کد خبر: 140880 ، سرويس: ورزش
تاريخ انتشار: 20 دي 1399 - 07:54
کاپیتان‌های پرسپولیس و انگیزه شخصی در دربی

اتحادخبر: سیدجلال حسینی، امید عالیشاه و احمد نوراللهی به همراه مهدی عبدی تنها پرسپولیسی هایی هستند که سابقه گلزنی در دربی را دارند.

اتحادخبر: سیدجلال حسینی، امید عالیشاه و احمد نوراللهی به همراه مهدی عبدی تنها پرسپولیسی هایی هستند که سابقه گلزنی در دربی را دارند.

به گزارش "ورزش سه"، در 93 دربی پایتخت، 104 بازیکن موفق به گلزنی شده اند که سهم پرسپولیس 55 گلزن است. از بین این 55 نفر، حالا تنها چهار بازیکن در فهرست تیم سرخپوش قرار دارند و بقیه بازیکنان از این تیم رفته یا از فوتبال خداحافظی کرده‌اند. به جز مهدی عبدی که گل بحث برانگیز را در دربی 91 به ثمر رساند، سه کاپیتان سرخپوش تنها نفراتی هستند که در مهم ترین بازی فوتبال آسیا دروازه حریف را گشوده‌اند.

 

 

این در حالی است که در دربی قبلی، بشار رسن و علی علیپور هم در این فهرست جای داشتند اما حالا این دو بازیکن اردوی قرمزها را ترک کرده‌اند و یکی در ماریتیمو و دیگری در القطر توپ می‌زنند. سه کاپیتان پرسپولیس اما امیدوارند که با انگیزه های شخصی وارد زمین خواهند شد و امیدوارند که با ثبت گل برابر استقلال، خود را از جمع بلند بالای یک گله های این مسابقه جدا و در کنار 19 بازیکن دو گله جایی برای خود دست و پا کنند.

از تیم پرسپولیس ایرج سلیمانی، اسماعیل حاج رحیمی پور، محمود خوردبین، علی پروین، غلام فتح آبادی، ادموند بزیک، محسن خلیلی، علی کریمی، مهدی طارمی و بشار رسن دو گل در شهرآورد تهران زده اند و به خصوص احمد نوراللهی فرصت این را دارد تا از این بازیکنان هم عبور کند و سه گله شود.

 

نوراللهی در دربی 90 دروازه استقلال را باز کرد و آخرین پیروزی برانکو ایوانکوویچ مقابل این تیم را رقم زد. سیدجلال حسینی در دربی 85 گل دوم سرخ ها را زد تا آن ها با دو اختلاف مغلوب آبی ها نشوند. امید عالیشاه نیز در دربی 80 روی سانتر زنده یاد نوروزی گل برتری پرسپولیس را به ثمر رساند. نکته جالب این است که آن ها هر 5 بازی به 5 بازی گلزنی کرده اند.

 

به نظر شما آیا این سه موفق به ثبت دومین گل خود مقابل استقلال می‌شوند؟

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/140880