کد خبر: 141728 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 08 بهمن 1399 - 09:22
فرماندار بوشهر:
اختصاص ردیف اعتبار شهرستانی هدیه دولت به مردم جزیره خارگ

اتحادخبر: فرماندار بوشهر گفت: مهمترین هدیه و رهاورد دولت برای مردم جزیره خارگ اختصاص ردیف اعتبار شهرستانی برای نخستین بار است.

اتحادخبر: فرماندار بوشهر گفت: مهمترین هدیه و رهاورد دولت برای مردم جزیره خارگ اختصاص ردیف اعتبار شهرستانی برای نخستین بار است.

 

اختصاص ردیف اعتبار شهرستانی هدیه دولت به مردم جزیره خارگ

 

به گزارش ایرنا، عباس جمشیدی  در نشست با فعالان اجتماعی جزیره خارگ افزود: تا پیش از سال ۹۳ در ردیف‌های بودجه شهرستانی هیچ اعتباری برای جزیره خارگ در نظر گرفته نمی‌شد اما این کار در دولت تدبیر و امید اجرایی شد.

 

وی بیان کرد: در این ارتباط از سال ۹۳ تاکنون در مجموع ۵۰ میلیارد تومان از محل اعتبارات شهرستان بوشهر به جزیره خارگ اختصاص یافته است.

 

فرماندار بوشهر یادآورشد: این ردیف بودجه شهرستانی غیر از اعتباری است که از محل حوزه مسئولیت اجتماعی وزارت نفت برای این جزیره تخصیص می‌یابد.

جمشیدی اضافه کرد: اختصاص اعتبار از محل اعتبارات شورای برنامه ریزی شهرستانی برای خارگ به عنوان رویه‌ای غیرقابل برگشت حق مردم خارگ است که در دولت تدبیر و و امید به آنها اختصاص یافت و پروژه‌های مختلفی از این محل تاکنون اجرا شده‌است.

 

وی اضافه کرد: در این شرایط سخت مسئولان باید همانند شهدا که در دوران دفاع مقدس نسبت به نظام جمهوری اسلامی ادای وظیفه کردند با تحمل فشارها در خدمت مردم باشند.

 

وی تاکید کرد: در هفت سال گذشته با وجود شرایط سخت حاکم بر کشور کارهای بزرگی انجام شده که همگی آنها به عنوان خدمات نظام جمهوری اسلامی به شمار می‌روند.

 

جمشیدی اضافه کرد: ایجاد بدبینی نسبت به نظام و دولت که بخشی از نظام جمهوری اسلامی است از سوی عده‌ای در این شرایط حساس کار درستی نیست.

 

وی تاکید کرد: به عنوان مسئولان نظام جمهوری اسلامی قدرت شنیدن نقدها و گلایه‌ها را داریم و می‌دانیم گلایه‌ها و حرف‌های مردم از سر دلسوزی است.

جمشیدی با اشاره به انتخابات ۱۴۰۰ تاکید کرد: هرچند ممکن است مردم گلایه‌هایی داشته باشند اما نسبت به اصل نظام وفادار و علاقه مند هستند و کارشکنی برخی‌ها در کاهش میزان مشارکت به طور یقین کارساز نخواهد بود.

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/141728