کد خبر: 141470 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 02 بهمن 1399 - 22:41
فرماندار دشتستان خبر داد؛
افتتاح ۶ زمین چمن فوتسال و یک سالن ورزشی و سه بوستان امید با رویکرد ورزشی در شهرستان در ایام الله دهه فجر سالجاری

اتحاد خبر:فرماندار دشتستان از افتتاح ۶ زمین چمن فوتسال در سطح شهرستان در ایام الله دهه فجر سالجاری خبر داد.فتح الله نوروزی در حاشیه بازدید از سالن ورزشی شهر شبانکاره اظهار داشت:توسعه زیرساختهای ورزشی در سطح شهرستان از برنامه های مهم بوده که تلاش کرده ایم با تخصیص اعتبارات لازم در این راستا اقدامات خوبی داشته باشیم....

اتحاد خبر:فرماندار دشتستان از افتتاح ۶ زمین چمن فوتسال در سطح شهرستان در ایام الله دهه فجر سالجاری خبر داد

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان دشتستان،فتح الله نوروزی در حاشیه بازدید از سالن ورزشی شهر شبانکاره اظهار داشت:توسعه زیرساختهای ورزشی در سطح شهرستان از برنامه های مهم بوده که تلاش کرده ایم با تخصیص اعتبارات لازم در این راستا اقدامات خوبی داشته باشیم.

نوروزی افزود:بحمدلله با تلاش ها و پیگیری های انجام شده،فضاهای ورزشی خوبی در گستره شهرستان دشتستان احداث یا بهسازی شده است و انشالله این روند تداوم خواهد داشت.

فرماندار دشتستان از افتتاح ۶ زمین چمن فوتسال و یک سالن ورزشی و ۳ بوستان امید با رویکرد ورزشی  در ایام الله دهه فجر سالجاری خبر داد و ابراز داشت:بدنبال پیگیری ها و تلاش ها،۶ زمین چمن فوتسال و یک سالن ورزشی و ۳ بوستان امید با رویکرد ورزشی  در سطح شهرستان دشتستان آماده شده و انشالله در دهه فجر افتتاح و تقدیم ورزشکاران خواهد شد.

نوروزی افزود: ۵ زمین چمن فوتسال و ۲ سالن ورزشی نیز در دست اقدام است که انشالله با تخصیص اعتبارات لازم در آینده ای نه چندان دور تکمیل و مورد بهره برداری قرار خواهند گرفت.

وی ابراز داشت:تلاش می کنیم پیست تارتان شهر برازجان نیز با همکاری اداره کل ورزش و جوانان استان که انصافا همراهی خوبی هم داشته اند در بهمن ماه سالجاری به بهره برداری برسد.

فرماندار دشتستان خاطرنشان کرد:اقدامات خوبی در دولت تدبیر و امید در حوزه ورزش و زیرساختهای ورزشی شهرستان انجام شده که انشالله در پایان دهه مبارک فجر به اطلاع مردم خوب شهرستان خواهم رساند.

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/141470