کد خبر: 141755 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 08 بهمن 1399 - 11:16
برترين هاي مرحله استاني نوزدهمين دوره مسابقات ملي مهارت در شهرستان کنگان تقدير شدند

اتحادخبر: کارآموزان برتر شهرستان کنگان در مرحله استاني نوزدهمين دوره مسابقات ملي مهارت ازسي فرمانداري شهرستان تجليل شدند.

اتحادخبر: کارآموزان برتر شهرستان کنگان در مرحله استاني نوزدهمين دوره مسابقات ملي مهارت ازسي فرمانداري شهرستان تجليل شدند.


به گزارش روابط عمومي اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان بوشهر، سيد علي پاک نژاد فرماندار شهرستان کنگان در اين آئين آموزش های مهارتی را پل ارتباطی موثری بین جامعه و کارآفرینی دانست و گفت:با شناسایی نخبگان مهارتی ،ترسیم آینده اشتغال آنان سهل خواهد شد.
وي با اشاره به اینکه مشکل بزرگ امروز جامعه بحث اشتغال است،اظهار داشت : نخبگان مهارتي می توانند با فکر باز و ایده های خلاقانه در امر کارآفرینی و اشتغال پایدار در سطح استان و شهرستان موثر واقع شوند.





پاک نژاد تصريح کرد: مهارت آموزان جوان باید بر تقویت توانایی های خود بکوشند و از یک جا ساکن ماندن بپرهیزند و دائما به فکر پیشرفت روز افزون باشند تا در عرصه های مختلف بتوانند موفق ظاهر شوند.


رئيس مرکز آموزش فني و حرفه اي شهرستان کنگان هم با بيان اينکه نخبگان مهارتي اين شهرستان در حرفه هاي نجاري،قنادي و آشپزي در مرحله استان نوزدهمين دوره مسابقات ملي مهارت رتبه برتر را کسب کرده اند،گفت: اين مهارت آموزان با انجام اردوهاي تدارکاتي در مرحله کشوري اين مسابقات که در تير ماه سال آينده برگزار خواهد شد به نمايندگي از استان بوشهر شرکت خواهند کرد.


رضا ليراوي ديلمي با اشاره به ظرفیت های استان در مهارت آموزی و پتانسیل آموزش فنی وحرفه ای در زمینه آموزش هاي فني و حرفه اي، افزود: خوشبختانه با تلاش کارکنان و مربیان در شهرستان کنگان، این آموزش ها از لحاظ کیفی در حد بسیار خوبی است و امیدواریم با تلاش همه مسئولین گام های موثری در راستای اعتلای فرهنگ آموزش های مهارتی و گسترش آن در آحاد جامعه شاهد باشیم.


وي  با اشاره به اهمیت وجود متخصصین ، دانش آموختگان و جوانان با هوش در رشد و پیشرفت جامعه تصریح کرد : باید با جهت دهی درست و اصولی و برنامه ریزی دقیق از ظرفیت وجود نخبگان به نحو احسن استفاده شود.


ليراوي برضرورت فراهم کردن زمینه لازم برای شرکت کنندگان و افتخار آفرینان در رقابت های علمی به منظور فعالیت در رشته های تخصصی خودشان تأکید کرد .
شايان ذکر است در پايان اين مراسم با اهداء لوح سپاس و هدايايي از مهارت آموزان برتر شهرستان کنگان در مرحله استاني نوزدهمين دوره مسابقات ملي مهارت از سوي فرمانداري کنگان تقدير شد.

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/141755