کد خبر: 141720 ، سرويس: جامعه
تاريخ انتشار: 08 بهمن 1399 - 08:32
حذف دفترچه‌های بیمه تأمین اجتماعی به‌زودی
اتحادخبر: سالاری در قزوین از حذف دفترچه‌های کاغذی تا ۲ ماه آینده خبر داد.

اتحادخبر: مصطفی سالاری، مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی در حاشیه بازدید از بیمارستان تأمین اجتماعی رازی قزوین از حذف دفترچه‌های کاغذی تا ۲ ماه آینده خبر داد و گفت: متناسب سازی حقوق بازنشستگان در مرداد ماه انجام شده است و با همکاری دولت، امیدواریم منابع این طرح تأمین شود تا بتوانیم مرحله دوم آن را نیز اجرا کنیم.

 

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان؛ وی افزود: سهم سازمان تأمین اجتماعی برای بیمه تکمیلی بازنشستگان ۷ برابر شده است و بر این مبنا کانون بازنشستگان قرارداد‌های بیمه تکمیلی را با بیمه گر‌ها منعقد کرده است.

 

سالاری با بیان اینکه بیمه شدگان تأمین اجتماعی در شهرستان‌هایی که سازمان تأمین اجتماعی بیمارستان ملکی ندارد، در صورت مراجعه به بیمارستان‌های متعلق به وزارت بهداشت، باید ۱۰ درصد فرانشیز پرداخت می‌کردند، گفت: بر اساس تفاهم نامه منعقد شده با وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، بیمه شدگان تأمین اجتماعی تا دو هفته آینده در صورت مراجعه به بیمارستان‌های متعلق به وزارت بهداشت می‌توانند بدون پرداخت فرانشیز به صورت صد در صد از خدمات درمانی رایگان بهره‌مند شوند.

 

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی افزود: در شهرستان‌هایی هم که بیمارستان داریم فرانشیز دریافتی از افراد بالای ۶۵ سال، صفر می‌شود.

 

وی افزود: با توجه به الکترونیکی شدن دفترچه‌های بیمه تأمین اجتماعی، به منظور افزایش سرعت و کیفیت ارائه خدمات به بیمه شدگان، تا دو ماه آینده دفترچه‌های کاغذی حذف می‌شود.

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/141720