کد خبر: 141326 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 30 دي 1399 - 08:46
در بوشهر؛
خانواده‌های شهدای کنارک تجلیل شدند

اتحادخبر: فرمانده پایگاه دریایی بوشهر با حضور در منزل خانواده‌های دو تن از شهیدان ناو پشتیبانی کنارک با آنان دیدار و دلجویی کرد.

اتحادخبر: فرمانده پایگاه دریایی بوشهر با حضور در منزل خانواده‌های دو تن از شهیدان ناو پشتیبانی کنارک با آنان دیدار و دلجویی کرد.

خانواده‌های شهدای کنارک تجلیل شدند

به گزارش مهر، ناخدا یکم احسان نصیری در منزل شهیدان سید منصور موسوی نژاد و حسین سپهری اهرمی از شهدای ناوچه کنارک با خانواده‌های این شهدا جلیل‌القدر دیدار و دلجویی کردند.

 

فرمانده پایگاه دریایی بوشهر  در این دیدار سخنان و مشکلات خانواده‌های شهدا را شنیدند و قول دادند که مشکلات خانواده شهدا را در اسرع وقت مرتفع کنند.

رئیس عقیدتی سیاسی پایگاه دریایی بوشهر نیز با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) در دیدار با خانواده‌های شهدا گفت: مقام خانواده شهدا در نزد پروردگار کمتر از مقام شهدا نیست.

 

حجت‌الاسلام یاسر راغبی با بیان اینکه شهید در نزد پروردگار متعال از نعمات پروردگار بهره‌مند است اظهار داشت: خانواده شهدا غم دوری شهید و مشکلات دیگر را تحمل می‌کنند و در این راه صبر و حوصله می‌کنند.

 

وی در مورد نقش شهدای رمضان را در افزایش قدرت دفاعی کشور گفت: این شهدای جلیل‌القدر در راه افزایش قدرت دفاعی کشور جان خود را نثار کرده‌اند و باعث بلندتر شدن دست نظام در دفاع از مرزهای آبی شده‌اند که این خود باعث ایجاد قدرت بازدارندگی بیشتر می‌گردد.

حجت‌الاسلام و المسلمین یاسر راغبی بیان کرد: قدرت بازدارندگی نیز موجب می‌شود که هر قدرت و کشوری که فکر حمله به کشور عزیزمان را در سر می‌پروراند وادار به محاسبه کند که همین باعث می‌شود که به خود اجازه جسارت به کشور عزیزمان را ندهد.

رئیس عقیدتی سیاسی پایگاه دریایی بوشهر یادآور شد: شهدای رمضان در همه پیشرفت‌ها و موفقیت‌های نظام اسلامی چه هم‌اکنون و چه در آینده سهیم خواهند بود.

 

ناخدا یکم احسان نصیری فرمانده پایگاه دریایی بوشهر به نمایندگی از امیر دریادار حسین خانزادی فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران تابلو فرش منقش به تصویر شهدای کنارک را به خانواده‌های شهدای رمضان تقدیم کرد.

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/141326