کد خبر: 140756 ، سرويس: ورزش
تاريخ انتشار: 16 دي 1399 - 08:07
ارسلان مطهری، بهترین بازیکن میدان شد

اتحادخبر: ارسلان مطهری پس از چند هفته ناکامی در ترکیب استقلال، دوشنبه شب موفق شد طلسم ناکامی در باز کردن دروازه رقیبان را بشکند و با یک ضربه زیبا و تماشایی، قفل دروازه حسین پورحمیدی را باز کند.

اتحادخبر: ارسلان مطهری پس از چند هفته ناکامی در ترکیب استقلال، دوشنبه شب موفق شد طلسم ناکامی در باز کردن دروازه رقیبان را بشکند و با یک ضربه زیبا و تماشایی، قفل دروازه حسین پورحمیدی را باز کند.


به گزارش "ورزش سه"، مطهری که در فصل گذشته کمتر به عنوان بازیکن ثابت برای تیمش به میدان می رفت و اغلب از او به عنوان یک ذخیره طلایی نام برده می شد، در این فصل و با غیبت های ادامه دار شیخ دیاباته در ترکیب استقلال، این فرصت را به دست آورد تا در تمام بازی های لیگ بیستم به عنوان بازیکن اصلی برای تیمش به میدان برود.


مطهری پس از هفته نخست که موفق شد دروازه مس رفسنجان را باز کند، در سایر بازی ها ناکام بود تا اینکه هفته گذشته توانست در دقایق ابتدایی با استفاده از هوش فردی و ذکاوت خودش، توپ را از زیر پای علیرضا حقیقی بدزدد و یک پنالتی برای آبی پوشان کسب کند. پنالتی ای که زمینه ساز پیروزی در برابر گل گهر بود.


اما ارسلان دوشنبه شب نیز شب خوبی را سپری کرد. او علاوه بر گل زیبایی که به ثمر رساند، مدافعین آلومینیوم را بارها آزار داد و چندین بار مانع از بازیسازی آنها شد و با چند توپ گیری خوب، باعث شکل گیری حملات خطرناک بر روی دروازه حریف شد.


ارسلان در این بازی 2 شوت درون چارچوب داشت که یکی از آنها به گل تبدیل شد. علاوه بر این، او 3 بار موفق شد بازیکنان آلومینیوم را دریبل بزند. این یعنی بیشتر از تمام بازیکنان حاضر در زمین.

 


علاوه برا آن، او 80 درصد پاس سالم داشت و 2 بار نیز با ارسال پاس های کلیدی، هم تیمی هایش را در موقعیت گلزنی قرار داد که آنها قدر پاس های او را ندانستند وگرنه ارسلان در برابر شاگردان خطیبی، موفق به ثبت پاس گل نیز می شد.


به هر حال مطهری در شبی که دفاع آلومینیوم را آزار داد و با 4 قطع توپ، مانع از شکل گیری حملات آنها شد، با کسب نمره 8.3 عنوان بهترین بازیکن میدان را از آن خودش کرد تا نشان دهد از اکنون برای حضور در دربی آماده است.

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/140756