کد خبر: 141004 ، سرويس: طنز تلخند
تاريخ انتشار: 22 دي 1399 - 11:00
طنز اختصاصی اتحاد خبر/جاروف
طنز/ صرفه جویی انرژی

اتحادخبر-میم پاسا: آقای کلانتری همین هفته پیش افاضات فرمودند : مردم در رختخواب لخت شوند، در اتاق نشیمن لباس بپوشند! اینکه در همه حال ما مردم مقصر هستیم، مایه‌ی شرمندگی است و ننگی است که تا پایان عمر بر تارک پیشانی مان خواهد بود. اما عیسی جان خدا را شاهد میگیرم آن چیزی که از عنفوان کودکی  یاد گرفته بودیم  آن بود که فقط برای حمام می بایست ...

میم پاسا:

آقای کلانتری همین هفته پیش افاضات فرمودند : مردم در رختخواب لخت شوند، در اتاق نشیمن لباس بپوشند! اینکه در همه حال ما مردم مقصر هستیم، مایه‌ی شرمندگی است و ننگی است که تا پایان عمر بر تارک پیشانی مان خواهد بود. اما عیسی جان خدا را شاهد میگیرم آن چیزی که از عنفوان کودکی  یاد گرفته بودیم  آن بود که فقط برای حمام می بایست لباس عافیت را درآورد و سریعا بعد از استحمام با برگشت به حالت اولیه خیلی شیک و مجلسی به زندگی روزمره پرداخت. پدر بیامرز ! کدام پدر بیامرز در اتاق نشیمن بی لباس بوده که می‌فرمایید مردم در اتاق نشیمن لباس بپوشند! ؟


به سر مبارک با این جملات قصارتان ، گند زدید به زندگی چندین و چند ساله مان. در این گیر و دار اقتصادی که هشت مان گرو نه مان است باید دغدغه جدیدمان، لختِ مادر زاد به رختخواب رفتن باشد و با کدام لباس به اتاق نشیمن برگردیم. باز هم خدا را شکر چیزی درباره انباری و آشپزخانه نفرمودید وگرنه قوز بالا قوز میشد و نمی دانستیم برای آشپزخانه چه لباسی بپوشیم.


ولی بالاغیرتا جناب کلانتری ِ عزیز ،اگر خانواری وجود داشته باشد که در منزل مبارک شان اتاق خواب و پذیرایی و آشپزخانه یکی باشد باید چه خاکی بر سرشان باید کنند!؟ صدالبته نیک می‌دانيد با تلاش شما و دوستان تان در دولت کریمه، همچین آپشنِ غیر معقولی وجود ندارد اما خب سؤالی است که یک هفته‌ی مدام در ذهنِ خرابم به صورت زیگزاکی رژه می رود. چگونه این خانوار می تواند با چند سر عائله  در رختخواب شان لخت شوند!؟ باور بفرمایید انسان های نخستین هم هنگام خواب چند شاخه درخت زیتون را دور خود می‌پیچاندند و به کارهای بدشان در خواب فکر می کردند. یا مثلا اگر بچه ای نیاز به پمپرز داشته چگونه می شود پمپرزش را درآورد و آن را لخت خواباند ؟ خدا رحمت کند اموات بیشمارت را، این بچه گند می‌زند به همه کس و همه چیز.


بدتر از آن اگر مردم طرح لخت بودن را به صورت مدام در رختخواب اجرا کنند انفجار جمعیت، دردسرِ جدیدی است برای دولت تا از قِبَل آن، مصیبتِ عظمایش برای تامین منابع مالی یارانه و اقدامات حمایتی شروع شود. بی شک با این تفکرات رختخوابی و گران بودن کالاهای فرهنگی_مقاربتی (ببخشید مراقبتی) افراد زیادی تکثیر خواهند شد

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/141004