امروز: شنبه 01 ارديبهشت 1403
    طراحی سایت
تاريخ انتشار: 27 دي 1399 - 07:30

اتحادخبر: فال روزانه ۹۹/۱۰/۲۷

اتحادخبر: فال روزانه ۹۹/۱۰/۲۷

 

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است   

 

دوست عزیزی که امروز به دنیا آمده‌اید، تولدتان مبارک. زندگی هدفمندی را دنبال کرده‌اید و کارهای خود را با دقت انجام می‌دهید. این روحیه را ادامه دهید و مطمئن باشید دستاوردهای چشمگیر در سال تولدتان انتظار شما را می‌کشد. در ماه‌های اسفند امسال و فروردین سال آینده با مشکلی روبرو خواهید شد. این مشکل را با اراده پولادین خود پشت سر بگذارید و به اطرافیان ثابت نمایید که حتی در برابر دشوارترین مشکلات کمر خم نمی‌کنید. بهار سال آینده را با جدیت بیشتری دنبال کنید و در این فصل لحظه‌ای از کار و تلاش دست نکشید. به خاطر داشته باشید زحمتی که می‌‌کشید بدون نتیجه نخواهد ماند و زودتر از چیزی که فکرش را بکنید مزد تلاش‌های شبانه‌روزی‌تان را دریافت خواهید کرد. مرداد ماه سال آینده زمان استراحت شما است و در این ماه فرصتی پیدا می‌کنید تا در کنار دوستان و اعضای خانواده حسابی تفریح کنید. در ماه آبان سالی که از راه می‌رسد یکی از دوستان نیازمند کمک شما خواهد شد. کمک به این فرد باعث می‌شود تا با طور غیرمستقیم با فرصت‌های قابل‌توجهی برای پیشرفت روبرو شوید. سالی که با تولدتان آغاز کرده‌اید را با شادکامی به پایان خواهید رساند و خاطره خوش این سال برای همیشه در ذهن شما و اطرافیان ماندگار خواهد شد.


فـال روزانـه - Daily Omen
 
روز را با ورزش و تحرک آغاز کنید و تنبلی را کنار بگذارید. از جایی که انتظارش را نداشتید پولی به دست‌تان می‌رسد و مشکلات مالی‌تان را پوشش می‌دهد. برای حل مشکلات از کمک دوستان و آشنایان غافل نشوید. در محل‌کار یا منزل به مشکلی بر می‌خورید و این مشکل زمینه ناراحتی شما را فراهم می‌کند. اگر مواظب گذشت زمان نباشید، امروز زودتر از چیزی که فکرش را بکنید بدون انجام کار مهمی به پایان می‌رسد. همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز به شما ثابت می‌کند که یار و یاور شما در حل مشکلات است. احتمال ایجاد مشاجره‌ای میان شما و فردی وجود دارد، در نتیجه روز را با احتیاط بیشتری سپری کنید و بهانه‌ای به دست اطرافیان برای ایجاد مشاجره ندهید. سفره دل‌تان را پیش اعضای خانواده باز کنید و بار غصه‌های‌ خود را زمین بگذارید.
 
فـال روزانـه - Daily Omen
 
دوستان نابابی دارید و بیشتر وقت خود را با این افراد سپری می‌کنید، ادامه این رویکرد نه تنها جلوی موفقیت شما را می‌گیرد، بلکه نشست‌و‌برخاست با افراد ناباب، آبرو و احترام شما را در نزد اطرافیان از بین می‌برد. در نتیجه از امروز به خودتان قول بدهید که دور دوستان ناباب را خط بکشید و با افرادی طرح دوستی بریزید که از رفاقت با آنها به خودتان افتخار کنید. یکی از اعضای خانواده که احتمالا برادر شما است، امروز به کمک‌تان نیاز دارد. هر کاری که از دست‌تان بر می‌آید را برای ایشان انجام دهید و به وی ثابت نمایید که همیشه می‌تواند روی کمک شما حساب باز کند. رفتار ناپسندی با همسر یا عشق‌ زندگی‌تان انجام داده‌اید و ایشان را حسابی ناراحت کرده‌اید. می‌خواهید با تقدیم هدیه‌ای پیشمانی خود را به عشق زندگی‌تان اعلام کنید. اما روز خوبی را انتخاب نکرده‌اید و احتمال زیادی وجود دارد که عشق زندگی‌تان هنوز از دست شما دلخور باشد. امروز زمان مناسبی است تا خودتان را تحویل بگیرید و با خرید چند دست لباس شیک و زیبا، حسابی خوش‌تیپ کنید. انسان هنرمند و توانایی هستید، اما تاکنون فرصتی برای هنرنمایی پیدا نکرده‌اید و اطرافیان از توانمندی‌های شما آگاه نیستند. امروز شرایطی مهیا می‌شود تا حسابی هنرنمایی کنید و مهارت‌های خود را به رخ اطرافیان بکشید. از این فرصت نهایت استفاده را ببرید و به دوستان و آشنایان ثابت نمایید که چند مرده حلاج هستید.
 
فـال روزانـه - Daily Omen

در کنار روزمرگی‌های زندگی، امروز فرصتی برای استراحت و تفریح پیدا می‌کنید. از این فرصت نهایت استفاده را ببرید و خودتان را برای روز‌های شلوغ آینده آماده کنید. به لحاظ مالی روز خوبی در پیش دارید و اوضاع‌ مالی‌تان بهبود پیدا می‌کند. احتمال ایجاد مشاجره‌ای میان اعضای خانواده وجود دارد و از آنجایی که ریشه این مشاجره در مشکلات مالی نهفته‌ است، با اهل منزل صحبت کنید و با پیدا کردن روش‌های تازه‌ای برای افزایش درآمد، اعضای خانواده را به رفاه و آرامش برسانید و جلوی هرگونه دلخوری را بگیرید. قرار است به همراه دوستان قدیمی دور هم بنشینید و حسابی خوش بگذرانید، از این موقعیت نهایت استفاده را ببرید. با فرد مهم و سرشناسی ملاقات می‌کنید و این فرد پندواندرزهای ارزشمندی را در اختیار‌تان قرار می‌دهد. رابطه‌ خود را با این فرد تقویت کنید و درآینده بیشتر با این فرد سرشناس در ارتباط باشید. آتش عشق بیشتر از همیشه در دل‌‌تان شعله‌ور شده و برنامه‌هایی ترتیب داده‌اید تا عشق‌ سوزان خود را نثار همسر یا عشق‌زندگی‌تان کنید، مطمئن باشید که عشق‌زندگی‌تان نیز در عشق شما می‌سوزد و روز خوبی را برای عاشقی انتخاب کرده‌اید. 
فـال روزانـه - Daily Omen
 
انسان جذابی هستید و اطرافیان را مانند آهنربا به خود جذب می‌کنید، این روحیه را به فال نیک بگیرید و دامنه دوستان‌تان را گسترش دهید. پس‌انداز خود را راکد و نگذارید و امروز سرمایه‌گذاری مطمئنی انجام دهید. کالای گران‌بهایی که مدت‌ها است به فکر خرید آن هستید را امروز سفارش دهید. مطمئن باشید خرید این کالا به لحاظ روحی زمینه دلخوشی‌تان را فراهم خواهد کرد. احتمال ایجاد دلخوری میان شما و همسر یا عشق‌زندگی‌تان وجود دارد. در چنین شرایطی بهتر است که بیش از حد به دست و پای عشق زندگی‌تان نپیچید و ایشان را به حال خودش رها کنید. توجه خود را از اعضای خانواده دریغ نکنید و به آنها ثابت کنید که همیشه به فکرشان هستید.
 
فـال روزانـه - Daily Omen
 
پولی که از کسی قرض کرده‌اید را امروز تحت هر شرایطی که شده، بازپس دهید. بار سفر بسته‌اید و رهسپار مسافرت هستید، اما کار مهمی پیش روی شما قرار می‌گیرد و چاره‌ای پیدا نمی‌‌کنید به غیر از اینکه مسافرت را به آینده موکول نمایید. اهل‌ گله و شکایت و اشکال‌تراشی هستید و از هر فرصتی برای غر و لند و اعصاب‌خوردی با همسر یا عشق‌زندگی‌‌تان بهره می‌گیرید، ادامه این وضعیت رابطه شما را به سردی خواهد گذاشت، در نتیجه از امروز رویکرد خود را تغییر دهید و به جای گله‌ و شکایت‌های بی‌جا، از محبت و صفا با عشق‌زندگی‌تان صحبت کنید. وقت خود را با بحث و مشاجره‌های بی‌دلیل تلف نکنید. این مشاجره‌ها به غیر از اینکه وقت شما را از بین می‌برد، اعصاب‌تان را هم حسابی خورد می‌کند. همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز از در محبت و صفا با شما وارد می‌شود و لحظه‌های عاشقانه‌ای را تجربه خواهید کرد. به فکر انجام کارهای مذهبی و خیرخواهانه هستید، امروز فرصت بهترین زمان برای کارهای خیرخواهانه است تا با انجام این کارها به لحاظ فکری به آرامش برسید.
 
فـال روزانـه - Daily Omen
 
مدتی است که در بستر بیماری افتاده‌اید و حال‌و‌روز خوشی ندارید، اما غم به دل خود راه ندهید چرا که این بیماری ادامه پیدا نمی‌‌کند و در طول چند روز آینده، بهبودی کامل حاصل خواهد شد. به خاطر داشته باشید که بار کج به منزل نمی‌رسد و فکر کارهای غیرقانونی را از سر بیرون کنید. فکر خود را به انجام کارهای سودمند مشغول کنید و اجازه ندهید افکار ناراحت‌کننده ذهن شما را مشغول کند. یکی از دوستان قدیمی که خاطره‌های خوشی از رفاقت با ایشان دارید امروز به دیدارتان می‌آید و فرصتی پیدا می‌کنید تا در کنار این دوست قدیمی بنشیند و از روزهای خوش گذشته بگویید. امروز همسر یا عشق‌زندگی‌تان رفتار ناپسندی می‌کند و با این رفتار قلب شما را می‌شکند، در اولین فرصت با عشق‌زندگی‌تان صحبت کنید و دلیل این رفتار ناپسند را جویا شوید.
 
فـال روزانـه - Daily Omen
 
با انجام کارهای آرامش‌بخش، فشارهای زندگی را کاهش دهید. با چندین فرصت جدید برای افزایش درآمد روبرو می‌شوید و قبل از هرگونه تصمیم‌گیری، شرایط این فرصت‌ها را دوباره بررسی نمایید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان ثابت کرده که همیشه پشتوانه شما در حل مشکلات است، در اولین فرصت بابت این روحیه از ایشان تشکر کنید و شما نیز پشت و پناه ایشان در رویارویی با مشکلات باشید. امروز به صورت کاملا اتفاقی چشم‌تان به چیز قدیمی و خاطره‌انگیزی می‌افتد که مدت‌ها است آن را ندیده‌اید، این چیز را در گوشه‌ای امن و مطمئن قرار دهید و حسابی مواظب‌ آن باشید تا دوباره گم نشود.
 
فـال روزانـه - Daily Omen
 
همسر یا عشق‌زندگی‌تان گرفتار بستر بیماری است و امروز حال خوبی ندارد، در این شرایط اجازه ندهید عشق‌زندگی‌تان لحظه‌ا‌ی را بدون شما سپری کند و تا می‌توانید از ایشان پرستاری نمایید. پولی به دست‌تان می‌رسد اما بهتر است قسمتی از آن را برای کارهای خیریه کنار بگذارید. از شخصیت جذاب و مردم‌دار خود برای دستیابی به موفقیت‌های بیشتر بهره بگیرید. نظرهای خود را با صدای بلند اعلام کنید و بی‌پرده سخن بگویید. این رویکرد باعث خواهد شد تا اطرافیان بیشتر از همیشه روی حرف‌های شما حساب باز کنند و اعتبار بیشتری در بین دوستان وآشنایان پیدا کنید. اتفاق فرخنده‌ای انتظار شما را می‌کشد و در چند روز آینده سایه همای سعادت روی سر شما خواهد افتاد.
 
فـال روزانـه - Daily Omen
 
روزی شلوغ و پرمشغله را آغاز کرده‌اید و کارهای زیادی روی سرتان آوار شده‌است، اما غم به دل خود راه ندهید چرا که انرژی لازم را برای انجام این کارها بدست خواهید آورد و به‌رغم کارهای زیادی که برای انجام‌دادن دارید، کار نیمه تمامی به فردا موکول نخواهد شد. انسان تندرستی هستید و لحظه‌ای از سلامتی خود غافل نمی‌شوید، این رویکرد را در زندگی ادامه دهید و مطمئن باشید که کسی از سلامتی و تندرستی ضرر نکرده‌است. پولی که مدتی است به کسی قرض داده‌اید، امروز به شما بازپس داده می‌شود. آگاهی و دانشی که دارید امروز در نظر اطرافیان جلوه می‌کند. روز خوبی برای عاشقی در پیش‌روی شما است و فرصتی پیدا می‌کنید تا در کنار همسر یا عشق‌زندگی‌تان بنشینید و از عشق و محبت صحبت کنید. همیشه نگران حل مشکلات دوستان و آشنایان هستید و قلب‌تان برای اطرافیان می‌تپد، به خاطر داشته باشید که زحمت‌های شما ‌بی‌نتیجه نخواهد ماند و اطرافیان نیز در مشکلات دست شما را خواهند گرفت. یکی از اعضای خانواده امروز با تقدیم‌ هدیه‌ای محبت خود را به شما ثابت می‌کند.
 
فـال روزانـه - Daily Omen

به خاطر داشته باشید که بی‌احترامی به اطرافیان شما را به فرد منفوری تبدیل خواهد کرد. کار پسندیده‌ای که در گذشته انجام داده‌اید امروز پیش اطرافیان جلوه می‌کند و تعریف و تمجید آشنایان را به دنبال دارد. پولی برای پس‌انداز کنار گذاشته‌اید، اما امروز مجبور می‌شوید این پول را خرج کنید. از خرج کردن این پول اصلاً نگران نشوید و در آینده با کار و تلاش بیشتر، جای خالی پولی که امروز خرج می‌کنید را پر نمایید. قصد انجام کار مهمی دارید، اما در این فکر هستید که این کار دیر شده و فایده‌ای ندارد. چنین فکرهایی را کنار بگذارید و امروز این کار را آغاز نمایید. مطمئن باشید در آینده از انجام چنین کاری پشیمان نخواهید شد. قصد دارید به فردی پیشنهاد ازدواج بدهید و امروز اگر این پیشنهاد را مطرح کنید، جواب مثبت خواهید گرفت. عشقی که به دلدار پیشکش می‌کنید به عشقی ماندگار تبدیل خواهد شد و پیمانی ابدی میان شما و معشوق شکل خواهد گرفت.

 
فـال روزانـه - Daily Omen

روز شلوغی را در پیش دارید، اما انرژی لازم را پیدا می‌کنید و خسته نخواهید شد. مدت‌ها است که پولی را برای انجام کاری سرمایه‌گذاری کرده‌اید، اما تاکنون از این سرمایه‌گذاری خبری نبوده و سودی روانه جیب‌تان نشده است، امروز سایه همای سعادت بر سر شما می‌افتد و از محل این سرمایه‌گذاری سودی روانه حساب‌های بانکی‌تان خواهد شد. شرایطی مهیا می‌شود تا با انجام کارهای عقب‌افتاده، نگرانی‌های‌تان را کاهش دهید. امروز به خودتان قول داده‌اید که فرصتی را به تفریح و استراحت اختصاص دهید، اما کار واجبی برای شما پیش می‌آيد و مجبور می‌شوید تمام روز را به انجام این کار مشغول شوید. مشاجره‌ای کوچک میان شما و همسر یا عشق‌زندگی‌تان ایجاد شده‌است، امروز عشق‌زندگی‌تان با رفتار و گفتارش به شما ثابت می‌کند که از این مشاجره چیزی به دل نگرفته و از شما دلخور نیست. بیماری به جان یکی از دوستان یا اعضای خانواده افتاده است، این فرد را در شرایط سخت تنها نگذارید.

فـال روزانـه - Daily Omen

سفری تفریحی در پیش دارید و در این سفر به همراه خانواده و اطرافیان به شما حسابی خوش خواهد گذشت. پولی که مدتی پیش به کسی قرض‌داده‌اید، امروز بازپرداخت می‌شود و مشکلات مالی‌تان را پوشش می‌دهد. یکی از اطرافیان امروز واقعیت را به شما نمی‌گوید و به دردسر می‌افتید. خبری خوش و فرخنده به دست‌تان خواهد رسید و این خبر زمینه شادی شما و اطرافیان را فراهم می‌کند. به کمک هوش و ذکاوت سرشاری که دارید، یک سروگردن بالاتر از دیگران قرار بگیرید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان شما را از صمیم‌قلب دوست دارد و حاضر نیست حتی یک لحظه ناراحتی‌تان را ببیند، این رفتار را پیش خودتان نگذارید و به عشق‌زندگی‌تان ثابت کنید که خودتان را به خاطر ایشان به آب و آتش می‌زنید تا لحظه‌های خوشی را در کنار شما تجربه کند. فرصتی را پیدا می‌کنید تا حسابی استراحت کنید. از این فرصت بهترین استفاده را ببرید و خستگی را از جسم و روح خود بیرون کنید.



کانال تلگرام اتحادخبر

مرتبط:
» فال روزانه ۱۴۰۳.۰۱.۱۸ [حدود 14 روز قبل]
» فال روزانه 1395/12/11 [بيش از 7 سال قبل]
» فال روزانه ۱۴۰۳.۰۱.۲۸ [حدود 4 روز قبل]
» فال روزانه ۱۴۰۱.۰۸.۳۰ [حدود 1 سال قبل]
» فـال روزانه 1392/04/05 [بيش از 11 سال قبل]

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

تازه ترین خبرها

  • توزیع تعداد ۵۰ عدد کلاه ایمنی از طرف شهرداری بین موتورسیکلت سواران شهر وحدتیه
  • تقابل ادبی فرماندار دشتستان با هاروکی موراکامی از ژاپن !
  • نقدی بر مجموعه داستان " خین‌جوشون " اثر مختار فیاض
  • جاده مرگ شهر وحدتیه را دريابيد،مسئولان برحذر باشند
  • به بچه‌هایتان نودل ندهید!
  • بازسازی اساسی پاسگاه‌های پلیس راه استان بوشهر
  • عناوین روزنامه‌های امروز1403/01/30
  • عناوین روزنامه‌های ورزشی امروز1403/01/30
  • ادعاها درباره حمله اسرائیل به ایران / ساقط کردن چند ریزپرنده در آسمان اصفهان
  • ۳۲ هزار مجوز استخدام فرزندان شهدا و ایثارگران اخذ شد
  • مصرف این صیفی همه کمبودهای بدن و ویتامین ها را جبران می کند/ تنظیم آنی فشار و قند خون
  • رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور وارد استان بوشهر شد
  • پتروشیمی پردیس حامی مهمترین رویداد بین المللی در حوزه تاب آوری انرژی
  • حضور کشتی گیران استان بوشهر در مسابقات بین المللی جام شاهد
  • معماری شهر آفتاب بوشهر متناسب با نمای بومی اجرا می‌شود
  • آغاز عملیات اجرای خیابان ۲۴ متری در ورودی شهر از سمت برازجان،خیابان ۲۲ متری غرب آرامستان و خیابان در غرب جاده اصلی
  • اگر احساس تلخی در دهان می کنید این بیماری در کمین شماست
  • 🎥ویدیو/طبیعت بکر و زیبای روستای خیرک دشتستان
  • تفاوت استراتژی فروش در پردیس/ ثبت ۶ ركورد در تولید و صادرات
  • توزیع تعداد ۵۰ عدد کلاه ایمنی از طرف شهرداری بین موتورسیکلت سواران شهر وحدتیه
  • پیاده روی یا دویدن، کدام برای لاغری و کاهش وزن بهتر است؟
  • ۱۲ کشور امن در صورت شروع جنگ جهانی سوم (+عکس)
  • تقابل ادبی فرماندار دشتستان با هاروکی موراکامی از ژاپن !
  • نشست هماهنگی برگزاری آئین شب شعر ویژه نکوداشت شهید محسن صداقت در شهر وحدتیه
  • دست آویزی برای دومین سالکوچ هدهد خبررسان علی پیرمرادی
  • نتا S واگن ؛ یکی از زیباترین خودروهای چینی به بازار می آید (+تصاویر)
  • پیشرفت ۶۳ درصدی قطعه اول بزرگ‌راه دالکی به کنارتخته
  • آیا این ادویه خوش بو می تواند با سرطان پروستات مقابله کند
  • با این تکنیک به نق زدن و اصرار کردن بچه ها پایان دهید
  • بازتاب حمله ایران در رسانه‌های خارجی: اسراییل زیر آتش
  • در بین رفقایم به تعصب دشتستانی مشهورم/ خودم را مسلمان تکنوکرات می دانم
  • آغاز عملیات اجرای خیابان ۲۴ متری در ورودی شهر از سمت برازجان،خیابان ۲۲ متری غرب آرامستان و خیابان در غرب جاده اصلی
  • قتل 2 جوان برازجانی در خودروشان/ دستگیری قاتل در استان همجوار
  • یکی از شهدای اخیر حمله اسرائیل در سوریه از شهر وحدتیه دشتستان است
  • هدایای باقیمانده پیاده روی برازجان قرعه کشی شد
  • گزارش تصویری/ راهپیمایی روز جهانی قدس در برازجان
  • سخنرانی استاد سید محمد مهدی جعفری در جمع دشتستانی ها و استان بوشهری های مقیم شیراز/ تصاویر
  • در رسیدگی به امور مردم کوتاهی نکنید/ برخی از بخشنامه ها باعث کوچک شدن سفره مردم می شود
  • مسؤولان نگاه بازتری داشته باشند/ جذابترین قسمت کار ما لحظه ای است که درد بیماران آرام می شود
  • قلب جوان 23 ساله دشتستانی اهدا شد/ تصاویر
  • سخن‌ران، کاظم صدیقی‌. نه! مسجد قیطریه، نه!
  • دکتر یوسفی با حافظه مثال زدنی
  • برخورد توهین آمیز رئیس صمت دشتستان با نمایندگان برخی اصناف شهرستان
  • آئین گرامیداشت شهیدالقدس محسن صداقت در شهر وحدتیه
  • تصاویر جنجالی مجری زن تلویزیون باکو در کنار سفیر ایران و در محل سفارتخانه/ عکس
  • .: افسری حدود 10 ساعت قبل گفت: درود بر دکتر بایندری ...
  • .: عزیز حدود 14 ساعت قبل گفت: سایت و نویسنده حواسشون ...
  • .: مصطفی بهبهانی مطلق حدود 3 روز قبل گفت: با سلام و خدا ...
  • .: ح حدود 4 روز قبل گفت: درودخدا بر استادبرازجانی و ...
  • .: اسماعیل حدود 6 روز قبل گفت: فقط قدرت است که ...
  • .: سعید حدود 6 روز قبل گفت: آقای امید دریسی پیش ...
  • .: یونس حدود 7 روز قبل گفت: سلام و درود به ...
  • .: قاسم حدود 9 روز قبل گفت: خوبه لااقل یک نفر ...
  • .: تنگستان حدود 10 روز قبل گفت: چرا چنین مطالب سراسر ...
  • .: حسن جانباز حدود 11 روز قبل گفت: اصلا سفره ای نیست ...