کد خبر: 138537 ، سرويس: ورزش
تاريخ انتشار: 03 آذر 1399 - 08:42
ورزشگاه تختی برازجان در وداع دوستان

اتحادخبر: منصور انگالی مسئول چمن ورزشگاه تختی برازجان دار فانی را وداع گفت.

اتحادخبر: منصور انگالی مسئول چمن ورزشگاه تختی برازجان دار فانی را وداع گفت.




ویروس منحوس کرونا چهره های وررشی محبوبی را از ما جدا کرد.


ورزش ما و به خصوص فوتبال این دیار را نمیتوان جدا از دوستداران این ورزش متصور شد.


از شروع فعالیت ویروس کرونا ورزشگاه پیر تختی شهر برازجان دربهای خود را بسته دید  و فارغ از  تعطیلی مسابقات رده های مختلف فوتبال، تشنه دورهمی های فوتبالی های پیر و جوان خود بود.


در تمام فصول سال از بدو ورود به ورزشگاه تختی با حضور تکراری و پر مهر پیشکسوتان فوتبال در ضلع جنوب غربی استادیوم با هیجان خاصی همراه بود و پیرمردها با شور و نشاط بحث لیگ های داخلی، خارجی و فوتبال ملی را دنبال میکردند و بعضا مسابقات شطرنج آنهابا کُری خوانی و سر وصدای زیادی دنبال میشد.


در دیگر ضلع ورزشگاه جوانان تازه بازنشسته فوتبال شهرمان بحث داغ فوتبال را پیگیر بودند و با غروب آفتاب یک به یک استادیوم را ترک میگفتند و تا فردا عصر که دوباره گرد هم‌آیند استادیوم حوصله اش سر میرفت و دلتنگ این جوانان و پیشکسوتان فوتبال بود.


ولی بودند افرادی که یار باوفای ورزشگاه تختی بودند و دوست دیرین خود را به راحتی ترک نمیکردند.


حاج ناصر بازرگان مردی بود که هر موقع و در هر شرایطی به استادیوم تختی میرفتیم حضور گرم و پرمهرش را حس میکردیم و همیشه حاجی پایه ثابت هر مسابقه ای بود.




ویروس کرونا حاجی را از فوتبال دشتستان گرفت و تلخ ترین وداع فوتبالی های شهرمان را در خاطرشان ثبت کرد.


هنوز در شوک نبود حاج ناصر بازرگان بودیم که بلافاصله خبر فوت شکرالله خسروی یکی از هواداران پر و پاقرص پرسپولیس برازجان که همیشه حضورش گرمابخش مسابقات این تیم بود ما را دوباره داغدار کرد.


متاسفانه دوم آذر ماه نود و نه منصور انگالی مردی که مسئول چمن تختی برازجان بود و با حضور سی ساله خودش چمن مخمل گون شهرمان را زبان زد خاص و عام کرده بود نیز از جمع ما جدا شد.


منصور انگالی مردی آرام، متواضع و صبور که همه فوتبالی ها ایشان را دوست دارند نیز با استادیوم تختی، یار دیرین خود وداع گفت.


استادیوم تختی دیگر شور و نشاط گذشته خود را ندارد و نمیدانم اگر دوباره مسابقات فوتبال از سرگرفته شود بدون حضور شکرالله خسروی، منصور انگالی و حاج ناصر بازرگان ورزشگاه تختی همان حال هوای گذشته  را دارد که میدانم ندارد.

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/138537