کد خبر: 140639 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 13 دي 1399 - 18:11
در سالروز شهادت شهید سلیمانی صورت گرفت؛
بازدید معاون استاندار بوشهر از پروژه در حال احداث مجتمع فرهنگی شهید سلیمانی برازجان /تصاویر

اتحاد خبر:در سالروز شهادت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی،معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار بوشهر از پروژه در حال احداث مجتمع فرهنگی شهید سلیمانی برازجان بازدید کرد.به گزارش خبرنگار اتحاد خبر مهرداد ستوده  در حاشیه  بازدید از پروژه در حال احداث مجتمع فرهنگی شهید حاج قاسم سلیمانی شهر برازجان اظهار داشت....

اتحاد خبر:در سالروز شهادت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی،معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار بوشهر از پروژه در حال احداث مجتمع فرهنگی شهید سلیمانی برازجان بازدید کرد.



به گزارش خبرنگار اتحاد خبر مهرداد ستوده  در حاشیه  بازدید از پروژه در حال احداث مجتمع فرهنگی شهید حاج قاسم سلیمانی شهر برازجان اظهار داشت:عملیات اجرایی این پروژه فرهنگی در سالجاری آغاز شده و طبق قولی که به مردم خوب و فرهنگ دوست برازجان داده بودیم زودتر از جدول زمانبندی پیشرفت فیزیکی داشته و با سرعت و دقت فراوان در حال اجراست.


ستوده افزود:با تلاش پیمانکار و مشاورین پروژه،ابنیه و محوطه بیرونی مجتمع تا پایان سالجاری به اتمام می رسد و مابقی پروژه که شامل دکوراسیون داخلی می شود نیز در بهار ۱۴۰۰ تکمیل خواهد شد.

 


وی اظهار امیدواری کرد:این پروژه در بهار سال آتی افتتاح و در اختیار هنرمندان و مردم خوب شهر برازجان قرار گیرد.


معاون استاندار بوشهر از تلاشهای شورای شهر،شهردار و مجموعه شهرداری برازجان،پیمانکار و مشاورین پروژه قدردانی کرده و تاکید کرد:این پروژه باید برنامه محور بوده و طبق برنامه پیش برود و کیفیت پروژه فدای کمیت نشود.


ستوده در پایان اظهار داشت توفیق نسبی در به ثمر رسیدن پروژه های عمرانی و‌ توسعه ای استان مرهون مدیریت صحیح منابع ، حرکت در قالب برنامه و چانه زنی موثر استاندار در مرکز میباشد .

ستوده تصریح کرد:مراحل و‌ میزان فعالیت عوامل اجرایی این پروژه را بصورت روزانه رصد می کنم و از طریق نصب دوربین مداربسته در دفتر کار خود پیگیر خواهم بود.

 

 










































لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/140639