کد خبر: 141142 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 24 دي 1399 - 15:45
تخصیص 65میلیارد ریال برای ارتقاء هتلینگ بیمارستانهای تامین اجتماعی بوشهر
اتحاد خبر:مدیر درمان تامین اجتماعی بوشهر از تخصیص 65میلیارد ریال اعتبار برای هتلینگ بیمارستانهای تامین اجتماعی بوشهر در سال جاری خبر داد. دکتر زهرا نویدی فرد مدیر درمان تامین اجتماعی استان بوشهر در جلسه هماهنگی و ارزیابی کارگروه هتلینگ بیمارستانهای تامین اجتماعی استان گفت: با هدف ایجاد بستری مناسب برای خدمات رسانی بیشتر....
اتحاد خبر:مدیر درمان تامین اجتماعی بوشهر از تخصیص 65میلیارد ریال اعتبار برای هتلینگ بیمارستانهای تامین اجتماعی بوشهر در سال جاری خبر داد.

به گزارش روابط عمومی مدیریت درمان تامین اجتماعی بوشهر،دکتر زهرا نویدی فرد مدیر درمان تامین اجتماعی استان بوشهر در جلسه هماهنگی و ارزیابی کارگروه هتلینگ بیمارستانهای تامین اجتماعی استان گفت: با هدف ایجاد بستری مناسب برای خدمات رسانی بیشتر و بهتر به مردم و با حمایت های مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی مبلغ 65میلیارد ریال اعتبار برای بهبود و ارتقاء هتلینگ بیمارستانهای تامین اجتماعی بوشهر اختصاص یافته است.


مدیر درمان تامین اجتماعی بوشهر با بیان اینکه برنامه ارتقاء هتلینگ جهت خوشایندسازی و بهبود فضای فیزیکی و تجهیزات اتاق های بستری تهیه و تدوین شده است گفت: توجه و تاکید سازمان تامین اجتماعی به ارتقاء هتلینگ بیمارستانها در شرایط اقتصادی موجود گواه روشنی بر عزم و اراده جدی این سازمان به ارائه خدمات درخور و شایسته به بیمه شدگان می باشد.

 


مدیر درمان تامین اجتماعی بوشهر گفت: با تخصیص اعتبارات سال جاری پروژه هتلینگ در بیمارستانهای تامین اجتماعی استان سرعت بیشتری می گیرد و شرایط برای ارائه خدمات درمانی بهتر و مطلوبتر به مردم فراهم خواهد شد.

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/141142