کد خبر: 138434 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 01 آذر 1399 - 10:57
۱۰هزار میلیارد تومان در اجرای طرح‌های تولیدی استان بوشهر سرمایه‌گذاری می‌شود

اتحادخبر: معاون استاندار بوشهر با بیان اینکه "امسال ۱۴۵طرح تولیدی نیمه‌تمام استان بوشهر تکمیل می‌شود" گفت: در مجموع ۱۰هزار میلیارد تومان در اجرای طرح‌های جهش تولید، اقتصاد مقاومتی و تکمیل طرح‌ها سرمایه‌گذاری می‌شود.

اتحادخبر: معاون استاندار بوشهر با بیان اینکه "امسال ۱۴۵طرح تولیدی نیمه‌تمام استان بوشهر تکمیل می‌شود" گفت: در مجموع ۱۰هزار میلیارد تومان در اجرای طرح‌های جهش تولید، اقتصاد مقاومتی و تکمیل طرح‌ها سرمایه‌گذاری می‌شود.

10هزار میلیارد تومان در اجرای طرح‌های تولیدی استان بوشهر سرمایه‌گذاری می‌شود

به گزارش تسنیم، سعید زرین‌فر صبح امروز در  نشست ستاد تنظیم بازار استان بوشهر از توسعه سرمایه‌گذاری داخلی در استان خبر داد و اظهار داشت: در 2 سال گذشته به سبب شرایط خاص اقتصادی برای سرمایه‌گذاری سال‌های سختی بود ولی با این همه مشکلات شاهد توسعه سرمایه‌گذاری داخلی در استان بودیم.

 

وی، از تکمیل زنجیره تولید گوشت مرغ در استان خبر داد و بیان کرد: راه‌اندازی واحد تولیدی مرغ مادر گوشتی، تولید جوجه یک روزه و کشتارگاه مدرن صنعتی طیور از جمله این طرح‌ها است که در افزایش تولید گوشت مرغ و قیمت مناسب بسیار تاثیرگذار است.

 

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر از افزایش سطح اراضی پرورش میگو تا آخر امسال خبر داد و خاطرنشان کرد: استان بوشهر در تولید میگوی پرورشی از جایگاه مهمی در کشور برخوردار است که امسال اراضی پرورش و تولید این محصول افزایش می‌یابد.

 

زرین‌فر پرورش ماهی در قفس در خلیج فارس را از دیگر طرح‌های استان بوشهر دانست و تصریح کرد: افزون بر 60 مجوز شیلاتی برای پرورش ماهی در قفس در خلیج فارس صادر و تاکنون 10 مجوز آن عملیاتی و یا راه‌اندازی شده است.

 

وی، با بیان اینکه صنعت پرورش ماهی در قفس بومی‌سازی شده است خاطر نشان کرد: طرح پرورش ماهی در روستاهای ساحلی استان بوشهر توسعه می‌یابد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر با اشاره به اجرای 32 طرح جهش تولید در استان افزود: امسال 32 طرح جهش تولید با سرمایه‌گذاری 1500 میلیارد تومان در نقاط مختلف استان بوشهر اجرا شده است.

 

زرین‌فر از اجرای 30 طرح اقتصاد مقاومتی در استان بوشهر خبر داد و بیان کرد: این طرح‌ها به ارزش شش‌هزار میلیارد تومان روند اجرایی مطلوبی دارد که برخی از آنها وارد چرخه تولید شده است.

 

وی، از تکمیل 145 طرح تولیدی نیمه تمام در استان بوشهر خبر داد و خاطر نشان کرد: این طرح‌های بالای 60 درصد پیشرفت با اعتبار 1480 میلیارد تومان تا پایان امسال تکمیل و در مدار تولید قرار می‌گیرد.

 

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر با بیان اینکه در مجموع امسال 10 هزار میلیارد تومان طرح تولیدی در استان بوشهر فعال می‌شود گفت: در اجرای این طرح‌ها 20 هزار فرصت شغلی پیش بینی شده است.

 

زرین‌فر با اشاره به پرداخت تسهیلات اعتباری در راستای حمایت از مشاغل آسیب دیده از کرونا خاطر نشان کرد: در این زمینه 480 میلیارد تومان درخواست شد که تاکنون 100 میلیارد تومان آن از سوی مشاغل آسیب دیده درخواست و 96 میلیارد تومان پروژه ایجاد و 50 میلیارد تومان پرداخت شده است و روند پرداخت ادامه دارد.

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/138434