کد خبر: 141241 ، سرويس: استان فارس
تاريخ انتشار: 27 دي 1399 - 12:13
مدیرکل ثبت فارس خبر داد:
رشد ۸۷ درصدی پرونده‌های اجرایی مختومه در فارس

اتحادخبر: مدیرکل ثبت اسناد و املاک فارس از رشد ۸۷ درصدی پرونده‌های اجرایی مختومه در استان طی ۹ ماهه امسال خبر داد.

اتحادخبر: مدیرکل ثبت اسناد و املاک فارس از رشد ۸۷ درصدی پرونده‌های اجرایی مختومه در استان طی ۹ ماهه امسال خبر داد.

رشد ۸۷ درصدی پرونده‌های اجرایی مختومه در فارس

به گزارش ایسنا؛سید مهدی هاشمی شنبه ۲۷ دی در جمع خبرنگاران  بیان کرد:  ۱۱ هزار و ۹۵۸ پرونده اجرایی در بخش‌های اجرای ادارات تابعه ثبتی سراسر فارس از ابتدای امسال تا پایان آذرماه تشکیل شده است.

 

او افزود: در همین مدت تعداد ۲۲ هزار و ۴۶۹ پرونده اجرایی متعلق به سال‌های ماقبل و امسال مختومه شده و شاهد رشد ۸۷ درصدی مختومه کرده پرونده‌ها توسط ادارات اجرای ثبت این اداره کل هستیم.

 

مدیرکل ثبت اسناد و املاک فارس خاطرنشان کرد: همچنین در این بازه زمانی مبلغ ۴ هزار و ۸۸۲ میلیارد و ۸۶۵ میلیون و ۱۷۸ هزار و ۵۸۴ ریال از مطالبات معوقه بانکها در این استان توسط ادارات اجرای ثبت وصول شده که از این میزان قریب به ۳ هزار و ۲۹۷ میلیارد ریال سهم وصول مطالبات بانکهای دولتی و بالغ بر ۱ هزار و ۴۸۶ میلیارد ریال وصولی مطالبات بانکهای خصوصی در استان است.

 

هاشمی، اولویت ادارات اجرای ثبت فارس را حرکت در مسیر سیاست‌های تحولی سازمان و سرعت بخشی به فرایند رسیدگی و مختومه کردن پرونده‌های موجود با هدف دفاع از حقوق ذینفعان و استمرار روند مثبت نسبت پرونده‌های مختومه به وارده عنوان کرد.

 

او همچنین عزم جدی ادارات اجرای ثبت در همسویی با برنامه‌های ابلاغی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، اقدامات و ساماندهی مطلوب بهره گیری از زیرساخت‌های الکترونیکی در مبحث اجرا را از مهم ترین مؤلفه‌های کسب نتایج ارزشمند در این حوزه برشمرد و این امر را ماحصل حرکت به سمت ثبت نوین دانست.

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/141241