کد خبر: 140856 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 18 دي 1399 - 10:26
آیین تجلیل از مدیر سابق و آغاز به کار سرپرست جدید اداره کل تامین اجتماعی استان بوشهر برگزار شد

اتحادخبر: در مراسمی که صبح سه شنبه در محل سالن کنفرانس اداره کل استان با حضور معاونین ،روسا،کارکنان و بصورت مجازی  برگزار شد، از زحمات عبداله شیرکوند مدیر سابق اداره کل تامین اجتماعی استان بوشهر تقدیر شد .

در مراسمی که صبح سه شنبه در محل سالن کنفرانس اداره کل استان با حضور معاونین ،روسا،کارکنان و بصورت مجازی  برگزار شد، از زحمات عبداله شیرکوند مدیر سابق اداره کل تامین اجتماعی استان بوشهر تقدیر شد .

در این مراسم ، عباس دیری سرپرست  جدید اداره کل تامین اجتماعی استان بوشهر  که از روز شنبه  ۱۳ دیماه فعالیت خود را  به صورت رسمی آغاز نموده بود
 ضمن تقدیر از خدمات ارزنده مدیر کل سابق ، از وی به عنوان  مدیری ، پیگیر و دلسوز  که همواره با انرژی و تلاش در راستای تحقق اهداف سازمان فعالیتهای موثری همچون کسب چندین رتبه برتر در بین دستگاههای اجرایی استان و کشور را بدست آورد، نام برد.

 


عبداله شیرکوند از عباس دیری ،سرپرست جدید اداره کل تامین اجتماعی به عنوان فردی مدبر و  دارای سوابق اجرایی و مدیریتی بسیار خوب نام برد و برای ایشان در جایگاه جدید مدیریتی آرزوی توفیق کرد.


وی با آرزوی توفیق برای سرپرست جدید و با تشکر از زحمات همه کارکنان استان گفت: این روزها با توجه به شرایط خاص ، پذیرش مسئولیت ، نوعی مجاهدت و ایثار محسوب می شود و از همه همکاران محترم بابت شجاعت در پذیرش مسئولیت و همکاری شأن  تقدیر می کنم.



روسای شعب یک و دو بوشهر نیز در این مراسم  با تقدیر از تلاش های عبداله شیرکوند  وی را به عنوان ذخیره ارزشمند سازمان برشمردند و اظهار امیدواری کردند ایشان در اهداف سازمانی خود موفق باشند.

عباس دیری، در این جلسه تصریح کرد: همکاران مانند یک خانواده هستند و با صمیمیت و همدلی و با هدف خدمت به ارباب رجوع و تکریم ایشان فعالیت می کنند.
وی تغییر  تحول را در جایگاه های مدیریتی مثبت دانست و برای عبداله شیرکوند مدیرکل سابق در جایگاه جدید خود آرزوی موفقیت کرد.



سرپرست جدید اداره کل استان ، با اشاره به اینکه در هر جایگاهی باید رضای خداوند را جزء اولویت های عملی خود قرار داد، اظهار امیدواری کرد بتواند در راستای تحقق اهداف سازمان خدمت کند.


گفتنی است ،این  مراسم با رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و پروتکل‌های بهداشتی  برگزار شد.












لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/140856