کد خبر: 142637 ، سرويس: گوناگون
تاريخ انتشار: 27 بهمن 1399 - 11:03
نکاتی مهم، در دکوراسیون آپارتمان‌های کوچک
اتحادخبر: اگر شما هم در آپارتمان کوچک زندگی می‌کنید، پیشنهاد می‌کنیم این مطلب را بخوانید. در این مطلب، نکات مهمی را در دکوراسیون خانه‌های کوچک بررسی کردیم.

اتحادخبر: من که به شخصه فکر نمی‌کنم هیچ وقت صحبت‌ها پیرامون مبلمان فضا‌های کوچک تمامی داشته باشد، هر قدر هم که راجع به فضا‌های کوچک بنویسیم باز هم کم است.

 

معجزه مبلمان جمع و جور در آپارتمان‌های کوچک

 

اگر به دنبال مبلمانی هستید که هم در مواقع مهمانی به شما جای برای نشستن بدهد، هم زیبا باشد و دکوراسیون داخلی خانه تان را تحت تاثیر قرار دهد و هم به عنوان یک وسیله دکوری مورد استفاده قرار بگیرد، باید به سراغ صندلی‌های عثمانی بروید، آن‌ها به قدری کارآیی دارند که نمی‌توانید به راحتی از آن‌ها چشم پوشی کنید، علاوه بر همه آن چیزی‌هایی که گفتیم، این صندلی‌های عثمانی حتی به عنوان میز بغل مبلی هم می‌توانند مورد استفاده قرار بگیرند.

 

میز و صندلی‌های غذاخوری کاناپه دار

 

این میز و صندلی‌ها به واقع در دکوراسیون داخلی خانه شما معجزه می‌کنند، این میز و صندلی‌ها به دلیل آن که در یک طرف شان دارای کاناپه هستند می‌توانند در فضا‌های کوچک بسیار کاربردی باشند، این کاناپه‌ها چند عملکرد دارند، اول این که باعث می‌شوند تا ظاهر میز و صندلی‌های غذاخوری سبک‌تر باشد، هم چنین در زمان مهمان داری هم آن‌ها به کمک شما می‌آیند، و نشیمن‌های زیادی را در اختیارتان قرار می‌دهند. می‌توانید خودتان ببینید و قضاوت کنید.

 

معجزه مبلمان جمع و جور در آپارتمان‌های کوچک

جالباسی‌های دیواری در دکوراسیون داخلی منزل

 

یکی دیگر از وسیله‌هایی که می‌تواند در فضا‌ها و خانه‌ها کوچک کاربردی باشد، جا لباسی‌های دیواری هستند، جالباسی‌های بسیار خلاقانه برای آویزان کردن لباس‌ها همیشه کارآمد هستند و باعث می‌شوند تا فضا‌های کوچک به راحتی نظم دهی و طبقه بندی شوند و از شلوغی بیش از حد آن‌ها جلوگیری شود. تاکید می‌کنم که این جالباسی‌ها باید دیواری باشند تا حجمی از فضای داخلی اتاق را اشغال نکنند.

معجزه مبلمان جمع و جور در آپارتمان‌های کوچک

مبل‌ها تکی و نیمکتی

 

صندلی‌های تکی و نیمکتی و هم یکی دیگر از مبلمان‌های نجات دهنده‌ای هستند که می‌توانند در دکوراسیون داخلی فضا‌های کوچک مورد استفاده قرار بگیرند. این صندلی‌های خاص برای سلیقه‌های خاص مناسب هستند.

معجزه مبلمان جمع و جور در آپارتمان‌های کوچک

قفسه‌های مختلف برای فضا‌های داخلی خانه

 

یکی دیگر از مبلمان و لوازمی که می‌توانند به طبقه بندی و نظم دهی فضا‌های کوچک کمک کند قفسه‌های مختلفی هستند، که می‌توانند در جای جای خانه مورد استفاده قرار بگیرند. این قفسه‌ها می‌توانند به هرکدام از فضا‌های داخلی خانه مثل آشپزخانه، ورودی و یا حتی اتاق نشیمن مربوط باشند، این مربوط به شما است که تصمیم بگیرید کدام فضا به این قفسه‌های نیاز بیشتری دارد.

معجزه مبلمان جمع و جور در آپارتمان‌های کوچک

ویترین و استند‌هایی برای خانه‌های کوچک

 

فکر نکنید که، چون خانه تان کوچک است باید قید استند‌ها و ویترین هایتان را بزنید، ممکن است نیاز باشد که کمی آن‌ها را کوچکتر کنید، اما لزوما نباید ان‌ها را حذف کنید، می‌توانید انواع مینیمال‌تر و کوچکتر آن‌ها را درست مثل آن چه که در عکس‌های بالا می‌بینید، تهیه کنید و آن‌ها را در دکوراسیون داخلی خانه تان به کار ببرید.

معجزه مبلمان جمع و جور در آپارتمان‌های کوچک

تخت خواب‌های کمجا و کمد‌های تخت خواب شو

 

برای فضا‌هایی مانند اتاق خواب‌ها هم می‌توان مبلمان‌هایی در نظر گرفت مانند تخت‌های کمجا و یا حتی کمد‌های تخت خواب شو. این کمد‌ها و تخت خواب‌ها باعث می‌شوند تا شما فضای بیشتری در اتاق در اختیار داشته باشید، یادتان باشد که وسایل تاشو، معجزه دکوراسیون منزل کوچک هستند پس حتما نگاهی به آن‌ها بیاندازید و آن‌ها را مد نظر داشته باشید.

معجزه مبلمان جمع و جور در آپارتمان‌های کوچک

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/142637