کد خبر: 141363 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 30 دي 1399 - 15:46
روند اجرایی شدن پرونده سلامت الکترونیک تسریع می یابد
اتحاد خبر:مدیر درمان تامین اجتماعی بوشهر گفت:از ابتدای سالجاری تا کنون تعداد 475000 نسخه بصورت الکترونیکی تولید شده که از این تعداد 470هزار و 211 نسخه در مطب پزشکان و مابقی در درمانگاه های طرف قرارداد بوده است. دکتر زهرا نویدی فرد مدیر درمان تامین اجتماعی استان بوشهر در جلسه هم اندیشی با سازمان نظام پزشکی ،بیمه سلامت و ...

اتحاد خبر:دکتر زهرا نویدی فرد مدیر درمان تامین اجتماعی استان بوشهر در جلسه هم اندیشی با سازمان نظام پزشکی ،بیمه سلامت و انجمن های داروسازان و مراکز پاراکلینکی پیرامون بررسی چالش ها و مشکلات پیش روی اجرایی شدن کامل نسخه الکترونیک ضمن تقدیر و تشکر از همراهی و همکاری این مجموعه ها با مدیریت درمان تامین اجتماعی استان در پیاده سازی این طرح گفت: از ابتدای سالجاری تا کنون تعداد 475000 نسخه بصورت الکترونیکی تولید شده که از این تعداد 470هزار و 211 نسخه در مطب پزشکان و مابقی در درمانگاه های طرف قرارداد بوده است.


مدیر درمان تامین اجتماعی بوشهر با اشاره بر پیگیری مستمر و هفتگی مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی بر روند اجرای طرح نسخه الکترونیک، پیشرفت اجرای این طرح در استان را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: تاکنون 534 پزشک در سامانه نسخه نویسی الکترونیک ثبت نام کرده اند که از این تعداد 442 پزشک نسخ خود را بصورت الکترونیکی در سامانه ثبت می کنند.


مدیر درمان تامین اجتماعی استان بوشهر اظهار امیدواری کرد: با توسعه همکاری و مشارکت  مراکز تشخیصی و درمانی در طرح نسخه الکترونیک و گسترش آن علاوه بر سهولت در دریافت خدمات درمانی مورد نظر مردم، روند اجرایی شدن پرونده سلامت الکترونیک تسریع می یابد.




مدیر درمان تامین اجتماعی بوشهر بیان داشت: بدون شک در اجرای این طرح ملی، همراه با همکاری درمانگران و مراکز تشخیصی و درمانی و بیمه شدگان به عنوان صاحبان اصلی سازمان، همراهی دستگاهها و مجموعه های مرتبط با این طرح در پیشبرد و موفقیت آن نقش بسزایی دارد.


وی افزود: بیمه شدگان تامین اجتماعی در مراجعه به مراکز سرپایی، تشخیصی و درمانی طرف قرارداد سازمان، با ارائه کارت ملی بدون نیاز به دفترچه درمانی می توانند خدمات درمانی مورد نیاز را دریافت نمایند.


دکتر نویدی فرد گفت: با پیاده سازی کامل طرح نسخه الکترونیک زمینه دسترسی بیشتر و آسان‌تر بیمه‌شدگان به خدمات درمانی فراهم خواهد شد و در آینده نزدیک شاهد حذف کامل دفترچه های کاغذی خواهیم بود.

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/141363