کد خبر: 141345 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 30 دي 1399 - 10:24
سرپرست اداره کل تامین اجتماعی استان بوشهر، از شعب یک و دو بوشهر بازدید نمود

اتحادخبر: عباس دیری به همراه  برخی از روسای ادارات تامین اجتماعی استان ، بصورت سرزده از شعبه یک و دو بوشهر بازدید نمود و با بیمه شدگان و همکاران این شعبه گفت و گو کردند و از نزدیک در جریان اقدامات انجام شده در خصوص رعایت پروتکل های بهداشتی و نحوه اجرای طرح( 3070) قرار گرفتند .

اتحادخبر: عباس دیری به همراه  برخی از روسای ادارات تامین اجتماعی استان ، بصورت سرزده از شعبه یک و دو بوشهر بازدید نمود و با بیمه شدگان و همکاران این شعبه گفت و گو کردند و از نزدیک در جریان اقدامات انجام شده در خصوص رعایت پروتکل های بهداشتی و نحوه اجرای طرح( 3070) قرار گرفتند .


به گزارش روابط عمومی اداره کل تأمین اجتماعی استان بوشهر،  وی در این بازدید با تأکید بر صیانت از حقوق شهروندان و مراجعین، بر ضرورت آموزش برای همه همکاران در شعب اشاره نموده و خاطر نشان کرد ؛ لازم است ، همکاران با آموزش اطلاعات کافی داشته باشند تا با طیب خاطر  به شرکای اجتماعی سازمان خدمات ارائه نمایند.




عباس دیری در دیدار با همکاران شعب یک و دو بوشهر، با اشاره به ضرورت توسعه خدمات غیرحضوری در شرایط شیوع کرونا، گفت: شرایط حاکم بر جامعه با توجه به شیوع بیماری کرونا و لزوم اجرای سیاستهای دولت در راستای توسعه خدمات غیرحضوری سازمان را بر آن داشت تا خدمات الکترونیکی خود را برای آرامش و رفاه شرکای اجتماعی و جلوگیری از شیوع کرونا توسعه و گسترش دهد که اجرای طرح 3070 نیز به همین منظور اجرایی شده است و بر اساس آن سازمان 30 نوع خدمت خود را تا پایان بهمن ماه غیرحضوری و الکترونیکی می کند.

وی استقرار طرح 3070 را منشا تحولات بسیاری در سطح سازمان و در نزد مخاطبان آن دانست و عنوان نمود: هرچه همکاران در این طرح ، موفق‌تر عمل نمایند، چشم‌انداز و آینده درخشان‌تری پیش روی کارکنان و مخاطبان  بهمراه خواهد داشت.




دیری با تاکید بر اهمیت اجرای بهینه و به موقع طرحهای معرفی شده و اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به مراجعین و جامعه بیمه شدگان سازمان، نقش مشاوران در راهبری و هدایت امور طرح 3070 در شعب را بسیار اثرگذار و تعیین‌کننده توصیف نمود و گفت: شناساندن طرح، اطلاع رسانی مستمر و جامع، تلاش بی وقفه کارکنان سازمان و استفاده از نیروهای آموزش دیده و با انگیزه به منظور راهنمایی مراجعه کنندگان، لازمه موفقیت این طرح خواهد بود.
این مقام مسئول خاطر نشان ساخت:  با توسعه خدمات غیرحضوری، کارفرمایان، بیمه شدگان و مستمری بگیران در هر زمان و مکانی می توانند خدمات مورد نیاز خود را به آسانی دریافت کننند .




 سرپرست اداره کل تامین اجتماعی استان بوشهر، اظهار کرد: امروز در عصر ارتباطات هستیم و باید از این امر، از ظرفیت‌هایی که  دیده میشود  به این واسطه در بهبود خدمات‌رسانی به مردم استفاده نمائیم ‌.

وی بیان کرد: یکی از امکاناتی که به واسطه فناوری‌های روز به وجود آمده است، طرح‌های الکترونیکی و غیرحضوری که باعث کاهش هزینه‌ها برای سازمان‌ها و نهادها، ارتقای خدمات‌رسانی به ارباب‌رجوع و همچنین کاهش اتلاف وقت آنهاست.




سرپرست اداره کل تأمین اجتماعی بوشهر خاطرنشان کرد: در این طرح می‌توانیم با خدمت‌رسانی بهتر باعث رضایت بیمه‌شدگان، کارفرمایان و مستمری بگیران شویم و همچنین این امر باعث تمرکز کارکنان سازمان برای انجام دیگر امور اجرایی خواهد شد.

وی ادامه داد : امیدواریم بتوانیم با اجرای این طرح به وظیفه اصلی خود یعنی خدمت به مردم عمل کنیم

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/141345