کد خبر: 140954 ، سرويس: ورزش
تاريخ انتشار: 21 دي 1399 - 09:29
سه نکته از بازی پرسپولیس برازجان و پردیس خرم آباد

اتحادخبر-اصغر شعبانی: پرسپولیس برازجان گام نخست را مقتدرانه برداشت .‌اینکه در بازی اول یک تورنمنتی مثل لیگ های کشوری خوب و موفق ظاهر شوید مهم است چرا که در بازیهای هفته های بعد کار آسان تر و بدون استرسی خواهید داشت . روزی که امین آذربان تصمیم گرفت با نام (پرسپولیس) وارد بازیهای کشوری شود کمتر کسی فکر می کرد بتواند مجوزهای لازم را...

اتحادخبر-اصغر شعبانی: پرسپولیس برازجان گام نخست را مقتدرانه برداشت .‌اینکه در بازی اول یک تورنمنتی مثل لیگ های کشوری خوب و موفق ظاهر شوید مهم است چرا که در بازیهای هفته های بعد کار آسان تر و بدون استرسی خواهید داشت .


بازگشت پرسپولیس به کشور

روزی که امین آذربان تصمیم گرفت با نام (پرسپولیس) وارد بازیهای کشوری شود کمتر کسی فکر می کرد بتواند مجوزهای لازم را بگیرد ! چرا که سال آخری که این تیم از لیگ ۲ حذف شد انواع و اقسام بدهی ها را داشت ! و همین موضوع باعث شده بود نتواند به بازیها برگردد اما آذربان با محمود رضوی مذاکره کرد و طی پروسه ای چندماهه و بعد از مذاکرات و نامه نگاری های متعدد با هیات فوتبال استان ، فدراسیون و سازمان لیگ موفق شد دوباره نام پرسپولیس را زنده کند . فوتبالی ها همه خوشحال اند . برای آنهایی که شاهد نابود شدن فوتبال برازجان و دشتستان بوده اند بازگشت پرسپولیس فارغ از جدال رنگ ها ، خبری مسرت بخش است . فوتبال زندگی است . قسمت اعظم ورزش را فوتبال تشکیل می دهد . باید قدردان آذربان بود .



تجربه و درایت کادر فنی پرسپولیس

یکی از مهمترین نکات بازی پنجشنبه مربوط به کادر فنی پرسپولیس است . امین فتحی سالهاست مربیگری می کند . او یکی از مربیان جوان و امتحان پس داده فوتبال در استان است . فتحی کادری مجرب را آماده ی مربیگری در پرسپولیس کرده . تشکیل کادر مربیانی مثل علی نوروزی مربی خوزستانی که سابقه مربیگری در لیگ کشور را دارد ، مسعود بهرمان ، حمید حاجی پور و حتا رسول پورآزاد که خود یکی از برترین مهاجمان فوتبال استان بوشهر بوده است می تواند برای پرسپولیس موثر باشد . در بازی با پردیس درست در لحظات پراسترسی که تیم قدرتمند و باسابقه میهمان که یک گل از پرسپولیس عقب و فشار آورده بود که گل خورده را جبران نماید امین فتحی با تعویض هایی طلایی و به میدان فرستادن محمد دهقان و محمدرضا رفیعی نشان داد برای پیروز شدن تجربه ی بالایی دارد و همین دو بازیکن نیز مسبب پیروزی نهایی پرسپولیس شدند و در واقع یکی ساخت و دیگری زد .

خط دفاعی مطمئن

 خط دفاعی پرسپولیس متشکل از رضا فرهمند زاده ، علی باولی
عباس نام آور زیارتی و عباس رضایی و البته با حضور گلری آماده و مطمئن به نام حسن زهرایی روز خوبی را پشت سر گذاشت .‌ خرم آبادی ها تیم خوبی بودند . پردیس بازیکنان فیزیکی و درگیر شونده ای داشت و اگر چه در همان نیمه اول یک گل عقب افتاد اما مهاجمان این تیم بارها و بارها خط دفاع پرسپولیس را آزار داده و فشار زیادی برای رسیدن به گل وارد کردند اما مدافعین پرسپولیس و گلر تیم برازجان سربلند از بازی بیرون آمدند و همین ایستادگی ها و خوب دفاع کردن ها ، باعث به ثمر رسیدن گل دوم در دقیقه پایانی بازی برای تیم میزبان شد . امین فتحی با این خط دفاع مشکلی برای هفته های بعد نخواهد داشت .



حسن عباسی جایگزین مناسب مرحوم بازرگان

یادش بخیر ، هر روزی که قرار بود فوتبالی در برازجان برگزار شود مرحوم بازرگان نفر اولی بود که وارد استادیوم میشد . سالهای سال برگزار کننده بازیهای مختلف شهرستان و استان و رقابت های کشوری بود . روز پنجشنبه هفته گذشته جای حاج ناصر به شدت خالی بود . همه می دانند مرحوم بازرگان عاشق پرسپولیس برازجان بود . بازی که برای تیم محبوبش گره می خورد عصبی می شد و می رفت روی صندلی مخصوصش توی هیات می نشست ، می آمد و می رفت و می گفت : گل نزدن ؟ یادش بخیر ، مرد دوست داشتنی . در غیاب مرحوم بازرگان علاوه بر حاج حسین شکرانه که همیشه هست و خدماتش برای تیم های برازجان با محبتی که دارد تمام شدنی نیست حسن عباسی مسئول برگزاری مسابقه بود . عباسی  با پیگیری های از قبل و با همکاری بچه های هیات ، همه چیز را آماده کرده بود تا بازی به شکلی مناسب برگزار و برای نماینده ی فوتبال برازجان به خوبی به اتمام برسد .





لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/140954