کد خبر: 141307 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 29 دي 1399 - 20:10
با حضور معاون فرماندار و شهردار برازجان انجام شد؛
درختکاری در برازجان به مناسبت روز هوای پاک

اتحادخبر: به مناسبت گرامیداشت روز ملی هوای پاک شهرداری و شورای اسلامی شهر برازجان با مشارکت انجمن فرهنگسازان سبز اندیش اقدام به درختکاری کردند.به گزارش اتحادخبر همزمان با آغاز هفته هوای پاک،شهرداری و شورای اسلامی شهر برازجان با مشارکت انجمن فرهنگسازان سبز اندیش ...

اتحادخبر-سانازدانشگر: به مناسبت گرامیداشت روز ملی هوای پاک شهرداری و شورای اسلامی شهر برازجان با مشارکت انجمن فرهنگسازان سبز اندیش اقدام به درختکاری کردند.

به گزارش اتحادخبر همزمان با آغاز هفته هوای پاک،شهرداری و شورای اسلامی شهر برازجان با مشارکت انجمن فرهنگسازان سبز اندیش اقدام به درختکاری واقع در پارک روبروی جاده سلامت برازجان کردند.


این مراسم با حضور شهردار، معاون عمرانی فرماندار، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر برازجان، دوستداران محیط زیست و جمعی از هنرمندان برازجانی برگزار شد.

شهردار برازجان در این آئین ضمن تشکر از فعالان محیط زیست گفت: باید طبیعت را به همان شکلی که وجود دارد نگهداری و حفاظت کنیم و بیشتر به پیاده روی و کمتر به استفاده از حمل و نقل خصوصی بپردازیم.


محمدحسن محمدی با تاکید به این نکته که بلوار غدیر به  مجموعه ای فرهنگی و ورزشی تبدیل شده است گفت: به سمت بلوار غدیر، جاده سلامت و پیست دوچرخه سواری که روبروی آن پیست اسکی و ورزش ساحلی  در حال ساخت است و مجتمع فرهنگی و هنری شهید سلیمانی در حال تکمیل است و همچنین زمین چمن و فضای سبز وجود دارد.

وی یادآور شد در هفته هوای پاک برنامه های متنوعی مثل نمایشگاه محیط زیست ، دوچرخه سواری، مسابقه نقاشی در فضای مجازی، ۵۰ درصد تخفیف معاینه فنی برای شهروندان، نقاشی در پنج نقطه شهر با موضوع هوای پاک در حال انجام است.














































لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/141307