کد خبر: 142709 ، سرويس: گوناگون
تاريخ انتشار: 29 بهمن 1399 - 07:34
فال روزانه ۹۹/۱۱/۲۹

اتحادخبر: فال روزانه ۹۹/۱۱/۲۹

اتحادخبر: فال روزانه ۹۹/۱۱/۲۹

 

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

 

دوست عزیزی که امروز به دنیا آمده‌اید، تولدتان مبارک. انتظارهای زیادی از زندگی دارید، اما تاکنون فرصتی مهیا نشده تا به دستاوردهای چشمگیری برسید و زندگی معمولی را دنبال می‌کنید. اجازه ندهید ادامه این وضعیت زمینه افسردگی شما را فراهم کند. دید خود به زندگی را در سال تولدتان تغییر دهید و این سال را به گونه‌ای که شایسته آن هستید به پایان برسانید. در این سال به دنبال ایده‌های جدید باشید و برای دستیابی به راه‌های تازه‌ای برای کار و زندگی، با دوستان و آشنایان مشورت کنید. در زمستان امسال با کارهای زیادی روبرو خواهید شد. این کارها را به تنهایی انجام ندهید و از اعضای خانواده کمک بگیرید. تیر ماه سال آینده زمانی است که سایه همای سعادت روی سر شما می‌افتد و در این ماه بخت با شما یار می‌شود. این فرصت را به فال نیک بگیرید و اجازه ندهید بخت از شما روبرگرداند. مرداد سال آینده زمان حساسی برای شماست. در این ماه شرایطی برای تفریح و خوشگذرانی مهیا می‌شود. از این شرایط نهایت استفاده را ببرید اما مواظب باشید که ولخرجی نکنید. زحمت‌هایی که در سال تولدتان کشیده‌اید در دی ماه سال آینده به بار خواهد نشست و در این ماه به دستاورد چشمگیری می‌رسید. از این موقعیت درس بگیرید و در ادامه زندگی به گونه‌ای کار کنید تا راه برای دستیابی به موفقیت‌های بیشتر هموار شود. احتمال مشاجره‌ای سخت میان شما و یکی از دوستان یا اعضای خانواده در بهمن ماه سال آینده وجود دارد. اجازه ندهید این مشاجره زمینه جدایی میان شما و این فرد را ایجاد کند و به هر قیمتی که شده دوستی خود را حفظ کنید. سالی که با تولدتان آغاز کرده‌اید را با شادکامی به پایان برسانید و این سال را به برگ زرینی در دفتر زندگی‌ خود تبدیل کنید.
 
فـال روزانـه - Daily Omen
 
روز خلوتی را آغاز کرده‌اید و کار زیادی برای انجام دادن ندارید، اجازه ندهید امروز به بطالت به پایان برسد و فرصتی را برای بودن در کنار دوستان و اعضای منزل اختصاص دهید و تا می‌توانید خوش بگذارنید. به فکر انجام کار و کاسبی جدیدی هستید و می‌خواهید با این تجارت جدید، شرایط را برای افزایش درآمد و سود بیشتر مهیا کنید، امروز فرصت مناسبی دست می‌دهد تا به این فکر جامه عمل بپوشانید و برای تامین سرمایه‌ لازم جهت اجرای این کار جدید، از دوستان و آشنایان کمک بگیرید. مواظب حرف‌زدن‌تان باشید و چیزی نگویید که اطرافیان را دلخور کند. انسان پرحرفی هستید و وقت خود را با صحبت‌های بی‌فایده، تلف می‌کنید. امروز زمان مناسبی است که این روحیه را کنار بگذارید. از انجام کارهای بیهوده دست‌ بکشید و با کارهای مهم و بااهمیت، زندگی خود را تغییر دهید. به اعضای خانواده ثابت کنید که بیشتر از همیشه به فکر آن‌ها هستید و در اولین فرصت دمی در کنار اهل منزل بنشینید و گل بگویید و گل بشنوید. احساسات خود را کنترل کنید و از روابط پنهانی و بی‌ثمر دوری بگیرید. انسان حساسی هستید و روحیه‌‌ای زودرنج دارید، ادامه این وضعیت اصلاً به صلاح شما نیست و در اولین فرصت خودتان را به لحاظ روحی تقویت کنید و نگذارید اتفاق‌های پیش‌پاافتاده زندگی شما را به نابودی بکشاند.  
 
فـال روزانـه - Daily Omen
 
انسان سخاوتمندی هستید، این روحیه را ادامه دهید و لحظه‌ای از حل مشکلات دیگران غافل نشوید. دزدی در کمین مال شما نشسته و امروز اگر چشم چپ کنید، اموال‌تان به سرقت می‌رود. وقتی را برای حضور در کنار اعضای خانواده اختصاص دهید. جویای حال دوستان و اعضای خانواده باشید. روز خوبی برای شراکت نیست و احتمال زیادی وجود دارد که شریک‌تان کلاه سرتان بگذارد. امروز اگر مواظب نباشید، کارها سرموقع انجام نمی‌شود و از کارهای‌تان حسابی عقب می‌افتید. اعضای خانواده در منزل چشم‌به‌راه شما هستند و بهتر است که بیشتر مواظب باشید. روزی سرشار از محبت و عشق را در پیش رو دارید و همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز به شما ثابت می‌کند که حسابی دلتنگ‌تان است و برنامه‌ای تدارک دیده تا لحظه‌های شاد و عاشقانه‌ای را در کنار هم سپری کنید. این فرصت را مغتنم بدانید و به عشق‌زندگی‌تان ثابت کنید که مهر ایشان را هرگز از دل بیرون نمی‌کنید.
 
فـال روزانـه - Daily Omen
 
به خاطر داشته باشید که خنده بر هر درد بی‌درمانی دوا است. به سینه فردی که از شما تقاضای پول دارد دست رد بزنید. به خاطر داشته باشید که پول قرض دادن به این فرد همانا و از بین رفتن پول شما همانا. مرتکب اشتباهی شده‌اید، اما اعضای خانواده چشم بر این اشتباه می‌پوشند و به شما ثابت می‌کنند که در هر شرایطی از شما پشتیبانی خواهند کرد.  قصد تغییر شغل دارید و این وضعیت آرامش ذهنی شما را به دنبال خواهد داشت. روز خلوتی را در پیش دارید و فرصتی برای تفریح پیدا می‌کنید. برنامه‌‌ای عاشقانه برای بودن در کنار همسر یا عشق‌زندگی‌تان ترتیب دهید.
 
فـال روزانـه - Daily Omen
 
فراموش نکنید که کلید موفقیت در صبر و بردباری نهفته است. خرج سنگینی را امروز متحمل می‌شوید اما جایی برای نگرانی وجود ندارد چرا که پولی به دست‌تان می‌رسد و ثبات مالی‌تان برقرار خواهد شد. غصه اشتباهات گذشته را نخورید و خودتان را غرق در ناراحتی نکنید. اگر تاکنون عاشق نشده‌اید، امروز به محبوبی نرد عشق می‌بازید و صد دل عاشق ایشان می‌شوید، این عشق را غنیمت بدانید و دریچه قلب‌تان را به روی عشقی سوزان و آتشین باز کنید. با اتفاق غیرمنتظره‌ای در محل‌کار یا منزل روبرو خواهید شد. به این فکر هستید که فرصتی از روز را به حضور در کنار اعضای خانواده اختصاص دهید، اما این فرصت مهیا نمی‌شود.
 
فـال روزانـه - Daily Omen
 
به کمک دوستان و اطرافیان با فرد سرشناسی آشنا خواهید شد، از این آشنایی نهایت استفاده را ببرید. فردی که تجربه‌های بیشتری نسبت به شما دارد امروز از در نصیحت وارد می‌شود. اندرزهای این فرد را با چشم بسته قبول کنید و مطمئن باشید انجام نصیحت‌های این فرد فایده‌های زیادی برای شما به دنبال خواهد داشت.    برای انجام کار مهمی که آن را به تاخیر انداخته‌اید، امروز فرصت لازم مهیا خواهد شد.  همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز حرف ناراحت‌کننده‌ای به شما می‌زند. این حرف را به دل نگیرید و مطمئن باشید عشق‌زندگی‌تان در اولین فرصت این دلخوری را از دل شما بیرون خواهد کرد.
 
فـال روزانـه - Daily Omen
 
فردی دنیاد‌یده و باتجربه امروز کوله‌بار تجربه‌هایش را به شما منتقل می‌کند.   اجازه ندهید عصبانیت و ناراحتی روز شما را خراب کند. ایده‌های جدید و سودآوری به ذهن‌تان می‌رسد، این ایده‌ها را جدی بگیرید و دامنه موفقیت‌های خود را گسترش دهید. همسر یا یکی از دوستان نزدیک، امروز با تقدیم هدیه‌ای محبت خود را به شما ثابت می‌کند. در اولین فرصت محبت این فرد را پاسخ دهید. کار ناتمامی که مدتی است انجام آن به تعویق افتاده را امروز به پایان برسانید. فرصتی پیدا می‌کنید تا به تفریح یا ورزش موردعلاقه‌تان بپردازید. احتمال دارد که پدر یا مادر یا یکی از بزرگان فامیل بیمار شود، در نتیجه امروز بیشتر از همیشه مواظب بزرگ‌ترهای خانواده باشید.
 
فـال روزانـه - Daily Omen
 
شور و نشاط زیادی دارید و به لطف این احساس، کارها را سریع‌تر از همیشه انجام دهید. یکی از دوستان نزدیک شما امروز نیازمند کمک مالی‌تان است.  یکی از دوستان که علاقه زیادی به شما دارد امروز هدیه‌ای برای شما گرفته و قصد دارد تا با تقدیم این هدیه، دوستی خود را به شما ثابت کند. قدر این دوست را بدانید و در اولین فرصت به فکر جبران این محبت باشید.  همکاران در محل‌کار یا همسایه‌ها برای انجام کارها به کمک‌تان می‌آیند. انسان درون‌گرایی هستید و به جای حضور در میان جمع و مهمانی‌های پرسروصدا، تنهایی را ترجیح می‌دهید. امروز روز شما است چرا که فرصتی پیدا می‌کنید تا دور از اطرافیان با خودتان خلوت کنید و از تنهایی لذت ببرید.  فردی از میان آشنایان صحبت‌های ناخوشایندی را درباره شما با همسر یا عقش‌زندگی‌تان مطرح کرده‌است.
 
فـال روزانـه - Daily Omen
 
سلامتی خود را دست‌کم گرفته‌اید و با خوردن خوراکی‌های مضر و ناسالم، راه اضافه وزن و بیماری را دنبال می‌کنید، به خاطر داشته باشید که سلامتی سلطنت ناپیدا است و اجازه ندهید رژیم‌غذایی ناسالم و پرخوری، سلامت وجود نازنین‌تان را به خطر بیاندازد. به لحاظ مالی روز حساسی را در پیش دارید و بهتر است که مواظب خرج‌های‌تان باشید.  خبری خوشحال‌کننده به دست شما میرسد. این خبر را با دوستان و آشنایان به اشتراک بگذارید و اطرافیان را در شادی‌های خود سهیم نمایید. تسلط بیشتری بر اعصاب خود داشته باشید و زود از کوره در نروید. ناراحتی شما چیزی به غیر از دلخوری اطرافیان به دنبال خواهد نداشت و ادامه این روحیه به کاهش تعداد دوستان‌ شما ختم می‌شود.  کارهای امروز همان‌گونه که انتظارش را دارید انجام می‌شود. با جر و بحث‌های بی‌فایده، وقت خود را تلف نکنید. احتمال ایجاد دلخوری میان شما و همسر یا عشق‌زندگی‌تان وجود دارد. در چنین شرایطی بهتر است که بیش از حد به دست و پای عشق زندگی‌تان نپیچید و ایشان را به حال خودش رها کنید.
 
فـال روزانـه - Daily Omen
 
روز را با خیال راحت ادامه دهید و مطمئن باشید که به لحاظ سلامتی و شادابی چیزی کم‌وکسر نخواهید داشت. این شرایط را به فال نیک بگیرید و برنامه‌‌ای برای بودن در کنار دوستان و آشنایان ترتیب دهید و حسابی خوش‌ بگذرانید. فرصتی دست می‌دهد تا در کنار دوستان و رفقای قدیمی بنشینید و از خاطره‌های خوش گذشته بگویید. امروز بهترین زمان برای سرمایه‌گذاری و رسیدن به سودی چشمگیر است. یکی از اطرافیان از شما درخواست کمک دارد، از کمک به این فرد دریغ نکنید. خبر فرخنده و خوشحال‌کننده‌ای به دست شما می‌رسد، این خبر نه تنها برای شما شاد و فرخنده‌‌است، بلکه زمینه شادی دیگر اعضای خانواده‌ را فراهم می‌کند. در نتیجه این خبر را با اهل منزل درمیان بگذارید و روزی شاد و سرشار از شادی را در کنار اعضای خانواده تجربه کنید. به این فکر هستید که بعدازظهر امروز را به تفریح و استراحت اختصاص دهید، اما با کارهای زیادی روبرو خواهید شد و نقشه‌های‌تان نقش برآب می‌شود. احتمال ایجاد مشاجره‌ای میان شما و همسر یا عشق‌زندگی‌تان وجود دارد. همکاران در محل‌کار یا همسایه‌ها در منزل امروز به کمک شما می‌آیند. خیال‌پردازی را کنار بگذارید و با واقعیت های زندگی کنار بیایید.
 
فـال روزانـه - Daily Omen
 
فکری به حال نگرانی‌ و اضطراب خود بردارید. آینده خود را با پس‌انداز و صرفه‌جویی تضمین کنید. خلاقیت و استعداد خود را دست‌کم نگیرید و از این توانایی‌ها نهایت استفاده را ببرید. موفقیت مهمی در انتظار شما است و حواس‌تان را حسابی جمع کنید و به فکر شکار لحظه‌ها باشید. اگر تاکنون عاشق نشده‌اید، امروز روز عاشقی‌تان است و طعم عشقی گرم و پرحرارت را خواهید چشید. روز خوبی را برای شراکت آغاز نکرده‌اید. فردی قصد بازی با آبروی شما را دارد، این فرد را شناسایی کنید و به ایشان ثابت نمایید که آبروی خود را از سر راه گیر نیاورده‌اید.
 
فـال روزانـه - Daily Omen
 
با اعضای خانواده یا همکاران در محل‌کار اختلاف نظری پیدا می‌کنید. امروز پولی به دست شما می‌رسد، اما ولخرجی نکنید و این پول را برای آینده پس‌انداز نمایید.  سفری کوتاه در پیش دارید و در این سفر لحظه‌های شادی را تجربه خواهید کرد. این فرصت را مغتنم بدانید و برای مدتی هم که شده از روزمرگی‌های زندگی فاصله بگیرید و به جسم و ذهن‌تان استراحت بدهید. با افراد جدیدی آشنا خواهید شد و این آشنایی زمینه موفقیت و پیشرفت شما را به دنبال خواهد داشت. تصمیم‌های عجولانه‌ای نگیرید و قضاوت‌های بی‌جا را کنار بگذارید، در غیر این‌صورت به دردسر بزرگی خواهید افتاد. درک و تفاهم بیشتری با همسر یا عشق‌زندگی‌تان پیدا کنید.
 
فـال روزانـه - Daily Omen
 
برای حل مشکلی که امروز با آن روبرو می‌شوید آرامش خود را حفظ کنید. از مشکلات فرار نکنید و به خاطر داشته باشید که زندگی فراز‌وفرودهای زیادی دارد. حضور بیشتری در جمع داشته باشید و از انزوا دوری کنید. امروز با مشکل مالی روبرو خواهید شد و به تنهایی کاری از دست‌تان برای حل این مشکل بر نمی‌آید، در این شرایط از بزرگان فامیل کمک بگیرید و از امروز تصمیم بگیرید که بیشتر به فکر پس‌انداز و صرفه‌جویی باشید و در آینده ثبات مالی‌تان را بهبود بخشید. بر این باور هستید که اعضای خانواده پشتیبان شما نیستند و هوای‌تان را ندارند، اما امروز به مشکلی بر می‌خورید و اهل منزل همه‌جانبه از شما برای حل این مشکل پشتیبانی می‌کنند، از اتفاق امروز درس بگیرید و در آینده شما نیز از هر فرصتی برای حمایت و پشتیبانی از اعضای خانواده استفاده کنید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز نقشه‌های عاشقانه‌ای برای شما در سر دارد و می‌خواهد شما را مهمان عشقی گرم و آتشین کند. با تمام وجود پذیرای این عشق باشید و شب و روزی عاشقانه و سرشار از محبت را تجربه نمایید. کار یا تجارت مهمی در پیش دارد و مواظب باشید که در انجام این کار مهم، احساساتی نشوید و با عقل و منطق تصمیم بگیرید. مدتی است که سری به بزرگترهای فامیل نزده‌اید و از حال‌و‌احوال‌ آنها بی‌خبر هستید، امروز فرصتی دست می‌دهد تا دیداری با بزرگان فامیل تازه کنید و به آنها ثابت نمایید که همیشه به فکرشان هستید.

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/142709