کد خبر: 141580 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 05 بهمن 1399 - 11:29
استاندار بوشهر:
راهپیمایی ۲۲ بهمن در استان بوشهر به صورت مجازی برگزار می‌شود

اتحادخبر: استاندار بوشهر گفت: به خاطر شرایط شیوع کرونا، امسال راهپیمایی ۲۲ بهمن‌ماه در استان بوشهر برگزار نخواهد شد و همه ویژه‌برنامه‌های دهه فجر به صورت مجازی برگزار می‌شود.عبدالکریم گراوند صبح یکشنبه در نشست ستاد استانی مقابله با کرونا، اظهار داشت: با توجه به وضعیت کنونی استان در مورد بیماری کرونا، نباید دچار ساده‌انگاری و ...

اتحادخبر: استاندار بوشهر گفت: به خاطر شرایط شیوع کرونا، امسال راهپیمایی ۲۲ بهمن‌ماه در استان بوشهر برگزار نخواهد شد و همه ویژه‌برنامه‌های دهه فجر به صورت مجازی برگزار می‌شود.

راهپیمایی ۲۲ بهمن در استان بوشهر به صورت مجازی برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالکریم گراوند صبح یکشنبه در نشست ستاد استانی مقابله با کرونا، اظهار داشت: با توجه به وضعیت کنونی استان در مورد بیماری کرونا، نباید دچار ساده‌انگاری و خوش‌خیالی شویم.

 

وی بابیان اینکه بیماری کرونا تمام نشده و رفتاری ناشناخته دارد افزود: اساس گزارش وزارت بهداشت، شاهد خیز آرام بیماری کرونا در برخی استان‌ها هستیم.

گراوند بیان کرد: اگر پروتکل‌ها و دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت نکنیم ممکن است در ایام نوروز مجدداً به محدودیت‌های مختلف متوسل شویم.

استاندار بوشهر با اشاره به همکاری بسیار خوب مردم در رعایت پروتکل‌های بهداشتی، تصریح کرد: مناسب‌ترین وسیله برای مقابله با ویروس کرونا، زدن ماسک و فاصله‌گذاری اجتماعی است.

 

گراوند تأکید کرد: اگر می‌خواهیم اصناف و بازار در ایام نوروز فعال باشند و همچون سال گذشته دچار محدودیت و تعطیلی نشوند، انتظار داریم بازاریان همچون گذشته نسبت به رعایت پروتکل‌های بهداشتی اهتمام جدی داشته باشند.

 

استاندار بوشهر با تأکید بر تداوم نظارت و بازرسی از اصناف و اماکن مختلف بیان داشت: فرمانداران، رؤسای شبکه بهداشت و درمان و بازرسی استانداری همه امکانات برای تداوم نظارت و بازرسی از اصناف و اماکن مختلف را فراهم کنند.

وی در خصوص همکاری جهت دور کاری بیماران خاص گفت: ادارات استان بوشهر برای همکاری جهت دور کاری بیماران خاص، جانبازان شیمیایی بر اساس تشخیص دانشگاه علوم پزشکی همکاری لازم را داشته باشند.

 

گراوند با تأکید بر جلوگیری از برگزاری آئین‌های مختلف باهدف عدم تجمعات، گفت: می‌توان از ظرفیت فضای مجازی برای برگزاری جلسات و برنامه‌ها و یادواره شهدا استفاده کرد.

 

وی بابیان اینکه برپایی چادر در سواحل استان ممنوع است، گفت: شهرداران برای جلوگیری از برپایی چادر در سواحل و پارک‌های استان اقدام کنند.

استاندار بوشهر افزود: با توجه به توصیه‌های وزارت بهداشت، ضمن احترام به همه مردم ایران، امسال به خاطر شرایط کرونایی آماده پذیرایی از مسافران نیستیم.

گراوند ادامه داد: امکان سرویس‌دهی به مسافران در پارک‌ها وجود ندارد لذا مسافران عزیز از سفر به بوشهر خودداری کنند تا پس از ریشه‌کنی بیماری کرونا، به بهترین شکل میزبان مهمانان گران‌قدر از سراسر کشور باشیم.

 

استاندار بوشهر بابیان اینکه کمرنگ شدن استفاده از ماسک نگران‌کننده است، افزود: از اصناف انتظار داریم همه امکانات را برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی فراهم کنند و در استفاده از ماسک پیشگام باشند.

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/141580