کد خبر: 142090 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 15 بهمن 1399 - 08:39
معاون استاندار بوشهر:
انقلاب اسلامی به مطالبات زنان جامه عمل پوشاند

اتحادخبر: معاون ،سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: انقلاب اسلامی به مطالبات زنان جامه عمل پوشاند، هرچند ممکن است هنوز این قشر خواسته‌هایی داشته باشند.

اتحادخبر: معاون ،سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: انقلاب اسلامی به مطالبات زنان جامه عمل پوشاند، هرچند ممکن است هنوز این قشر خواسته‌هایی داشته باشند.

معاون استاندار بوشهر:  انقلاب اسلامی به مطالبات زنان جامه عمل پوشاند

به گزارش ایرنا، محمد تقی ایرانی  به مناسبت گرامیداشت روز زن در آئین تقدیر از  زنان استان بوشهر افزود: تلاش و پی‌گیری زنان و اصرار آنها به اینکه سهم خود را از جامعه و مدیریت کشور بخواهند باعث شده که بانوان این سرزمین امروز درجایی قرار گرفته اند که حق آنها است.

وی بیان کرد: امروز مدیریت کشور به شایستگی در حوزه‌های مختلف به آنها سپرده شده ‌است و به طور یقین با همت بانوان این سهم بیشتر و این جایگاه رفیع‌تر می‌شود چون جامعه به نیروی تازه، انگیزه فراوان و انرژی زنان نیاز دارد.

 

ایرانی اضافه کرد: امروز زنان از توان مناسبت‌تر، انگیزه بیشتر و جسارت لازم برخوردار هستند و همه می‌دانیم آینده حضور بانوان در عرصه سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی حرکت خوبی را رقم خواهند زد.

 

وی تاکید کرد: شایستگی، پاکدستی، سلامت نفس بانوان در پست‌های مدیریتی که به آنها سپرده شده قابل احترام و ثابت شده‌است.

 

ایرانی با بیان اینکه حضور کم رنگ مردم در پای صندوق‌های رای موجب تضعیف نظام و کشور می‌شود گفت: زنان از جمله قشرهای مهم و موثر در امر انتخابات هستند و در این شرایط حساس مشارکت پرشور قشرهای مختلف به خصوص زنان همواره مورد تاکید بنیانگذار انقلاب اسلامی و رهبر معظم انقلاب و همه مسئولان نظام است.

 

وی با تاکید بر قدردانی از مقام زنان این سرزمین گفت: زنان ایران براساس آموزه‌های اسلامی و نقش تربیتی که دارند همواره در طول تاریخ تاثیرگذار هستند و اگر شجاعت و ایثار آنان نبود بسیاری از حماسه‌ها در طول عمر انقلاب اسلامی رقم نمی‌خورد.

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر افزود: زنان ما کسانی هستند که در کنار مردان ایستادگی و مقاومت کردند و نقشی مهمی در پیروزی انقلاب اسلامی و خلق حماسه هشت سال دفاع مقدس در پشت جبهه‌ها داشتند و تاریخ این حرکت زنان بویژه مادران و همسران شهدا را فراموش نخواهد کرد.

وی با اشاره به برگزاری کنگره ۱۷ هزار زن شهیده کشور در اسفند ماه گفت: استان بوشهر  ۳۴ زن شهیده دارد.

 

ایرانی اضافه کرد: بسیاری از زنان شهیده این سرزمین نظامی نبودند یا خانه دار و یا امدادگر بودند که در پشت جبهه‌ها در کنار مردان ایستادگی کردند و مظلومانه به شهادت رسیدند.

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/142090