کد خبر: 141702 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 07 بهمن 1399 - 13:48
رئیس ستاد دهه فجر استان بوشهر در گفتگو با اتحاد خبر:
500 برنامه در ایام الله دهه فجر برگزار می شود/ جزییات برنامه های اولین روز دهه فجر در استان/ راهپیمایی 22 بهمن به صورت خودرویی

اتحاد خبر- فرخ قاسمیان: رئیس ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی در استان بوشهر گفت: 500 برنامه در ایام الله دهه فجر در سطح استان برگزار می شود. یوسف جمالی در گفتگو با اتحاد خبر همچنین جزییات برنامه های اولین روز دهه فجر در استان و نحوه برگزاری راهپیمایی 22 بهمن را تشریح کرد. رئیس ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی در استان بوشهر گفت: به منظور برگزاری...

اتحاد خبر- فرخ قاسمیان: رئیس ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی در استان بوشهر گفت: 500 برنامه در ایام الله دهه فجر در سطح استان برگزار می شود. یوسف جمالی در گفتگو با اتحاد خبر همچنین جزییات برنامه های اولین روز دهه فجر در استان و نحوه برگزاری راهپیمایی 22 بهمن را تشریح کرد.

 

رئیس ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی در استان بوشهر گفت: به منظور برگزاری  هرچه بهتر برنامه های ایام الله دهه فجر نمایه ساختار اجرایی بزرگداشت ایام الله دهه فجر درقالب بیش از 20 کارگروه تشکیل ومشخص شده است که این کارگروهها عبارتنداز:
کارگر‌وه اقلیت های دینی
کارگروه اصناف وبازاریان
کارگروه اموربین الملل
کارگروه انجمن ها ؛هیأت های مذهبی وکانون های اسلامی
کارگروه ایثارگران
کارگروه بسیج
کارگروه تقریب مذاهب اسلامی
کارگروه حوزه وروحانیت
کارگروه دانشجویی ودانشگاهیان
کارگروه روستایی وعشایری
کارگروه زنان وخانواده
کارگروه فرهنگیان ودانش آموزی
کارگروه مدیریت شهری وفضاسازی
کارگروه فرهنگی وهنری
کارگروه قرآن
کارگروه قضایی
کارگروه کارگری وکارآفرینی
کارگروه کودک ونوجوان
کارگروه مساجد
کارگروه نیروهای مسلح
کارگروه ورزش وجوانان
کارگروه رسانه
کارگروه فضای مجازی
کارگروه همیاری وتشکل های مردمی

 

یوسف جمالی در گفتگو با اتحادخبر افزود: این کارگروهها به منظور بصیرت افزایی و امیدآفرینی وحمایت گری؛ دشمن شناسی ؛ وحدت و همبستگی ملی و خودباوری و خط مشی های محتوایی و اجرایی و رسانه ای وتبلیغی ایام الله دهه تشکیل و مشخص شده است.

 

وی افزود: انقلاب اسلامی بر اساس ارزشها و شعارهایی پیروز شد که مردم در سال 57 می دادند و الان نیز همان شعارها به عنوان ارزشهای مسیر حرکت انقلاب باید زنده بمانند.

رئیس ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی در استان بوشهر در ادامه بیان داشت: در سطح استان بوشهرمسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به عنوان ریئس دهه فجر استان بوشهرمی باشد و در سطح شهرستان ها مسؤلین شورای هماهنگی تبلیغات هرشهرستان ريئس ستاد دهه فجر همان شهرستان می باشد.
یوسف جمالی تصریح کرد: این کارگروهها که دراستان بوشهر تشکیل شده است متناظر با آنها در شهرستانها نیز همین کارگروهها تشکیل شده است.

 

رئیس ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی در استان بوشهر که با خبرنگار اتحاد خبر گفتگو می کرد افزود: به دلیل کرونا وجلوگیری ازاشاعه آن تأکید ما درایام الله دهه فجر استفاده ازفضای مجازی، فضاسازی شهری کوچه ها و ادارات می باشد.

 

یوسف جمالی در رابطه برنامه های روز دوازدهم بهمن نیز گفت: برنامه روز دوازدهم درساعت 9:33دقیقه همزمان باورود حضرت امام خمینی (ه)بارژه موتوری به مقصد گلزار شهدا و ادای احترام به مرقد و گلزار شهدا انجام می شود.

 

وی افزود: سخنران روز دوازدهم بهمن دربوشهرآقای عدیانی ریئس عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی کشور می باشد که پوشش این برنامه ازطریق فضای مجازی و رسانه ها  می باشد.

 

رئیس ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی در استان بوشهر در ادامه گفت: حدفاصل روزهای دوازدهم تا بیست و دوم بهمن ماه نیز برنامه های گوناگون در قالب بیش از پانصد برنامه در سطح استان اجرا خواهد شد.

 

جمالی افزود: طبق اشاره و بیانات ریاست جمهوری و مصوبه ستاد ملی کرونا مبنی برپیشگیری از اشاعه کرونا راهپیمایی 22 بهمن به صورت خودرویی انجام خواهد شد.

 

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/141702