کد خبر: 141468 ، سرويس: ورزش
تاريخ انتشار: 02 بهمن 1399 - 13:02
فرماندار دشتستان:
اهتمام ویژه ای به توسعه ورزش شهرستان داریم/بازسازی چمن طبیعی فوتبال آب پخش آغاز شده است

اتحاد خبر:فرماندار دشتستان گفت:توسعه ورزش از اولویت های ما در سطح شهرستان بوده و اقدامات خوبی نیز در این راستا انجام شده است و تلاش می کنیم زیرساختهای ورزشی در گستره شهرستان دشتستان بیشتر شود.به گزارش اتحاد خبر ،فتح الله نوروزی در حاشیه بازدید از پروژه بازسازی چمن طبیعی فوتبال بخش آب پخش اظهار داشت:همواره نگاه ویژه ای به توسعه....

اتحاد خبر:فرماندار دشتستان گفت:توسعه ورزش از اولویت های ما در سطح شهرستان بوده و اقدامات خوبی نیز در این راستا انجام شده است و تلاش می کنیم زیرساختهای ورزشی در گستره شهرستان دشتستان بیشتر شود

به گزارش اتحاد خبر ،فتح الله نوروزی در حاشیه بازدید از پروژه بازسازی چمن طبیعی فوتبال بخش آب پخش اظهار داشت:همواره نگاه ویژه ای به توسعه ورزش در سطح شهرستان داشته ایم و در این راستا اقدامات خوبی نیز صورت گرفته است.

وی افزود:ورزش یکی از مهمترین عوامل مقابله با ناهنجاری های اجتماعی و پر کردن اوقات فراغت نوجوانان و جوانان و همچنین سلامت جسم و روح انسانهاست.



نوروزی خاطرنشان کرد:ورزش فوتبال یکی از ورزش های مهیج و زیباست که طرفداران زیادی در سراسر دنیا دارد و جذابیت فراوانی هم دارد و گسترش زیرساختهای این ورزش باید مورد توجه قرار گیرد.

فرماندار دشتستان با اشاره به پروژه بازسازی چمن طبیعی شهر آب پخش ابراز داشت:این پروژه از خواسته های ورزشکاران و بخصوص فوتبالی های آب پخش بود که خوشبختانه با پیگیری هایی که داشتیم توانستیم در برنامه کاری قرار داده و اعتباری جهت اجرای آن جذب کنیم.

نوروزی افزود:مبلغ ۵ میلیارد ریال اعتبار اجرای این پروژه تخصیص داده شده و در اختیار اداره کل ورزش و جوانان قرار گرفته و بحمدلله شاهد آغاز عملیات اجرایی آن هستیم.

نماینده عالی دولت در شهرستان دشتستان خاطرنشان کرد:عملیات خاکبرداری این پروژه در حال انجام است و تاکید کرده ایم مراحل مختلف این طرح با سرعت و کیفیت مناسب انجام شود و انشالله بعد از انجام مراحل زیرسازی،شاهد کاشت چمن خواهیم بود.



نوروزی اظهار امیدواری کرد این پروژه طبق برنامه انجام شده و تحویل فوتبالیست ها و ورزشکاران خوب بخش آب پخش گردد.

فرماندار دشتستان خاطرنشان کرد:در حال حاضر و بخاطر بحران کرونا امکان استفاده از ظرفیت های ورزشی به معنای واقعی وجود ندارد ولی تلاش می کنیم با توسعه و بهسازی زیرساختها ، زمینه تعالی بیشتر  ورزش در دوران پس از بحران کرونا را فراهم نمائیم و توصیه موکد ما به ورزشکاران عزیز و همه اقشار جامعه،در حال حاضر رعایت پروتکل های بهداشتی است.

وی در پایان از تلاشهای بخشدار محترم و هیئت فوتبال آب پخش و اداره ورزش و جوانان بخش و شهرستان قدردانی کرد.

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/141468