- دکتر یوسفی؛ مدیری در کنار همکاران
- برخورد توهین آمیز رئیس صمت دشتستان با نمایندگان برخی اصناف شهرستان
- یوسفی؛ مدیری با نگاه فرهنگی
- تاجگردون: ۱۴۰۳ سال خیلی سختی است / رأی ندادن خاتمی یک علامت است
- تصاویر دیدنی از تیپ و استایل نوروزی پریناز ایزدیار
- طارمی- آزمون و حالا قایدی: چه خط حملهای!
- مالیات ارزش افزوده ۱۰ درصدی ابلاغ شد
- جریمه تخلفات حادثه ساز ۵ برابر شد/ جزییات و زمان اعمال
- بیش از ۸.۵ میلیون تردد در جادههای بوشهر ثبت شد
- دکتر یوسفی؛ معتقد و عامل به تعامل صنعت نفت با محیط پیرامون
اتحادخبر: مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد سازمان بهزیستی کشور از راهاندازی سامانه دیدهبان این سازمان خبر داد و گفت: مردم و جامعه هدف بهزیستی میتوانند درخواست ها، شکایات، پیشنهادات، گزارشها و ایدههای خود را از طریق سرشماره ۱۴۸۲ با کارشناسان این سازمان مطرح کنند.
اتحادخبر: مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد سازمان بهزیستی کشور از راهاندازی سامانه دیدهبان این سازمان خبر داد و گفت: مردم و جامعه هدف بهزیستی میتوانند درخواست ها، شکایات، پیشنهادات، گزارشها و ایدههای خود را از طریق سرشماره ۱۴۸۲ با کارشناسان این سازمان مطرح کنند.
به گزارش ایرنا؛ کاظم نظم ده روز افزود: این سامانه چهار ماه است که در تهران و دو ماه به صورت ملی به صورت آزمایشی فعالیت می کند اما به تازگی رسما کار خود را آغاز کرده و در مجموع ۷۱۰ نفر اپراتور و کاربر به صورت رایگان و شبانه روزی به شکایات و درخواستهای مردم پاسخ میدهند.
وی خاطر نشان کرد: در این سامانه بر اساس شیوه نامه ها، پیام ها در چهار سطح آنی، خیلی فوری، فوری و عادی تقسیم بندی شده اند که پیام های آنی ظرف سه ساعت، پیام های خیلی فوری ظرف یک روز، پیام های فوری ظرف دو روز و پیام های عادی ظرف سه روز پاسخ داده می شوند.
مدیر کل دفتر مدیریت عملکرد سازمان بهزیستی کشور گفت: این سازمان یکی از سازمانهای اجرایی است که دارای بیشترین سطح ارتباطات با مردم و جامعه است بنابراین ارتباطات باید طوری طراحی شود که دو سویه و اثربخش باشد.
وی اضافه کرد: سامانه دیده بان سازمان بهزیستی کشور با هدف افزایش رضایت و اعتبار و اعتماد و همچنین پاسخگویی آسان و کار آمد صرفه جویی در زمان و کاهش نیروی انسانی راه اندازی شده است.
نظم یادآور شد: آغاز به کار این سامانه ۱۵ ماه پیش کلید خورد و با راه اندازی سیستم های سخت افزاری و نرم افزاری در اردیبهشت امسال در استان تهران به صورت آزمایشی آغاز به کار کرد و از چهار ماه پیش نیز فعالیت خود را در اقصی نقاط کشور شروع کرد و مردم می توانند با انواع خطوط تلفنی ثابت و همراه اعم از همراه اول، ایرانسل و رایتل به صورت رایگان با شماره ۱۴۸۲ ارتباط برقرار کنند و کد رهگیری دریافت کنند.
وی با بیان اینکه هدف از راه اندازی سامانه دیدهبان بهزیستی جلب مشارکت مردمی در پاسخگویی است، گفت: سامانه دیده بان بهزیستی، داشبورد مدیریتی بسیار قوی است که در اختیار مدیران و معاونان بهزیستی قرار داده می شود تا به صورت روزانه هفتگی ماهانه و سالانه در جریان اولویت نیازها و مشکلات جامعه هدف بهزیستی قرار بگیرند.
مدیر کل دفتر مدیریت عملکرد سازمان بهزیستی کشور گفت: اپراتورهای سامانه دیده بان بهزیستی در سه سطح تعریف شده اند که در سطح یک، ۹ نفر اپراتور در بهزیستی شهر تهران، در سطح ۲، ۱۳ کاربر در سطح معاونت تخصصی و در سطح سه، ۶۸۸ کاربر در سطح استان ها و در مجموع ۷۱۰ نفر اپراتور و کاربر در سطح کشور به پاسخگویی مشغول هستند.
نظم ده تصریح کرد: راه اندازی سامانه دیدهبان بهزیستی کشور ۱۵ ماه طول کشید چون گرفتن خط هوشمند مخابرات ۱۰ ماه طول کشید.
وی اضافه کرد: اکنون ترافیک پشت خط دیده بان بهزیستی پنج ثانیه است که در صورت افزایش روند تماس ها مراکز پاسخگویی (کال سنترها) افزایش خواهند یافت.
نظم ده ادامه داد: اپراتورها و کاربرهای سامانه دیده بان بهزیستی به بانکهای اطلاعاتی بهزیستی متصل هستند و از روی کد ملی فرد تماس گیرنده پاسخ لازم را به او می دهند به طور مثال اگر فردی درخواست ویلچر داشته باشد پاسخ لازم را دریافت می کند و اگر تعللی انجام شده باشد حداکثر ظرف سه روز اقدام خواهد شد.
وی اضافه کرد: اگر درخواست و شکایت مطرح شده مربوط به بهزیستی نباشد، پاسخ داده می شود که مربوط به بهزیستی نیست و این هم خود یک پاسخ است زیرا فرد را از سرگردانی در می آورد.
مدیرکل دفتر عملکرد سازمان بهزیستی کشور گفت: همچنین به طور مثال برای درخواست پشت نوبت مستمری، معاونت مربوطه باید دلیل قانع کنندهای برای برقراری یا عدم برقراری مستمری ارائه کند.
نظم ده افزود: تماس های تلفنی به دو صورت تماس های تلفنی و ثبت پیغام صوتی است که تاکنون ۱۸۱۴۰ تماس ظرف ۶ ماه گذشته گرفته شده که ۸۳ درصد آنها تماس تلفنی و ۱۷ درصد ثبت پیغام صوتی داشتند.
وی خاطرنشان کرد: از بین بیش از ۱۸ هزار تماس، نزدیک ۶۰ مورد در قالب شکایت و پیشنهاد، موضوع بندی شد که کمک موردی، مستمری توانبخشی، عدم رعایت بخشنامه و دستورالعمل و نحوه پاسخگویی و برخورد با ارباب رجوع در صدر این موضوعات بود. تاسیس مهد کودک، شهریه مهدکودک و استفاده از اموال شخصی از دیگر موضوعات مطرح شده در سامانه دیده بان بهزیستی به شمار میرود.
نظم ده تاکید کرد: سامانه دیده بان بهزیستی، داشبورد مدیریتی کارآمدی است که مدیران با رصد آن متوجه میشوند در کدام استان و در کدام موضوع، مشکلات بیشتر است و این کارها بدون دخالت سلیقه و بر اساس نظارت الکترونیکی و واقعیت ها انجام می شود.
تازه ترین خبرها
- برخورد توهین آمیز رئیس صمت دشتستان با نمایندگان برخی اصناف شهرستان
- یوسفی؛ مدیری با نگاه فرهنگی
- تاجگردون: ۱۴۰۳ سال خیلی سختی است / رأی ندادن خاتمی یک علامت است
- تصاویر دیدنی از تیپ و استایل نوروزی پریناز ایزدیار
- طارمی- آزمون و حالا قایدی: چه خط حملهای!
- مالیات ارزش افزوده ۱۰ درصدی ابلاغ شد
- جریمه تخلفات حادثه ساز ۵ برابر شد/ جزییات و زمان اعمال
- بیش از ۸.۵ میلیون تردد در جادههای بوشهر ثبت شد
- دکتر یوسفی؛ معتقد و عامل به تعامل صنعت نفت با محیط پیرامون
- مدیری با اشراف کامل
- قلب جوان 23 ساله دشتستانی اهدا شد/ تصاویر
- یک فروند شناور گردشگری بدلیل هنجار شکنی در بوشهر توقیف شد
- اگر رسایی به هیئت رئیسه برود باید برای مجلس تاسف خورد!
- اولین واریزی بزرگ برای معلمان در 1403
- مبالغ جرایم رانندگی بهروزرسانی شد
- توئیت معنادار حسن روحانی
- در آینده یکی از خبر ساز ترین باشگاههای فوتبال پایه ایران خواهیم بود
- هدایای باقیمانده پیاده روی برازجان قرعه کشی شد
- دبیر ستاد بزرگداشت هفته دولت در استان بوشهر منصوب شد
- استان بوشهر در اغلب شاخصهای اقتصادی رتبه اول تا پنجم را دارد
- توجه ویژه به کالای تهلنجی و تعاونی مرزنشینان در استان بوشهر
- ۹۶۵ بازرسی از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی دشتستان انجام شد
- ۵۰ کلاس درس در شبانکاره برای اسکان مسافران نوروزی آماده شد
- همه دستگاهها برای کاهش وقوع جرایم همکاری کنند
- موارد تغییر کاربری غیر مجاز اراضی استان بوشهر بررسی شد
- ۵۷ هزار مسافر نوروزی در مدارس شهرستان گناوه اسکان داده شدند
- شهروندان و مسافران از اسکلههای مجاز در بوشهر استفاده کنند
- ۹۰ هزار مسافر وارد شهرستان عسلویه شد
- ۱۸۰۰ سما کارت بین توانخواهان بهزیستی استان بوشهر توزیع شد
- ۱۶۷ هزار مسافر توسط ناوگان حمل و نقل عمومی استان بوشهر جابجا شد
- ۲ ورزشکار بوشهری به اردوی تیم ملی بسکتبال جوانان دعوت شدند
- ترسم ای فَصاد گر فصدم کنی/ تیغ را ناگه تو برلیلی زنی
- جلسه ستاد ساماندهی سواحل استان بوشهر در استانداری
- لیگ برتری شدن تیم پارس جنوبی هیچگاه از ذهن مردم جم و جنوب استان پاک نخواهد شد
- غیبت آزمون به تیم ملی لطمه نمی زند/ جوان گرایی اتفاقی مثبت بود
- سپاهان از فردا تمریناتش را آغاز میکند
- معاون رئیسی: گفتهایم در پایان ۱۴۰۷ تورم باید تک رقمی شود / توانستهایم در سیاست خارجی گامهای بلندی برداریم / ما عضو شانگهای، بریکس و اتحادیه اقتصادی اوراسیا شدیم
- ارسال پُستی شیرخشک در ایام نوروز/ نگران کمبود شیرخشک نباشید
- وضعیت دارو در سالی که گذشت/ از صادرات تا مطالبات داروخانهها
- بازگشت احتمالی ترامپ چه تاثیری بر اقتصاد ایران دارد؟
- ۷۰ درصد از اعتبارات سرمایهای استان بوشهر تخصیص یافت
- شناورهای تفریحی که هنجارهای اجتماعی را رعایت نکنند توقیف می شوند
- نجات ۳ نفر در ساحل گناوه/ امدادرسانی به یک فروند جت اسکی انجام شد
- ۴۵ کمپ اسکان گردشگران در استان بوشهر ایجاد شد
- آب های استان بوشهر متلاطم و مواج است/شنا و دریاگردی ممنوع
- مدیری پیشرو در مسئولیت های اجتماعی
- برای دوستم مهدی یوسفی/ در ستایش خرد
- ایران حملات تروریستی در مسکو را محکوم کرد
- میوه خشک جایگزین آجیل شور و شیرینی شود
- برنامه فشرده سپاهان در سال جدید/ هر ۳/۵ روز یک بازی در لیگ!