کد خبر: 140915 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 20 دي 1399 - 11:28
اختصاصی اتحاد خبر/در نشست صمیمانه مدیرعامل و معاون سازمان تامین اجتماعی کشور با مدیران باشگاه ستارگان دشتستان عنوان شد:
دکتر مصطفی سالاری: سالها برای توسعه‌ی زیرساختهای ورزش استان تلاش کردیم؛ همچنان حامی ورزش هستیم!

اتحاد خبر: مدیرعامل و اعضای کادر فنی تیم هندبال ستارگان دشتستان در زمان حضور این تیم برای انجام مسابقات لیگ برتر هندبال ایران در تهران به دیدار دکتر سالاری مدیرعامل و دکتر دهدشتی معاون سازمان تامین اجتماعی کشور رفتند. دکتر مصطفی سالاری مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی کشور که سابقه‌ی استانداری بوشهر و گیلان را نیز در کارنامه دارد در این...

اتحاد خبر: مدیرعامل و اعضای کادر فنی تیم هندبال ستارگان دشتستان در زمان حضور این تیم برای انجام مسابقات لیگ برتر هندبال ایران در تهران به دیدار دکتر سالاری مدیرعامل و دکتر دهدشتی معاون سازمان تامین اجتماعی کشور رفتند.

به گزارش اتحاد خبر، دکتر مصطفی سالاری مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی کشور که سابقه‌ی استانداری بوشهر و گیلان را نیز در کارنامه دارد در این دیدار ضمن تقدیر از مجموعه‌ی ستارگان و همه‌ی کسانی که در حوزه ورزش تلاش می‌کنند اظهار داشت: در دوران فعالیت در استانداری بوشهر تلاش کردیم قدمهای مثبتی در زمینه‌ی توسعه‌ی زیرساختهای ورزشی و حمایت از ورزشکاران برداریم و در تمام این سالها نگاهمان به حوزه‌ی ورزش کاملا مثبت بوده و اگر امکان آن را بیابیم همچنان حامی ورزش خواهیم بود. مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی کشور افزود: در استان بوشهر با توسعه‌ی زیرساخت‌های ورزشی همچون احداث بیش از ۳۰۰ زمین چمن مصنوعی و دیگر امکانات زیرساختی شاهد افزایش چشمگیر سرانه‌ی فضاهای مفید ورزشی نسبت به سالیان گذشته در استان ‌و ارتقاء شاخص‌های توسعه‌ای استان بوشهر در سطح کشور بودیم.


همچنین در حوزه‌ی ورزش قهرمانی و حرفه‌ای نیز همواره حامی ورزشکاران و تیمهای ورزشی بوده‌ایم که احیای باشگاه شاهین و تخصیص کمکهای متعدد به تیمهای شاهین، پارس جنوبی و ایرانجوان را می‌توان نمونه‌های بارز آن دانست.


دکتر سالاری افزود در صورتی که ما یا خود مجموعه‌ی ستارگان مجراهای قانونی و منابع مناسب جهت حمایت مالی از این تیم را بیابیم، از ظرفیت‌های موجود برای جذب این منابع استفاده خواهیم کرد و رایزنی‌های لازم را انجام خواهیم داد و از آقای دکتر دهدشتی خواستار بررسی و پیگیری این موضوع شدند.


دکتر عادل دهدشتی معاون امور استانهای سازمان تامین اجتماعی نیز در این نشست ضمن ارائه‌ی نظریات دقیق و فنی از ‌شرایط تیم هندبال ستارگان دشتستان اظهار داشت با توجه به مشکل کرونا و فعال نبودن تیم در فصل نقل و انتقال بازیکنان به دلیل مشکلات مالی و در پی آن مصدومیت مهره های تأثیرگذار تیم در ابتدای مسابقات، حفظ سهمیه تیم در لیگ برتر باید در اولویت برنامه‌های این باشگاه باشد. دکتر دهدشتی گزارشی از همکاریهای صورت گرفته توسط سازمان تامین اجتماعی با این تیم ارائه کرد و اظهار داشت: پیرو هماهنگی صورت گرفته و دستور جناب دکتر سالاری تا کنون از کمک به نماینده‌ی ورزش استان در لیگ برتر هندبال کشور دریغ نکرده‌ایم و پس از این نیز همراه نماینده‌ی ورزش دشتستان در لیگ برتر هندبال خواهیم بود.


برزگر مدیرعامل باشگاه ستارگان نیز در این نشست ضمن تقدیر از همکاری دکتر سالاری، دکتر دهدشتی، دکتر آزاده و دکتر اسماعیلی که از فرزندان فرهیخته‌ی دشتستان و مدیران موفق استان در سطح ملی هستند برای ایشان آرزوی موفقیت نموده و ‌عنوان کرد این تیم متعلق به همه‌ی مردم دشتستان و ورزش‌دوستانی است که در گرمای ۵۰ درجه در سالن امام خمینی برازجان حضور پیدا می کردند تا مشوق قهرمانان خود باشند. مدیرعامل باشگاه ستارگان دشتستان در ادامه به تشریح بخشی از مشکلات این باشگاه در رقابتهای لیگ برتر پرداخت و از دکتر سالاری به عنوان فرزند دشتستان و مدیر نخبه‌ی ملی خواستار حمایت بیشتر از تنها نماینده‌ی ورزش استان در لیگ برتر هندبال ایران شد.


جلال برزگر اظهار داشت: تیم ما در لیگ برتر نوپاست و دومین سال حضور خود را‌ تجربه می کند پس توقعات در بحث نتیجه گیری باید از تیم با توجه به داده ها و داشته های تیم باشد تا این نهال نوپا تقویت شود و بر همین اساس تمام توان خود را بر حفظ سهمیه‌ی دشتستان و حتی‌المقدور کسب رتبه‌ای بهتر از سال گذشته متمرکز کرده‌ایم.


وی با اشاره به تفاوت باور نکردنی توان مالی باشگاه ستارگان با سه تیم اول دو گروه لیگ برتر گفت: در حالیکه تیمهای صنعتی با هزینه های چندین میلیاردی در لیگ برتر حضور یافته‌اند اما تیم ستارگان دشتستان نماینده‌ی استان بوشهر از محل منابع مختلف و متعدد آن هم بعد از شروع لیگ برتر مجموعا حدود ۴۰۰ میلیون تومان حمایت شده و با این مبلغ ناچیز که معادل دستمزد دو بازیکن تیمهای دیگر است توان رقابت پایاپای با غولهای قدیمی و باتجربه ورزش هندبال ایران آن هم بدون حضور تماشاگران پرشور ستارگان فراهم نخواهد بود آن هم درشرایطی که حدود یکصد میلیون تومان از این مبلغ در ابتدای فصل جاری صرف پرداخت بدهی‌های باقیمانده مربوط به هزینه‌های جاری فصل قبل گردید.

 

برزگر اضافه کرد: در دور چهارم مسابقات، کمبود منابع مالی تیم و هزینه‌های سرسام‌آور تیمداری در چنین سطحی سبب شد به ناچار از محل وام شخصی ۵۰ میلیون تومانی خود برای سرپا نگه داشتن تیم هزینه کردیم. وی ضمن تشکر از حمایت ‌و همراهی مسئولین در سالیان اخیر خواستار کمک مالی و یاری به این تیم مردمی همچون گذشته شد.


رضا عباسی سرمربی تیم هندبال ستارگان دشتستان نیز در این نشست درخواست احداث یک سالن اختصاصی هندبال در یکی از زمینهای تحت تملک سازمان تامین اجتماعی در شهر برازجان را مطرح کرد که موافقت اولیه دکتر سالاری را به همراه داشت.


در این نشست همچنین امیر بهزادی مربی پیشکسوت و عضو کمیته‌ی فنی تیم ستارگان نیز به سابقه‌ی طولانی و افتخارآمیز هندبال شهر برازجان در سطح کشور اشاره کرد و اظهار داشت: این رشته ورزشی برند ورزش دشتستان بوده و حالا در غیاب تیمهای لیگ‌برتری فوتبال، سمبل ورزش استان است. عضو کمیته‌ فنی باشگاه ستارگان خواستار مساعدت مالی بیشتر توسط مسئولین محترم از تنها نماینده لیگ برتر استان در شرایط بحران مالی تیم شد.


در پایان این نشست دکتر سالاری و دکتر دهدشتی ضمن تقدیر از تلاشهای جوانان هندبالیست ستارگان، برای این تیم در ادامه مسیر لیگ برتر آرزوی موفقیت ‌کردند.


















لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/140915