امروز: چهارشنبه 05 ارديبهشت 1403
    طراحی سایت
تاريخ انتشار: 27 بهمن 1399 - 07:34

اتحادخبر: فال روزانه ۹۹/۱۱/۲۷

اتحادخبر: فال روزانه ۹۹/۱۱/۲۷

 

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

 

دوست عزیزی که امروز به دنیا آمده‌اید، تولدتان مبارک. ضررهای بیشماری در طول سالهای زندگی تحمل کرده‌اید و سختی‌های زیادی دیده‌اید. غصه‌ روزهای از دست رفته را نخورید و سال تولدتان را با نگاهی به روزهای پرفروغ آینده آغاز کنید. در ابتدای این سال هدفهای خود را مشخص کنید و به خودتان قول دهید به هر قیمتی که شده به این هدفها دست پیدا خواهید کرد. در سال تولدتان با انرژی سرشاری برای انجام کارها روبرو می‌شوید. این شرایط را به فال نیک بگیرید و در این سال فاصله‌ای که میان شما و هدفهایتان وجود دارد را از بین ببرید. زمستان و بهار سال آینده فرصت چندانی برای استراحت پیدا نمی‌کنید تا اینکه خرداد فرا برسد. در این ماه حجم کارهای شما کمتر می‌شود و شرایطی برای استراحت دست می‌دهد. از این شرایط نهایت استفاده را ببرید و خستگی را از روح و جسم خود بیرون کنید. مرداد ماه سال آینده با اتفاق غیرمنتظره‌ای روبرو خواهید شد. این اتفاق زمینه شادی و خوشی شما و اطرافیان را فراهم می‌کند. زحمتهایی که در سال تولدتان کشیده‌اید در آذر ماه سال آینده به بار می‌نشیند و در این ماه مزد تلاش‌های شبانه‌روزی‌تان را دریافت می‌کنید. دی ماه سالی که از راه میرسد با تغییر مهمی در محل‌کار یا منزل روبرو خواهید شد. این تغییر در نگاه اول ناخوشایند به نظر می‌رسد، اما جایی برای نگرانی وجود ندارد چرا که در نهایت به نفع شما تمام خواهد شد. سالی که با تولدتان آغاز کرده‌اید را با تلاش و پشتکار به پایان برسانید و این سال را به الگوی موفقیت‌آمیزی برای سال‌های دیگر عمر خود تبدیل کنید.
 
فـال روزانـه - Daily Omen
 
عینک بدبینی را کنار بگذارید و با نگاهی مثبت زندگی را در پیش بگیرید. فراموش کرده‌اید که انسان‌های موفق، اعتمادبه‌نفس سرشاری دارند و کارهای مهم زندگی‌تان را با نبود اعتماد‌به‌نفس انجام می‌دهید، این وضعیت گره‌ای بزرگ در کار شما انداخته و از موفقیت فاصله گرفته‌اید. امروز زمان مناسبی است که فکری به حال این شرایط بردارید و به خودتان قول بدهید که با اعتماد‌به‌نفس بیشتری زندگی را در پیش بگیرید. چند وقتی است که برای درخواست وام ثبت‌نام کرده‌اید، اما تاکنون خبری از این وام به دست شما نرسیده و به لحاظ مالی تحت فشار قرار دارید. این وضعیت امروز به پایان می‌رسد و بخت با شما یار خواهد بود، چرا که قرعه این وام به نام‌تان می‌افتد و مشکلات مالی‌ شما خاتمه می‌یابد. اهمیتی به انجام کارهای منزل نمی‌دهید و این وضعیت زمینه دلخوری اهل خانه را فراهم کرده‌است، اجازه ندهید این دلخوری ادامه پیدا کند و از امروز با مشارکت بیشتر در انجام کارهای منزل به اطرافیان ثابت کنید که انسان مسئولیت‌پذیری هستید. روزی سرشار از عشق و محبت را آغاز کرده‌اید و جوانه عشق در دل‌تان شکوفه زده‌است، این احساس را غنیمت بدانید و لحظه‌هایی سرشار از عشق و شادی را در کنار همسر یا عشق‌زندگی‌تان تجربه نمایید. زحمت‌هایی که در گذشته کشیده‌اید امروز به بار می‌نشیند. مشکلی در انجام کارهای روزانه پیش نمی‌آید و امروز فرصتی پیدا می‌کنید تا به تفریحات موردعلاقه‌تان برسید. 
 
فـال روزانـه - Daily Omen
 
به کمک دوستان و اطرافیان با فرد سرشناسی آشنا خواهید شد، از این آشنایی نهایت استفاده را ببرید. قصد خرید طلا و جواهر یا کالای گران‌قیمتی را دارید اما برای خرید شک کرده‌اید و نگران هستید که از این خرید ضرر کنید. هیچ جایی برای نگرانی وجود ندارد و امروز باخیال جمع خریدی که مد نظرتان است را انجام دهید و مطمئن باشید از این خرید، سود خوبی عاید شما خواهد شد. خبری ناراحت‌کننده به دست شما می‌رسد، اجازه ندهید این خبر افسردگی شما را به دنبال داشته باشد و روحیه خود را در هر شرایطی حفظ کنید. سودای انجام کار مهمی را در سر دارید و بر این باور هستید که از این کار سود و منفعت چشمگیری به جیب می‌زنید. امروز بهترین فرصت برای انجام این کار است و مطمئن باشید که از این کار ضرر نخواهید کرد. آهنگ سفر کرده‌اید و می‌خواهید مسافرت کنید، اما خطرهای زیادی در این سفر شما را تهدید می‌کند. خطرهای این سفر را به جان بخرید و مطمئن باشید سفری که امروز انجام می‌دهید، در درازمدت فایده‌های زیادی برای شما به دنبال دارد. همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز حسابی غرق در کار است و شما را فراموش می‌کند، از این رفتار ایشان ناراحتی به دل نگیرید و مطمئن باشید در اولین فرصت که سر عشق‌زندگی‌تان خلوت شد، توجه بیشتری به شما معطوف می‌کند.
 
فـال روزانـه - Daily Omen
 
اطرافیان مجذوب اخلاق گرم و روحیه مردم‌دار شما هستند، از این روحیه برای جذب دوستان بیشتر بهره بگیرید. امروز به مشکل مالی برخورد خواهید کرد و برای حل این مشکل به‌تنهایی کاری از دست‌تان بر نمی‌آید، اما جایی برای نگرانی وجود ندارد و مشکل مالی خود را با بزرگان فامیل مطرح کنید و مطمئن باشید که شما را از این گرفتاری مالی بیرون می‌آورند. احتمال زیادی وجود دارد که حرف تندی از زبان شما بیرون بیاید و این حرف زمینه ناراحتی اهل منزل را فراهم کند، با این حساب امروز بیشتر از همیشه مواظب حرف‌های‌تان باشید و چیزی نگویید که اطرافیان از شما دلخور شوند. همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز محبت‌‌های شما را بدون پاسخ نخواهد گذاشت. خبری خوشایندی از راه دور به دست‌تان می‌رسد. تصمیم‌های عجولانه را کنار بگذارید و برای اتخاذ تصمیم‌های مهم حسابی حواس‌تان را جمع کنید.
 
فـال روزانـه - Daily Omen
 
برای حفظ سلامتی‌تان هم که شده امروز از مشاجره و جروبحث دوری کنید. به لحاظ مالی روز خوبی را در پیش دارید و پولی به دست‌تان می‌رسد. از این شرایط نهایت استفاده را ببرید و به کمک این پول، اوضاع مالی‌تان را بهبود بخشید. پولی که مدتی است به کسی قرض داده‌اید امروز به شما بازپرداخت خواهد شد. خبری خوشحال‌کننده‌ امروز به دست شما خواهد رسید. غصه‌ای که به جان شما نشسته، زودتر از چیزی که فکرش را بکنید از بین می‌رود. قصد انجام کاری را دارید اما امروز همسر یا عشق‌زندگی‌‌تان برای انجام این کار ساز مخالف خواهد زد.  شرایطی مهیا می‌شود تا با خودتان خلوت کنید و برنامه‌های مهمی برای آینده بریزید.  هدیه‌ا‌ی غافل‌گیرانه دریافت خواهید کرد. از جان و دل پذیرای این هدیه باشید و در اولین فرصتی لطف فردی که به شما هدیه داده را جبران کنید.
 
فـال روزانـه - Daily Omen
 
بیش‌از‌حد به نگرانی‌ها فکر نکنید و به دنبال آرامش باشید. برای مبارزه با بیماری و کسالت از ورزش کمک بگیرید. پولی روانه حساب‌های بانکی‌تان می‌شود و بهتر است قسمتی از این پول را برای روز مبادا پس‌انداز کنید. آگاهی و دانشی که دارید امروز در نظر اطرافیان جلوه می‌کند. توقع‌های نابجا را کنار بگذارید و اطرافیان را بیش‌از‌حد تحت فشار قرار ندهید. از شرایط کاری که به آن مشغول هستید، رضایت ندارید و به دنبال کار جدیدی می‌گردید، امروز بهترین فرصت است تا سراغ کار جدیدی را بگیرید و مطمئن باشید فرصت‌‌ مناسبی برای شغل و حرفه‌ای تازه و جدید پیدا خواهید کرد. از اظهارنظر در جمع هراس دارید و حرف دل‌تان را به زبان نمی‌آورید، این روحیه نه‌تنها شما را به فرد خجولی تبدیل کرده، بلکه باعث شده تا اطرافیان توجهی به نظرات شما نداشته باشند. ادامه این وضعیت اصلا به صلاح شما نیست و از امروز به خودتان قول بدهید که نظر و عقیده خود را با صدای بلند ابراز کنید و از اظهارنظر هراسی نداشته باشید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز حوصله کار ندارد و بهتر است که به وی سخت‌نگیرید و اجازه دهید استراحت کند.
 
فـال روزانـه - Daily Omen
 
 امروز فردی پیشنهادی وسوسه‌برانگیز برای افزایش درآمد با شما درمیان می‌گذارد، به نفع شماست که گوشتان به این پیشنهاد بدهکار نباشد و ثروتی که با هزارویک‌ زحمت بدست آورده‌اید را به راحتی از دست ندهید. به مشکلی بر می‌خورید اما غم به دل خود راه ندهید چرا که اعضای خانواده شما را تنها نمی‌گذارند.  راه موفقیت را بلد هستید و با تلاش و کوشش، آینده‌ای درخشان برای خود در نظر گرفته‌اید. این رویکرد را ادامه دهید و مطمئن باشید که فاصله چندانی با دستاوردی مهم و چشمگیر ندارید. کارهای عقب‌افتاده را انجام دهید و کاری را به فردا موکول نکنید. احتمال ایجاد مشاجره‌ای میان شما و همسر یا عشق‌زندگی‌تان وجود دارد، اجازه ندهید این مشاجره فاصله‌ای عمیق میان شما و عشق‌زندگی‌تان ایجاد کند و در اولین فرصت دلخوری که برای عشق‌‌زندگی‌تان ایجاد کرده‌اید را از دل ایشان بیرون کنید.
 
فـال روزانـه - Daily Omen

امروز علائم بهبودی بیماری مزمنی که به آن گرفتار هستید را مشاهده خواهید کرد. این وضعیت ادامه پیدا می‌کند و در چند روز آینده سلامت کامل خود را بدست می‌آورید. حواس‌تان را بیشتر از همیشه جمع کنید، چرا که احتمال زیادی وجود دارد یکی از کالاهای باارزش خود را گم کنید. موفقیت مهمی در انتظار شما است و حواس‌تان را حسابی جمع کنید و به فکر شکار لحظه‌ها باشید. بین شما و عشق‌زندگی‌تان مشاجره‌ای کوچک ایجاد شده و از همسر یا عشق‌زندگی‌تان حسابی دلخور هستید، امروز فرصت خوبی است که این مشاجره را ختم به خیر کنید و اجازه ندهید در آینده مشکلات کوچک، آغازگر مشاجره‌ میان شما و عشق‌زندگی‌تان باشند. خستگی نمی‌شناسید و امروز احساس می‌کنید که شکست‌ناپذیر شده‌اید، این روحیه را تا انتهای شب حفظ کنید و کار دشواری که مدتی است مشغول انجام آن هستید را به پایان برسانید. کار مهمی که مدتی است پشت‌گوش می‌اندازید را در فرصت فراغت امروز انجام دهید. 
 
فـال روزانـه - Daily Omen
 
امروز هیچ عارضه‌ای سلامت وجود نازنین‌تان را تهدید نخواهد کرد. سبک‌زندگی سالمی در پیش بگیرید و از کارها و چیزهایی که برای سلامتی‌تان ضرر دارد، دوری نمایید. روز حساسی را آغاز کرده‌اید و اگر حواس‌تان را بیشتر از همیشه ‌جمع نکنید، ضرر هنگفتی را تجربه خواهید کرد. در نتیجه تا می‌توانید مواظب باشید و روز را بدون هرگونه ضرر و زیان به پایان برسانید.  فردی عاشق‌تان شده و امروز این عشق را با شما در میان می‌گذارد. با آغوش باز پذیرای این عشق باشید و زندگی عاشقانه‌ای را در پیش بگیرید. نقشه‌های جدیدی برای افزایش درآمد و پیشرفت آماده کنید. قصد دارید کارها را زودتر از همیشه انجام دهید و پیش اعضای خانواده بروید، اما کارهای غیرمنتظره‌ برنامه‌تان را خراب خواهد کرد.  همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز شما را میزبان عشقی فراموش نشدنی خواهد کرد.
 
فـال روزانـه - Daily Omen
 
اجازه ندهید ترس و هراس جلوی موفقیت و پیشرفت‌ شما را بگیرد. از امروز زندگی را با جسارت بیشتری دنبال کنید و شک نداشته باشید که فاصله چندانی با موفقیت و پیشرفت ندارید. به حرف افرادی که تجربه بیشتری نسبت به شما دارند گوش کنید. فردی که مدت‌ها پیش از شما پولی قرض کرده، امروز قرض خود را ادا می‌کند و اوضاع مالی‌تان بهبود می‌یابد.     ایده‌های خلاقی ندارید و این وضعیت شما را به لحاظ کاری از هم‌قطاران‌تان عقب انداخته‌است. برای حل این مشکل نشست‌و‌برخواست خود را با افراد خلاق بیشتر کنید و از طرح‌های خلاقانه آنها، ایده بگیرید.  
 
فـال روزانـه - Daily Omen
 
فردی دنیاد‌یده و باتجربه امروز کوله‌بار تجربه‌هایش را به شما منتقل می‌کند. مشکلات مالی زیادی دارید اما پولی به دست‌تان می‌رسد و این مشکلات پایان می‌یابد. اعضای خانواده زمینه ناراحتی شما را فراهم می‌آورند. در اولین فرصت دلیل برخورد نامناسب اعضای خانواده را جویا شوید و به‌گونه‌ای با اهل منزل صحبت کنید که در آینده کمتر شما را ناراحت کنند.   قول‌‌های پوشالی را کنار بگذارید و سر حرف‌تان بمانید. در غیر این‌صورت به فرد نامطمئنی تبدیل خواهید شد و کسی روی حرف شما حساب نمی‌کند. علاقه زیادی به تنهایی دارید و امروز شرایطی برای خلوت و تنهایی پیدا می‌کنید.  احساس می‌کنید که از همیشه‌ عاشق‌تر شده‌اید، این احساس را به همسر یا عشق‌زندگی‌تان منتقل کنید.
 
فـال روزانـه - Daily Omen
 
احتمال دارد که امروز اختلاف‌‌نظرهای کوچکی میان شما و اطرافیان ایجاد شود و رفتار اطرافیان شما را دلخور کند. به لحاظ مالی روز خوبی را آغاز کرده‌اید و از جایی که انتظارش را نداشتید، سودی روانه حساب‌های بانکی‌تان خواهد شد.   در محبت همسر یا عشق‌زندگی‌‌‌تان شک و تردیدی ندارید، امروز زمان مناسبی است که محبت عشق‌زندگی‌تان را پاسخ دهید. در غیر این صورت عشق‌زندگی‌تان از شما دلسرد خواهد شد. کمتر صحبت کنید و احترام خود را نزد اطرافیان حفظ نمایید. از محلی که در آن سرمایه‌گذاری کرده‌اید امروز ضرری متحمل خواهید شد. همیشه نگران حل مشکلات دوستان و آشنایان هستید و قلب‌تان برای اطرافیان می‌تپد، به خاطر داشته باشید که زحمت‌های شما ‌بی‌نتیجه نخواهد ماند و اطرافیان نیز در مشکلات دست شما را خواهند گرفت.
 
فـال روزانـه - Daily Omen
 
با عادت‌های مضر و خطرناک، سلامت خود را به خطر نیاندازید. به خاطر داشته باشید که با ادامه این عادت‌ها نه تنها سلامتی خود را به مخاطره می‌اندازید،‌ بلکه دوستان و آشنایان را نیز از خود گریزان می‌کنید. امروز هرگونه سرمایه‌گذاری و فعالیت مالی را کنار بگذارید. در غیر این‌صورت پول کلانی را از دست می‌دهید. مهمانی ترتیب داده‌اید و دوست و آشنا را دعوت کرده‌اید، پذیرایی از مهمان‌ها ممکن است خستگی شما را به دنبال داشته باشد، اما اجازه ندهید خستگی به شما غلبه کند و هر کاری که از دست‌تان بر می‌آید را برای خوشی و رضایت مهمان‌ها انجام دهید. غمی در وجود نازنین شما لانه کرده و امروز حسابی غمگین و افسرده هستید، جایی برای نگرانی وجود ندارد چرا که این غصه ماندگار نیست و زودتر از چیزی که انتظارش را داشته باشید، غصه‌هایی که با آنها روبرو هستید از بین می‌رود. به خاطر داشته باشید که راه موفقیت از میان تلاش و کوشش شبانه‌روزی می‌گذرد. فرصتی پیدا می‌کنید تا گشتی در پارک و خیابان بزنید و به آرامش برسید. روز را با آرامش به پایان برسانید و اجازه ندهید نگرانی‌ها شما را مضطرب کند. یکی از اعضای منزل امروز در بستر بیماری افتاده و تمام تلاش خود را برای سلامتی ایشان انجام دهید.



کانال تلگرام اتحادخبر

مرتبط:
» فال روزانه ۱۴۰۳.۰۲​.۰۵ [حدود 3 ساعت قبل]
» فال روزانه 1394/11/19 [بيش از 8 سال قبل]
» فـال روزانه 1392/04/09 [بيش از 11 سال قبل]
» فال روزانه 1395/12/11 [بيش از 7 سال قبل]
» فال روزانه ۱۴۰۱.۰۸.۳۰ [حدود 1 سال قبل]
» فـال روزانه 1392/04/05 [بيش از 11 سال قبل]
» فال روزانه ۱۴۰۱/۰۳/۳۱‍ [حدود 1 سال قبل]

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

تازه ترین خبرها

  • بررسی مشکلات بنار آبشرین در اردوی عمرانی دهیاران بخش مرکزی دشتستان
  • مرکز جامع سلامت شهر کلمه به زودی افتتاح می شود/ 80 درصد فضاهای فیزیکی بهداشت و درمان دشتستان نوسازی شده است
  • تقابل ادبی فرماندار دشتستان با هاروکی موراکامی از ژاپن !
  • تفاوت استراتژی فروش در پردیس/ ثبت ۶ ركورد در تولید و صادرات
  • توزیع تعداد ۵۰ عدد کلاه ایمنی از طرف شهرداری بین موتورسیکلت سواران شهر وحدتیه
  • بهترین زمان خوردن قهوه برای کبد چرب
  • نقدی بر مجموعه داستان " خین‌جوشون " اثر مختار فیاض
  • مطالبات فعالان محیط زیست از مردم و مسئولان/ آفت محیط زیست زباله های پلاستیکی است/ مسئولان بیشتر از گرفتن عکس پای کار باشند
  • جاده مرگ شهر وحدتیه را دريابيد،مسئولان برحذر باشند
  • روز سعدی و نکته‌ای نغز از گلستانش
  • تجلیل از دو تیرانداز پرتلاش و موفق دشتستان
  • سرنوشت باقیمانده سموم در محصولات کشاورزی
  • به بچه‌هایتان نودل ندهید!
  • نشست فرماندهان پایگاه‌ها و شورای حوزه مقاومت بسیج شهدای پتروشیمی به میزبانی پتروشیمی جم
  • عناوین روزنامه‌های امروز1403/02/01
  • آغاز عملیات اجرای خیابان ۲۴ متری در ورودی شهر از سمت برازجان،خیابان ۲۲ متری غرب آرامستان و خیابان در غرب جاده اصلی
  • قتل 2 جوان برازجانی در خودروشان/ دستگیری قاتل در استان همجوار
  • یکی از شهدای اخیر حمله اسرائیل در سوریه از شهر وحدتیه دشتستان است
  • هدایای باقیمانده پیاده روی برازجان قرعه کشی شد
  • گزارش تصویری/ راهپیمایی روز جهانی قدس در برازجان
  • سخنرانی استاد سید محمد مهدی جعفری در جمع دشتستانی ها و استان بوشهری های مقیم شیراز/ تصاویر
  • در رسیدگی به امور مردم کوتاهی نکنید/ برخی از بخشنامه ها باعث کوچک شدن سفره مردم می شود
  • قلب جوان 23 ساله دشتستانی اهدا شد/ تصاویر
  • بررسی مشکلات بنار آبشرین در اردوی عمرانی دهیاران بخش مرکزی دشتستان
  • سخن‌ران، کاظم صدیقی‌. نه! مسجد قیطریه، نه!
  • برخورد توهین آمیز رئیس صمت دشتستان با نمایندگان برخی اصناف شهرستان
  • آئین گرامیداشت شهیدالقدس محسن صداقت در شهر وحدتیه
  • تصاویر جنجالی مجری زن تلویزیون باکو در کنار سفیر ایران و در محل سفارتخانه/ عکس
  • اولین واریزی بزرگ برای معلمان در 1403
  • اسرائیل را چه باید؟
  • .: لیلادانا حدود 3 روز قبل گفت: درود بردکتربایندری ودکترفیاض بزرگوار. ...
  • .: علی حدود 4 روز قبل گفت: بسیار عالی پاینده باشید ...
  • .: شااکبری حدود 4 روز قبل گفت: درود بر استاد گرانقدر ...
  • .: ذاکری حدود 5 روز قبل گفت: بسیار عالی. درود خدا ...
  • .: ذاکری حدود 5 روز قبل گفت: خوشحالم که ادبیات پایداری ...
  • .: افسری حدود 5 روز قبل گفت: درود بر دکتر بایندری ...
  • .: عزیز حدود 5 روز قبل گفت: سایت و نویسنده حواسشون ...
  • .: مصطفی بهبهانی مطلق حدود 8 روز قبل گفت: با سلام و خدا ...
  • .: ح حدود 9 روز قبل گفت: درودخدا بر استادبرازجانی و ...
  • .: اسماعیل حدود 10 روز قبل گفت: فقط قدرت است که ...