کد خبر: 141729 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 08 بهمن 1399 - 09:32
معاون استاندار بوشهر:
مسئولان در پی‌گیری مطالبات مردم احساس خستگی نکنند

اتحادخبر:  معاون سیاسی ،امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهرگفت: مسئولان در پی‌گیری مطالبات مردم نباید احساس خستگی کنند و رسیدگی به نیازهای مردم بعنوان اولویت‌ نخست باید مورد توجه قرار گیرد.

اتحادخبر:  معاون سیاسی ،امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهرگفت: مسئولان در پی‌گیری مطالبات مردم نباید احساس خستگی کنند و رسیدگی به نیازهای مردم بعنوان اولویت‌ نخست باید مورد توجه قرار گیرد.

معاون استاندار بوشهر:مسئولان در پی‌گیری مطالبات مردم احساس خستگی نکنند

به گزارش ایرنا، محمدتقی ایرانی در نشست با فعالان اجتماعی جزیره خارگ افزود: همه ما همواره در کنار مردم هستیم و تمام امکانات و تجهیزات خود را برای برطرف کردن مشکلات آنان به کار خواهیم گرفت.

 

وی بیان کرد: ما جامعه منسجم و به هم تنیده ای  هستیم و مشکلات مردم بدون شک مشکلات ما نیز هست و همه باید در راستای توسعه، رفاه، پیشرفت، آرامش و آسایش آنان تمام توان و ظرفیت خود را به کار می‌گیریم.

 

ایرانی با تاکید براینکه باید با اعتماد سازی مردم را به آینده و رفع مشکلات تدریجی امیدوار کرد، اضافه کرد: فعالان اجتماعی باید با رعایت کامل امانت داری و قانون‌مندی امور مردم را پیگیری و دنبال کنند و دچار احساسات زودگذر نشوند.

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: بدون تردید خدمات نظام و دولت جمهوری اسلامی در توسعه امکانات استاندارد آموزشی، بهداشت و درمان، آب، برق، اماکن ورزشی، تفریحی، فضای سبز و  ایجاد اشتغال پایدار در جزیره خارگ قابل مقایسه با قبل از انقلاب نیست هر چند برخی مشکلات به ویژه در بحث تردد دریایی، برگه هویت و تردد اهالی بومی با پی‌گیری مسئولان محلی قابل حل بوده و باید اقدام شود.

وی با بیان اینکه محور همه فعالیت‌ها در جامعه مردم‌ هستند تاکید کرد: عزت و افتخار ما به مشروعیت و پشتیبانی ملت است و هر کسی مسئولیتی می‌پذیرد باید برای رفع مشکلات مردم همه توان و ظرفیت خود را به کار ببندد.

ایرانی اظهار کرد: جزیره خارگ از نقاط مهم و استراتژیک استان بوشهر و کشور است و بیش از ۹۵ درصد صادرات نفت ایران توسط این جزیره انجام می‌شود که نشان دهنده جایگاه این منطقه است.

وی افزود: مردم خارگ در واقع مرزداران غیور این مرز و بوم هستند که در دوران دفاع مقدس شاهد مقاومت جانانه این مردم در مقابل رژیم بعث عراق بودیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: جزیره خارگ، پیشانی ایران در دوران دفاع مقدس بود و همواره نام این‌جزیره همراه مقاومت و پایداری بوده است.

وی اضافه کرد: دلسوزی شما فعالان اجتماعی نسبت به مشکلات مردم قابل تقدیر است و پاسخگویی به این دغدغه‌ها وظیفه ماست و باید مطالبات به حق مردم خارگ را تا حد توان پیگیری و رفع کنیم و رضایت خاطر مردم را فراهم کنیم.

ایرانی افزود: امروز اورژانس هوایی مستقر در بوشهر آماده است در هر ساعتی بسرعت به مردم جزیره خارگ کمک رسانی کند و در اختیار مردم این جزیره است.

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/141729