کد خبر: 141469 ، سرويس: ورزش
تاريخ انتشار: 02 بهمن 1399 - 15:40
روز خوب پرسپولیس برازجان/ بازگشت به صدر جدول لیگ 3

اتحاد خبر _اصغر شعبانی:پرسپولیس برازجان با برتری مقابل تیم خوب ، یکدست و فوتبال بلد دزفول هفته سوم را با موفقیت پشت سر گذاشت و دوباره به صدر بازگشت .‌پیروز شدن پرسپولیس در یک بازی سخت خانگی که انصافاً تیم میهمان یک تیم گردن کلفت بود کار ساده ای نبود اما بازیکنان غیرتمند برازجان پا پس نکشیدند و درحالی که با یک گل از حریف عقب بودند...

اصغر شعبانی

 

پرسپولیس برازجان با برتری مقابل تیم خوب ، یکدست و فوتبال بلد دزفول هفته سوم را با موفقیت پشت سر گذاشت و دوباره به صدر بازگشت .‌

 

پیروز شدن پرسپولیس در یک بازی سخت خانگی که انصافاً تیم میهمان یک تیم گردن کلفت بود کار ساده ای نبود اما بازیکنان غیرتمند برازجان پا پس نکشیدند و درحالی که با یک گل از حریف عقب بودند کامبکی فوق العاده داشتند و تیم دزفول را دست خالی و بدون امتیاز به خانه فرستادند .

جدای از تعویض های به موقع امین فتحی بازیکنان میزبان روز خوبی را سپری کردند . حسن زهرایی بی شک بهترین بازیکن میدان بود . گلر کرجی  و آماده ی این روزهای پرسپولیس در یکی دو صحنه ی مهم مهاجمان حریف را ناکام گذاشت و اگر چه یک گل دریافت نمود اما در تمامی صحنه های بعد از گل دوم پرسپولیس مسلط بود تا خیال فتحی از درون دروازه راحت باشد .



در خط دفاعی اگر چه هنوز هم اشکالاتی جزیی وجود دارد اما ترکیب ۴ نفره ی رضا فرهمند ، علی باولی که با بازگشت وحید رضایی به خط میانی دوباره یکی از مدافعین تیم میزبان بود ، ناصر زیارتی و عباس رضایی ترکیبی عبور ناپذیر بود و روی زمین و هوا مهاجمان بلند قامت ، سرعتی و تکنیکی حریف را به خوبی مهار کردند تا سهم دزفول تنها یک گل باشد . مدافعان میانی و کناری پرسپولیس در بازی هفته ی سوم نمایشی دلپذیر داشتند . وقت های تلف شده ی بازی اوج هنرنمایی مدافعان پرسپولیس بود و آنها با همکاری دیگر بازیکنان تمامی توپ های ارسالی را دفع کرده و اجازه ی گلزنی به حریف سختکوش خود را ندادند .



آرایش ۳ نفره ی کمربند میانی با حضور علی سلیمی ، وحید رضایی و امید نصرتی مستحکم تر از آنچه تصور می شد بود و اینها با تجمع در میانه ی میدان اکثر دقایق بازی را به خود اختصاص داده و پیروز نبردهای رو در رو و تن به تن بودند . حرکات تکنیکی وحید رضایی که متاسفانه در دقایق پایانی با مصدومیت مواجه شد با قدرت بدنی بالای علی سلیمی و نمایش تاثیرگذار امید نصرتی کار را برای تیم دزفول سخت کرده بود .


 


موج حملات سرخ های برازجان با ۳ نفر طراحی شده بود اگر چه در هنگام حمله بازیکنان میانی و حتا مدافعین نیز حضور داشتند ‌. مسعود حسن زاده و قاسم دهقانی نیمه اول و محمد دهقان و محمد فرهمند زاده نیمه دوم وینگرهای پرسپولیس بودند و مهاجم فرصت طلب میزبان فرشاد شیرین زاده بود که گل پیروزی بخش تیمش را نیز به ثمر رساند . امین فتحی در ابتدای نیمه دوم با تعویض هر دو وینگر تیمش نشان داد فقط و فقط به دنبال کسب ۳ امتیاز بازی خانگی است و انصافاً که این تعویض ها موثر واقع شدند و شاید اگر محمد دهقان خوش شانس بود می توانست در نیمه ی دوم یکی از گلزنان تیمش باشد .‌ با بالا آمدن تیم حریف کار برای مهاجمان تیم میزبان آسان تر شده بود اما باید قبول کرد موقعیت ها به سادگی از دست رفت .

پرسپولیس چهارشنبه هفته آینده ۸ دی ماه در خورموج به مصاف پیروزی نگین خواهد رفت و به نظر می رسد شهرآورد استان در لیگ ۳ زیبایی های خاص خود را خواهد داشت .

 

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/141469