امروز: جمعه 31 فروردين 1403
    طراحی سایت
تاريخ انتشار: 24 دي 1399 - 07:36

اتحادخبر: فال روزانه ۹۹/۱۰/۲۴

اتحادخبر: فال روزانه ۹۹/۱۰/۲۴

 

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است  


دوست عزیزی که امروز به دنیا آمده‌اید، تولدتان مبارک. انسان توانمندی هستید و مهارت‌های زیادی دارید، اما این توانایی‌ها را به رخ اطرافیان نمی‌کشید و این وضعیت باعث شده تا دوستان و آشنایان شما را دست‌کم بگیرند. در سالی که با تولدتان آغاز کرده‌اید این رویکرد را تغییر دهید و از هر فرصتی برای هنرنمایی بهره بگیرید تا یک سر و گردن بالاتر از اطرافیان باشید. اسفند امسال و فروردین سال آینده بخت با شما یار می‌شود و در این ماه‌ها دست به هر چیزی که بزنید طلا می‌شود. این ماه‌ها را به فال نیک بگیرید و دامنه موفقیت‌های خود را گسترش دهید. اردیبهشت سالی که از راه می‌رسد پولی روانه حساب‌های بانکی‌تان می‌شود. به کمک این پول حساب‌های مالی‌تان را پوشش دهید، اما حواستان باشد که بیش از حد ولخرجی نکنید در غیر این‌صورت مشکلات مالی دوباره سراغ شما می‌آید. مرداد سال آینده زمان استراحت و تفریح شماست. در این ماه حسابی تفریح کنید و در کنار دوستان و آشنایان لحظه‌های شادی را تجربه نمایید. یکی از دوستان در آبان سال آینده به کمک شما نیاز پیدا می‌کند، دست این دوست را بگیرید و هر کاری که از دست‌تان بر می‌آید را برای ایشان انجام دهید. مطمئن باشید این دوست کمک شما را نادیده‌ نخواهد گرفت و لطفی که در حق ایشان کرده‌اید را در اولین فرصت جبران نمایید. زحمت‌هایی که در زندگی کشیده‌اید در آذر ماه سال آینده به بار خواهد نشست و در این ماه درهای موفقیت و پیشرفت به روی شما باز می‌شود. سالی که با تولدتان آغاز کرده‌اید را با تلاش و پشتکار به پایان برسانید و این سال به گونه‌ای در پیش بگیرید تا به چراغ راهی برای سال‌های آینده عمرتان تبدیل شود.
 
فـال روزانـه - Daily Omen
 
به موفقیتی چشمگیر دست پیدا خواهید کرد. شادی‌های خود را با دوستان و آشنایان به اشتراک بگذارید. یکی از دوستان یا آشنایان امروز از شما درخواست پول دارد، اما در شرایط مالی مناسبی برای قرض پول به اطرافیان نیستید، در نتیجه از این دوست عذرخواهی کنید و ثبات مالی‌تان را به خطر نیاندازید.   روزی همراه با موفقیت‌های چشمگیر در انتظار شماست، این موفقیت‌ها را به دستمایه‌ای برای پیشرفت‌های آینده تبدیل کنید. قدر زمان را نمی‌دانید و اجازه می‌دهید لحظه‌های باارزش زندگی مانند برق و باد از جلوی چشم شما گذر کند، قبل از اینکه این وضعیت شما را از هم‌قطاران‌تان عقب بیاندازد، اهمیت بیشتری برای گذرزمان قائل شوید و هر روز را بهتر از دیروز پشت‌سر بگذارید. فردی از میان آشنایان صحبت‌های ناخوشایندی را درباره شما با همسر یا عقش‌زندگی‌تان مطرح کرده‌است.
 
فـال روزانـه - Daily Omen
 
مواظب رژيم‌غذایی‌تان باشید و پرخوری را کنار بگذارید. بیشتر از همیشه حواس‌تان را به انجام کارها جمع کنید چرا که احتمال سهل‌انگاری شما وجود دارد. یکی از اطرافیان به شما کمک می‌کند و شرایط افزایش درآمد‌تان را مهیا خواهد کرد.    در کنار کارهای روزمره که همیشه انجام می‌دهید، کارهای غیرمنتظره دیگری نیز دارید و سرتان حسابی شلوغ خواهد شد. اما اصلا نگران نباشید چرا که انرژی لازم را برای به پایان رساندن کارهای امروز پیدا می‌کنید.  توانایی‌های خود را بسنجید و به فکر تقویت نقاط قوت خود باشید. روزی عاشقانه انتظار شما را می‌‌کشد. با آغوش باز این عشق را پذیرا باشید و به همسر یا عشق‌ زندگی‌تان ثابت نمایید که از همیشه بیشتر عاشق ایشان هستید.
 
فـال روزانـه - Daily Omen
اجازه ندهید افکار ناراحت‌کننده روز شما را خراب کند و همیشه در زندگی نیمه‌ پر لیوان را ببینید و راه غم و غصه را ببندید. سود چشمگیری را در معامله‌ها و کسب‌و‌کار شاهد خواهید بود. امروز مجبور می‌شوید قسمتی از وقت خود را به رسیدگی به اعضای خانواده اختصاص دهید. امروز نیمه گمشده‌تان را پیدا می‌کنید و از دل و جان عاشق می‌شوید. اعضای خانواده امروز به شما ثابت می‌کنند که قدردان زحمت‌های‌تان هستند. زمانی برای استراحت و خلوت پیدا می‌کنید.
 
فـال روزانـه - Daily Omen
 
امروز علائم بهبودی بیماری مزمنی که به آن گرفتار هستید را مشاهده خواهید کرد. خرج سنگینی را امروز متحمل می‌شوید اما جایی برای نگرانی وجود ندارد چرا که پولی به دست‌تان می‌رسد و ثبات مالی‌تان برقرار خواهد شد. همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز هرکاری که از دستش بر می‌آید را برای شادی شما انجام خواهد داد.  به فکر مشارکت برای انجام کار جدیدی افتاده‌اید و می‌خواهید سرمایه‌تان را در کار جدیدی با فردی شریک شوید، امروز بهترین زمان برای آغاز این مشارکت است و مطمئن باشید از شراکتی که امروز آغاز می‌کنید، متحمل ضرری نخواهید شد. 
 
فـال روزانـه - Daily Omen
 
از ورزش و تحرک غافل نشوید و سلامت وجود نازنین‌تان را پشت‌‌گوش نیاندازید.  مشکل مالی که گرفتار آن هستید را به کمک یکی از دوستان که وضع مالی مناسبی دارد حل کنید.  امروز از خواب که بلند شده‌اید، دنیا را به رنگ عشق و محبت می‌بینید و احساس می‌کنید که از همیشه عاشق‌تر شده‌اید. این احساس را پیش خودتان نگذارید و در کنار همسر یا عشق‌زندگی‌تان شب‌و‌روزی عاشقانه را سپری نمایید. احساس می‌کنید که بیشتر از همیشه اعتماد‌به‌نفس دارید و مشکلات را کوچک‌ و پی‌پاافتاده می‌بینید. از این روحیه نهایت استفاده را ببرید و مشکلاتی که امروز با آنها روبرو می‌شوید را بدون اینکه خم به ابروی خود بیاورید از سر راه بردارید. اوقات فراغت امروز را به استراحت اختصاص دهید و آرامش پیدا کنید.  

فـال روزانـه - Daily Omen
 
مشغله‌های زندگی باعث شده تا از رسیدگی به خودتان غافل شوید و ورزش و تحرک را کنار بگذارید، اما ادامه این وضعیت اصلاً به صلاح شما نیست و امروز زمان مناسبی است تا اهمیت بیشتری به ورزش و سلامتی بدهید و با تحرک بیشتر، سلامت وجود نازنین‌تان را تضمین کنید. یکی از اعضای خانواده امروز به کمک شما نیاز دارد، دست این فرد را بگیرید و مطمئن باشید که ایشان کمک شما را به یاد خواهد داشت و در آینده این کمک را جبران می‌کند.   از هر انگشت شما هنری می‌بارد و انسان هنرمندی و خلاقی هستید، اما اطرافیان به استعداد شما پی‌نبرده‌اند و کسی قدر استعدادتان را نمی‌داند. این وضعیت ادامه پیدا نخواهد کرد و امروز فردی که دستی در دنیای هنر دارد با شما آشنا خواهد شد و شرایط را برای ابراز هنر و توانایی‌های شما ایجاد می‌کند. ایده‌های خلاقانه‌ای به ذهن شما رسیده و مطمئن باشید که اجرای این ایده‌ها دستاوردهای چشمگیری را برای شما به دنبال خواهد داشت. فرصتی پیدا می‌کنید تا در کنار همسر یا عشق‌زندگی‌تان گل بگویید و گل بشنوید.
 
فـال روزانـه - Daily Omen
 
با ورزش و تحرک سلامت جسم و روح خود را تضمین کنید. دست‌و‌دلبازی بیش‌ازحد را کنار بگذارید و بیشتر به فکر صرفه‌جویی باشید. یکی از دوستان که غم‌خوار شما است امروز به دیدارتان می‌آید. فکری ناب در سر دارید، اما این فکر را با کسی در میان نگذاشته‌اید و از شکست ایده‌های‌تان هراس دارید. امروز زمان مناسبی است که به ایده خود جامه عمل بپوشانید. خبری خوشحال‌کننده به دست‌تان خواهید رسید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز بیشتر از همیشه به شما رسیدگی می‌کند.
 
فـال روزانـه - Daily Omen
 
رویکردی مثبت و آینده‌نگرانه به زندگی در پیش بگیرید. به تلاش‌های‌تان ادامه دهید و مطمئن باشید که فاصله چندانی با موفقیت ندارید. یکی از بزرگ‌ترهای خانواده امروز پیشنهادی را با شما درمیان می‌گذارد و به نفع‌تان است که این پیشنهاد را هرچه‌سریع‌تر اجرا کنید. اجازه ندهید اطرافیان به جای شما تصمیم بگیرند. با فرد مهم و سرشناسی ملاقات می‌کنید و این فرد پندواندرزهای ارزشمندی را در اختیار‌تان قرار می‌دهد. رابطه‌ خود را با این فرد تقویت کنید و درآینده بیشتر با این فرد سرشناس در ارتباط باشید. در رویارویی با مشکلات، آرامش خود را از دست ندهید و سختی‌های زندگی را با استقامت پشت‌سر بگذارید. در برابر مشکلات کمر خم نکنید و اجازه ندهید چیزی سد راه شما شود. همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز به شما ثابت می‌کند که بیشتر از همیشه دوست‌تان دارد.
 
فـال روزانـه - Daily Omen
 
زودتر از همیشه کارها را تعطیل نمایید و کمی استراحت کنید. سرمایه‌گذاری در بازار املاک و مستغلات، سود چشمگیری را نصیب شما خواهد کرد. دستی گشاده دارید و انسان سخاوتمندی هستید، اما اجازه ندهید اطرافیان از این روحیه شما سوء‌استفاده کنند.  اصرار دارید که کارها را به تنهایی انجام دهید و از اطرافیان کمک نمی‌گیرید، این روحیه را کنار بگذارید و روی کمک اطرافیان حساب باز کنید. اگر مواظب گذرزمان نباشید، لحظه‌های با ارزش زندگی‌ مثل برق و باد از جلوی چشم‌‌تان عبور می‌کند. در محبت و علاقه عشق‌زندگی‌تان شک دارید و فکر می‌کنید که مانند گذشته شما را دوست ندارد، اما امروز اتفاقی می‌افتد و همسر یا عشق‌زندگی‌تان به شما ثابت می‌کند که بیشتر از همیشه دوست‌تان دارد. 
 
فـال روزانـه - Daily Omen
 
روزی سرشار از انرژی در پیش‌رو دارید. مدتی پیش پول خود را برای انجام کاری سرمایه‌گذاری کرده‌ بودید و تاکنون سود چشمگیری از این سرمایه‌گذاری روانه حساب‌های بانکی‌تان نشده‌است. اما امروز سایه همای سعادت روی سر شما می‌افتد و از این سرمایه‌گذاری سود قابل‌توجهی را به جیب خواهید زد. کارهای زیادی در منزل دارید، اما جایی برای نگرنی وجود ندارد چرا که اعضای خانواده به کمک‌تان می‌آیند و کارها سریع‌تر از چیزی که انتظارش را دارید به پایان خواهد رسید. اگر تاکنون عاشق نشده‌اید، امروز روز عاشقی شما است و چشم‌تان به به جمال دلبری خوش‌قدوبالا می‌افتد و عشقی آتشین را تجربه خواهید کرد. کارهای امروز راحت‌تر از چیزی که انتظارش را دارید انجام می‌شود. امروز به ناگاه احساس خواهید کرد که حوصله کارکردن ندارید و می‌خواهید در کنار اعضای خانواده باشید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز با انجام کار پسندیده‌‌ای، شما را حسابی خوشنود و خوشحال می‌کند.
 
فـال روزانـه - Daily Omen
 
کارهای عقب‌افتاده زیادی دارید و این وضعیت زمینه دلخوری اطرافیان را فراهم کرده‌است. وعده‌های پوشالی زیادی می‌دهید و به‌رغم اینکه می‌دانید از عهده انجام قول‌های‌تان بر نمی‌آیید، اطرافیان را با وعده‌های توخالی دلگرم می‌کنید، قبل از اینکه این رویکرد شما را به انسان بدقول و بی‌مسئولیتی تبدیل کند، امروز به خودتان قول بدهید که بدقولی را کنار بگذارید و زندگی را به گونه‌ای ادامه دهید که حتی اگر سرتان رفت، قول‌تان نرود. روز بسیار خوبی را برای عاشقی آغاز کرده‌اید و عشقی که در دل دارید را با معشوق خود درمیان بگذارید و مطمئن باشید که ایشان به عشق شما پاسخ مثبت خواهد داد. با تصمیم مهمی روبرو هستید، اما اگر این تصمیم را جدی نگیرید عواقب بدی به دنبال خواهد داشت. در نتیجه قسمتی از روز را برای این تصمیم کنار بگذارید و حسابی فکر کنید. روز خوبی برای تجارت در پیش ‌رو دارید و در انجام معاملات و قراردادهای مالی ضرری را تجربه نخواهید کرد. عازم سفری غیرمنتظره و ناگهانی خواهید شد. 
 
فـال روزانـه - Daily Omen
 
اجازه ندهید کار بیش‌از‌حد شما را از پا در بیاورد. یکی از اعضای خانواده به کمک شما می‌آید و از این کمک، سود خوبی روانه جیب‌تان می‌شود. این شرایط را به خاطر داشته باشید و در اولین فرصتی کمک این فرد را تلافی کنید.   قدر زمان را نمی‌دانید و این وضعیت جلوی پیشرفت شما را گرفته است، از امروز اهمیت بیشتری به گذر زمان بدهید و به خاطر داشته باشید که وقت طلا است. اوقات فراغت امروز را به رسیدگی به کارهای اعضای خانواده اختصاص دهید. امروز متوجه می‌شوید که همسر یا عشق‌زندگی‌تان دروغ بزرگی به شما گفته‌است.



کانال تلگرام اتحادخبر

مرتبط:
» فال روزانه ۱۴۰۳.۰۱.۱۸ [حدود 13 روز قبل]
» فال روزانه 1395/12/11 [بيش از 7 سال قبل]
» فال روزانه ۱۴۰۳.۰۱.۲۸ [حدود 3 روز قبل]
» فال روزانه ۱۴۰۱.۰۸.۳۰ [حدود 1 سال قبل]
» فـال روزانه 1392/04/05 [بيش از 11 سال قبل]

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

تازه ترین خبرها

  • آغاز عملیات اجرای خیابان ۲۴ متری در ورودی شهر از سمت برازجان،خیابان ۲۲ متری غرب آرامستان و خیابان در غرب جاده اصلی
  • اگر احساس تلخی در دهان می کنید این بیماری در کمین شماست
  • 🎥ویدیو/طبیعت بکر و زیبای روستای خیرک دشتستان
  • تفاوت استراتژی فروش در پردیس/ ثبت ۶ ركورد در تولید و صادرات
  • پیاده روی یا دویدن، کدام برای لاغری و کاهش وزن بهتر است؟
  • ۱۲ کشور امن در صورت شروع جنگ جهانی سوم (+عکس)
  • توزیع تعداد ۵۰ عدد کلاه ایمنی از طرف شهرداری بین موتورسیکلت سواران شهر وحدتیه
  • نشست هماهنگی برگزاری آئین شب شعر ویژه نکوداشت شهید محسن صداقت در شهر وحدتیه
  • دست آویزی برای دومین سالکوچ هدهد خبررسان علی پیرمرادی
  • نتا S واگن ؛ یکی از زیباترین خودروهای چینی به بازار می آید (+تصاویر)
  • تقابل ادبی فرماندار دشتستان با هاروکی موراکامی از ژاپن !
  • پیشرفت ۶۳ درصدی قطعه اول بزرگ‌راه دالکی به کنارتخته
  • آیا این ادویه خوش بو می تواند با سرطان پروستات مقابله کند
  • با این تکنیک به نق زدن و اصرار کردن بچه ها پایان دهید
  • بازتاب حمله ایران در رسانه‌های خارجی: اسراییل زیر آتش
  • در بین رفقایم به تعصب دشتستانی مشهورم/ خودم را مسلمان تکنوکرات می دانم
  • آغاز عملیات اجرای خیابان ۲۴ متری در ورودی شهر از سمت برازجان،خیابان ۲۲ متری غرب آرامستان و خیابان در غرب جاده اصلی
  • قتل 2 جوان برازجانی در خودروشان/ دستگیری قاتل در استان همجوار
  • یکی از شهدای اخیر حمله اسرائیل در سوریه از شهر وحدتیه دشتستان است
  • هدایای باقیمانده پیاده روی برازجان قرعه کشی شد
  • گزارش تصویری/ راهپیمایی روز جهانی قدس در برازجان
  • سخنرانی استاد سید محمد مهدی جعفری در جمع دشتستانی ها و استان بوشهری های مقیم شیراز/ تصاویر
  • در رسیدگی به امور مردم کوتاهی نکنید/ برخی از بخشنامه ها باعث کوچک شدن سفره مردم می شود
  • مسؤولان نگاه بازتری داشته باشند/ جذابترین قسمت کار ما لحظه ای است که درد بیماران آرام می شود
  • قلب جوان 23 ساله دشتستانی اهدا شد/ تصاویر
  • سخن‌ران، کاظم صدیقی‌. نه! مسجد قیطریه، نه!
  • برخورد توهین آمیز رئیس صمت دشتستان با نمایندگان برخی اصناف شهرستان
  • دکتر یوسفی با حافظه مثال زدنی
  • آئین گرامیداشت شهیدالقدس محسن صداقت در شهر وحدتیه
  • تصاویر جنجالی مجری زن تلویزیون باکو در کنار سفیر ایران و در محل سفارتخانه/ عکس
  • .: مصطفی بهبهانی مطلق حدود 3 روز قبل گفت: با سلام و خدا ...
  • .: اسماعیل حدود 5 روز قبل گفت: فقط قدرت است که ...
  • .: سعید حدود 5 روز قبل گفت: آقای امید دریسی پیش ...
  • .: یونس حدود 6 روز قبل گفت: سلام و درود به ...
  • .: قاسم حدود 8 روز قبل گفت: خوبه لااقل یک نفر ...
  • .: تنگستان حدود 9 روز قبل گفت: چرا چنین مطالب سراسر ...
  • .: حسن جانباز حدود 10 روز قبل گفت: اصلا سفره ای نیست ...
  • .: محمد قاسمی حدود 13 روز قبل گفت: درود وسپاس بی کران ...
  • .: محمد حدود 13 روز قبل گفت: استاد احتمالا مقاوله به ...
  • .: محبی حدود 13 روز قبل گفت: فعلا که یک هیچ ...