضای خانواده مادری شماست، زمینه‌ای برای افزایش درآمدتان فراهم می‌کند. از این فرصت نهایت استفاده را ببرید و در کنار افزایش درآمد، رابطه خود را با این فرد تقویت کنید. مشکلی مالی سر راه شما قرار می‌گیرد، یکی از اعضای فامیل برای حل این مشکل مالی پیش‌قدم می‌شود، پیشنهاد یاری ایشان را قبول کنید اما به این فکر باشید که در اولین فرصت قرضی که از ایشان می‌گیرید را باز پس دهید. نظر اعضای خانواده را برای انجام تغییرات مهم جویا شوید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان راز ناگفته‌ای را از شما پنهان کرده‌است. اهمیتی به مشکلات دیگران نمی‌دهید و اطرافیان را بیش‌از‌حد تحت‌فشار قرار داده‌اید، قبل از اینکه این رفتار شما را به فرد خودخواه و بی‌ملاحظه‌ای در پیش اطرافیان تبدیل کند، از امروز مشکلات اطرافیان را مشکل خودتان بدانید و اهمیت بیشتری برای دوست و آشنا قائل شوید. علاقه زیادی به تنهایی دارید و امروز شرایطی برای خلوت و تنهایی پیدا می‌کنید.   اجازه ندهید زندگی شما حالتی کسل‌کننده پیدا کند و با تفریح و سرگرمی، روحیه‌ خود را بهبود بخشید.
 
فـال روزانـه - Daily Omen
 
به فکر سلامت‌تان نیستید و با خوردن غذاهای غیر مفید و سبک‌زندگی ناسالم، سلامت وجود نازنین‌تان را به خطر نیاندازید. به هر اندازه که زودتر سبک‌زندگی ناسالم را کنار بگذارید، به همان اندازه زودتر پذیرای سلامت و نشاط خواهید بود. از حال فروافتادگان غافل نشوید و دست افرادی که نیازمند کمک هستند را بگیرید. اخبار فرخنده‌ای به دست‌تان می‌رسد، این اخبار را با اعضای خانواده درمیان بگذارید و اهل منزل را در شادی‌ این اخبار سهیم کنید. برای از بین‌بردن نگرانی‌های امروز دست همسر یا عشق‌زندگی‌تان را بگیرید و کمی تفریح کنید. به فکر گسترش درآمد خود هستید، اما فراموش کرده‌اید که راه افزایش درآمد از میان تخصص و مهارت‌های جدید می‌گذرد. در نتیجه امروز زمان مناسبی است که فکری برای فراگیری مهارت‌های جدید بردارید و با افزایش تخصص‌های خود، درهای بیشتری به روی موفقیت و پیشرفت باز کنید. فرصت فراغتی دست می‌دهد تا به انجام تفریح‌های موردعلاقه‌تان مشغول شوید.  همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز کاری را برای رضایت و خوشنودی شما انجام می‌دهد.
 
فـال روزانـه - Daily Omen
 
اراده‌ای از پولاد دارید و در مقابل مشکلات خم به ابروی خود نمی‌آورید، این روحیه امروز به کمک شما می‌آید تا مشکلی که امروز با آن برخورد خواهید کرد را بدون کمک دیگران از سر راه بردارید. گاهی اوقات احساساتی می‌شوید و عقل و منطق را در تصمیم‌های مهم کنار می‌‌گذارید، امروز بیشتر از همیشه مواظب این رفتار باشید چرا که با تصمیم مهمی روبرو می‌شوید و احساساتی‌شدن شما برای اتخاذ این تصمیم، کار دست‌تان خواهد داد. مشکل مالی که گرفتار آن هستید را به کمک یکی از دوستان که وضع مالی مناسبی دارد حل کنید. خرید کالای ضروری را برای منزل در پیش دارید. این خرید را انجام دهید و نگران هزینه‌ها نباشید چرا که در آینده‌ای نزدیک به لحاظ مالی اوضاع‌ شما بهبود پیدا خواهد کرد. درک متقابلی میان همسر یا عشق زندگی‌تان ایجاد نمایید.  وقت فراغت زیادی در پیش‌رو دارید، اما نمی‌توانید از این اوقات به بهترین نحو استفاده کنید.
 
فـال روزانـه - Daily Omen
 
فضولی‌های بیش‌ا‌ز‌حد و نابجا را کنار بگذارید. در غیر این‌ صورت دوستان و آشنایان شما را ترد خواهند کرد و تنها و بی‌کس می‌شوید.   بر اعصاب خود مسلط باشید و کاری نکنید که زمینه ناراحتی اطرافیان را فراهم کند.  فرصتی پیدا می‌کنید تا در کنار دوستان و آشنایان دور هم جمع شوید.   کارهای امروز همان‌گونه که انتظارش را دارید انجام می‌شود. به منزل یکی از آشنایان دعوت می‌شوید. اما از آنجایی که حوصله مهمانی ندارید، نمی‌خواهید در این مجلس شرکت کنید. جایی برای ناراحتی وجود ندارد و مطمئن باشید با شرکت در این مهمانی بیشتر از چیزی که فکرش را بکنید به شما خوش خواهد گذشت. با فرصت مناسبی برای ابراز محبت به همسر یا عشق‌زندگي‌تان روبرو خواهید شد.
 
فـال روزانـه - Daily Omen
 
خیال‌بافی را کنار بگذارید و زندگی را با تمام پستی‌ها و بلندی‌هایش بپذیرید.  حواس‌تان را بیشتر از همیشه جمع کنید، چرا که احتمال زیادی وجود دارد یکی از کالاهای باارزش خود را گم کنید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان ثابت کرده که همیشه پشتوانه شما در حل مشکلات است، در اولین فرصت بابت این روحیه از ایشان تشکر کنید و شما نیز پشت و پناه ایشان در رویارویی با مشکلات باشید. یکی از آشنایان در دل گرو عشق شما دارد و امروز این عشق پنهانی را برملا خواهد کرد. همکاران امروز در محل‌کار ثابت می‌کنند که از هر فرصتی برای کمک به شما بهره ‌می‌گیرند. وقتی برای اعضای خانواده اختصاص نمی‌دهید و این وضعیت زمینه دلخوری آنها را فراهم کرده‌است.  
 
فـال روزانـه - Daily Omen
 
زندگی را سخت می‌گیرید و همیشه خودتان را تحت‌فشار قرار می‌دهید. ادامه این رویکرد افسردگی شما را به دنبال خواهد داشت. به نفع شماست که هر چه سریع‌تر این روحیه را تغییر دهید و به خاطر داشته باشید که مشکلات نمک زندگی هستند. روزی سرشار از انرژی را آغاز کرده‌اید و به لحاظ مالی نیز پولی خوبی به دست‌تان می‌رسد. به لطف این پول، نگرانی‌های‌ خود را پایان دهید و نفس راحتی بکشید. ممکن است میان شما و فردی جروبحثی ایجاد شود و این وضعیت زمینه ناراحتی شما را در طول روز فراهم کند، این جروبحث ارزش ناراحتی شما را ندارد و تا می‌توانید روزی بدون حاشیه را ادامه دهید و آغازگر مشاجره‌ای نباشید. عاشق شده‌اید و دل و دین خود را به معشوق باخته‌اید، اما عشقی کورکورانه را دنبال نکنید و و اجازه ندهید قلب‌تان جلوی عقل‌ شما را بگیرد و به دام عشقی یک‌طرفه و بی‌سرانجام بیافتید. می‌خواهید کارتان را با دوز و کلک به پایان رسانید اما به خاطر داشته باشید که بار کج هرگز به منزل نمی‌رسد. فرصتی از امروز را به دوستان قدیمی اختصاص دهید و در کنار رفقای دیرینه حسابی خوش‌ بگذرانید.  در انجام کارهای منزل کوتاهی می‌کنید و این وضعیت زمینه دلخوری اعضای خانواده را فراهم کرده است. اجازه ندهید این دلخوری به کدورتی عمیق تبدیل شود و در اولین فرصت به اهل منزل ثابت نمایید که از هر فرصتی برای رسیدگی به کارهای خانه بهره می‌گیرید.
 
فـال روزانـه - Daily Omen
 
فرصت بیشتری در کنار اعضای خانواده سپری کنید و به آرامش برسید. مشکلات مالی زیادی دارید و این وضعیت باعث شده تا تمرکزتان را از دست بدهید. یکی از اطرافیان از شما درخواست کمک دارد، از کمک به این فرد دریغ نکنید. خبر فرخنده و خوشحال‌کننده‌ای به دست شما می‌رسد، این خبر نه تنها برای شما شاد و فرخنده‌‌است، بلکه زمینه شادی دیگر اعضای خانواده‌ را فراهم می‌کند. در نتیجه این خبر را با اهل منزل درمیان بگذارید و روزی شاد و سرشار از شادی را در کنار اعضای خانواده تجربه کنید.  فکری ناب در سر دارید، اما این فکر را با کسی در میان نگذاشته‌اید و از شکست ایده‌های‌تان هراس دارید. امروز زمان مناسبی است که به ایده خود جامه عمل بپوشانید.  توانایی‌های‌تان را ارزیابی کنید و به فکر بهبود نقاط ضعف خود باشید.  همسر یا عشق‌ زندگی‌تان امروز حال و هوای عاشقی به سرش زده و روزی سرشار از عشق و محبت را برای شما رقم خواهد زد.
 
فـال روزانـه - Daily Omen
 
سلامت خود را با ورزش و نشاط تضمین کنید. قرار است به همراه اعضای خانواده یا دوستان و آشنایان بیرون بروید و حسابی خوش‌بگذرانید، اما اگر مواظب نباشید حساب و کتاب خرج امروز از دست‌تان خارج می‌شود و هزینه زیادی روی دست‌تان گذاشته خواهد شد. اعضای خانواده امروز محبت زیادی به شما خواهند داشت و پشتیبان خوبی برای عبور از مشکلات هستند. این وضعیت را به فال نیک بگیرید و با خیال‌راحت روی پشتیبانی اهل منزل حساب باز کنید. فرصتی برای افزایش درآمد و موفقیت در پیش ‌روی شما است، امروز بهترین زمان برای استفاده از این فرصت است و تمام تلاش خود را برای بهره‌گیری از این فرصت به کار ببندید. زمانی برای استراحت و تفریح پیدا می‌کنید. شرایطی مهیا می‌شود تا در کنار همسر یا عشق‌زندگی‌تان بنشینید و گل‌ بگویید و گل بشنوید.
 
فـال روزانـه - Daily Omen
 
کودک درون‌تان امروز زنده شده و یاد خاطره‌های قدیمی می‌افتید. هزینه‌ای هنگفت را برای تحصیل خود یا یکی از اطرافیان باید خرج کنید. مشکلی قدیمی و کهنه میان شما و همسر یا عشق‌زندگی‌تان وجود دارد و این مشکل گاه‌ و بی‌گاه زمینه مشاجره و دلخوری شما و عشق‌زندگی‌تان را فراهم می‌کند، ادامه این وضعیت اصلا به صلاح نیست و امروز زمان مناسبی است تا با عشق‌زندگی‌تان صحبت کنید و یک‌بار برای همیشه این مشکل را حل نمایید. دوستی که مدت زیادی است خبری از او ندارید را امروز ملاقات خواهید کرد. امروز در محل‌کار با فرد بسیار با نفوذی ملاقات خواهید کرد.  همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز به شما ثابت می‌کند که از همیشه بیشتر عاشق‌تان است.
 
فـال روزانـه - Daily Omen

 
هوش سرشاری دارید و از این روحیه برای حل مشکلات امروز کمک بگیرید. فکرهای منفی را کنار بگذارید و همیشه به افکار مثبت و خوشایند فکر کنید. مشاجره‌ای که با کسی دارید امروز ختم به خیر می‌شود و با این فرد آشتی خواهید کرد. به لحاظ مالی افزایش درآمدی را تجربه می‌کنید. اجازه ندهید این افزایش درآمد شما را مغرور کند و به خاطر داشته باشید که همیشه باید پولی را برای روز مبادا کنار بگذارید. لحظه‌ای از کار و تلاش دست نکشید و مطمئن باشید که فاصله‌ای با تحقق رویای‌تان ندارید. عزم راسخی که در انجام کارها دارید را ادامه دهید و مطمئن باشید، تلاش‌های‌ شما به بار خواهد نشست. فاصله‌ چندانی با تحقق آرزوهای‌تان ندارید. فکر انجام کارهای خلاف و نادرست را از سر بیرون کنید.  امروز روی خوشی از همسر یا عشق‌زندگی‌تان نخواهید دید.
 
فـال روزانـه - Daily Omen
 
به خاطر داشته باشید که با لجبازی راه به جایی نخواهید برد. احتمال ایجاد مشاجره‌ای میان شما و یکی از آشنایان وجود دارد، اگر نمی‌خواهید این مشاجره بالا بگیرد و کار شما به جاهای باریک بکشد، هر چه سریع‌تر این مشاجره را صلح و صفا دهید و نگذارید آبرو و احترام شما توسط این فرد ضایع شود. به مشکلی برخورد خواهید کرد و مجبور می‌شوید پولی که با زحمت زیادی بدست آورده‌اید را برای حل این مشکل هزینه کنید، اما نگران نباشید چرا که حل این مشکل شرایط زندگی را برای شما مساعد می‌کند و در آینده فرصتی برای پس‌انداز و پر کردن جای خالی این پول پیدا خواهید کرد.  همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز کار ناشایستی انجام می‌دهد و زمینه ناراحتی شما را فراهم می‌کند.  خانواده برای شما از هر چیز دیگری در این دنیا ارزش بیشتری دارد و همیشه به دنبال فرصتی برای بودن در کنار اهل منزل هستید، امروز بخت با شما یار است چرا که این فرصت فراهم می‌شود و فرصتی پیدا می‌کنید تا در کنار اعضای خانواده بنشینید و گل‌ بگویید و گل بشنوید. دشمنی دارید و این دشمن می‌خواهد امروز به هر ترتیب که شده رابطه شما و عشق‌زندگی‌تان را خراب کند، اجازه چنین عمل شرورانه‌ای را به این فرد ندهید و حقش را کف دستش بگذارید.
 
فـال روزانـه - Daily Omen
 
زودرنج نباشید و استقامت بیشتری در حل مشکلات به خرج دهید. قصد خرید طلا و جواهر یا کالای گران‌قیمتی را دارید اما برای خرید شک کرده‌اید و نگران هستید که از این خرید ضرر کنید. هیچ جایی برای نگرانی وجود ندارد و امروز باخیال جمع خریدی که مد نظرتان است را انجام دهید و مطمئن باشید از این خرید، سود خوبی عاید شما خواهد شد. امروز یکی از دوستان‌ شما که علاقه زیادی به ایشان دارید گرفتار مشکلی می‌شود و به کمک‌تان نیاز دارد، هر کاری که از دست‌تان بر می‌آید را برای این دوست انجام دهید و به ایشان ثابت نمایید که در لحظه‌های سخت و دشوار هرگز وی را تنها نخواهید گذاشت. عشقی غیرمنتظره در انتظار شما است و طعم شیرین عشق و محبت را تجربه خواهید کرد، اما این عشق دیری نمی‌پاید و آتش آن زودتر از چیزی که فکرش را بکنید خاکستر خواهد شد. روز خوبی را برای تجارت و معامله‌های کاری آغاز کرده‌اید. از این شرایط نهایت استفاده را ببرید و سود هنگفتی به جیب بزنید. رهسپار مسافرت هستید و بار سفر بسته‌اید، در این مسافرت احتمال گم شدن لوازم شما وجود دارد، در نتیجه تا می‌توانید مواظب لوازم سفر باشید و اجازه ندهید سهل‌انگاری و حواس‌پرتی این مسافرت را به کام شما تلخ کند.



کانال تلگرام اتحادخبر

مرتبط:
» فال روزانه ۱۴۰۳.۰۱.۲۸ [حدود 8 ساعت قبل]
» فال روزانه ۱۴۰۳.۰۱.۲۱ [حدود 7 روز قبل]
» فال روزانه ۱۴۰۳.۰۱.۱۸ [حدود 10 روز قبل]
» فال روزانه 1395/12/11 [بيش از 7 سال قبل]
» فال روزانه ۱۴۰۰/۰۴/۲۲‍ [بيش از 3 سال قبل]
» فال روزانه ۱۴۰۱.۰۸.۳۰ [حدود 1 سال قبل]
» فـال روزانه 1392/04/05 [بيش از 11 سال قبل]

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

تازه ترین خبرها

  • پیاده روی یا دویدن، کدام برای لاغری و کاهش وزن بهتر است؟
  • دست آویزی برای دومین سالکوچ هدهد خبررسان علی پیرمرادی
  • ورودی تیم های پایه و مدارس فوتبال استان رایگان شد/موج خوشحالی فوتبالدوستان استان
  • 🎥ویدیو/خیابانی: مصاحبه مارادونا بعد از مرگ من منتشر می‌شود
  • اگر احساس تلخی در دهان می کنید این بیماری در کمین شماست
  • دهکده لجستیک در بوشهر راه‌اندازی می‌شود / بنادر استان بوشهر نیازمند توسعه فضای انبار و بارانداز
  • تحقق دفاع مشروع
  • مدیرعامل شرکت پلیمر آریاساسول: تداوم تولید پایدار و عملکرد بدون حادثه اهداف سال 1403 هستند
  • عناوین روزنامه‌های ورزشی امروز1403/01/27
  • بارش‌های موثر در استان بوشهر از امشب/ امکان وقوع سیلاب
  • دستگاه‌های اجرایی استان بوشهر در آماده باش هستند
  • آیا این ادویه خوش بو می تواند با سرطان پروستات مقابله کند
  • نتا S واگن ؛ یکی از زیباترین خودروهای چینی به بازار می آید (+تصاویر)
  • عناوین روزنامه‌های امروز1403/01/27
  • حسن شکوهی دچار عارضه مغزی شد
  • در بین رفقایم به تعصب دشتستانی مشهورم/ خودم را مسلمان تکنوکرات می دانم
  • از تورم تا انتخابات/ مروری بر مهمترین اتفاقات سال 1402
  • قتل 2 جوان برازجانی در خودروشان/ دستگیری قاتل در استان همجوار
  • خاکسپاری مادر شهید تمیزی در سالروز شهادت فرزندش/ تصاویر
  • یکی از شهدای اخیر حمله اسرائیل در سوریه از شهر وحدتیه دشتستان است
  • هدایای باقیمانده پیاده روی برازجان قرعه کشی شد
  • تصاویر اتحاد خبر از حال و هوای نوروز باستانی در برازجان
  • گزارش تصویری/ راهپیمایی روز جهانی قدس در برازجان
  • ویژه نامه نوروزی 1403 اتحاد جنوب منتشر شد/ معرفی شخصیت سال ویژه نامه
  • سخنرانی استاد سید محمد مهدی جعفری در جمع دشتستانی ها و استان بوشهری های مقیم شیراز/ تصاویر
  • انتصاب یک نیروی متخصص بومی به عضویت هیات مدیره پتروشیمی جم
  • دکتر مهدی یوسفی در یک نگاه
  • در رسیدگی به امور مردم کوتاهی نکنید/ برخی از بخشنامه ها باعث کوچک شدن سفره مردم می شود
  • مسؤولان نگاه بازتری داشته باشند/ جذابترین قسمت کار ما لحظه ای است که درد بیماران آرام می شود
  • قلب جوان 23 ساله دشتستانی اهدا شد/ تصاویر
  • .: اسماعیل حدود 3 روز قبل گفت: فقط قدرت است که ...
  • .: سعید حدود 3 روز قبل گفت: آقای امید دریسی پیش ...
  • .: یونس حدود 3 روز قبل گفت: سلام و درود به ...
  • .: قاسم حدود 5 روز قبل گفت: خوبه لااقل یک نفر ...
  • .: تنگستان حدود 7 روز قبل گفت: چرا چنین مطالب سراسر ...
  • .: حسن جانباز حدود 7 روز قبل گفت: اصلا سفره ای نیست ...
  • .: محمد قاسمی حدود 10 روز قبل گفت: درود وسپاس بی کران ...
  • .: محمد حدود 10 روز قبل گفت: استاد احتمالا مقاوله به ...
  • .: محبی حدود 10 روز قبل گفت: فعلا که یک هیچ ...
  • .: ا.ن حدود 11 روز قبل گفت: جنگ و صلح چه ...