کد خبر: 138390 ، سرويس: گوناگون
تاريخ انتشار: 01 آذر 1399 - 07:36
فال روزانه ۹۹/۰۹/۰۱

اتحادخبر: فال روزانه ۹۹/۰۹/۰۱

اتحادخبر: فال روزانه ۹۹/۰۹/۰۱

 

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

 

دوست عزیزی که امروز به دنیا آمده‌اید، تولدتان مبارک. در سالی که با تولدتان آغاز کرده‌اید ارتباط خود با اطرافیان را گسترش دهید و دوستان بیشتری پیدا کنید. دی ماه امسال پولی به دست‌تان می‌رسد، از این فرصت نهایت استفاده را ببرید و با این پول زمینه موفقیت‌های بعدی خود را فراهم کنید. یکی از دوستان در ماه بهمن نیازمند کمک شما است، هر کاری که از دست‌تان بر می‌آید را برای این دوست انجام دهید و مطمئن باشید کمک‌های شما بی‌نتیجه نخواهد ماند. در مرداد سال آینده با خرج‌های زیادی روبرو می‌شوید، به نفع شما است که این ماه را با احتیاط پشت سر بگذارید و قرض بالا نیاورید. ماه‌های مهر و آبان سالی که از راه می‌رسد را به برنامه‌ریزی برای سال‌های بعدی زندگی‌تان اختصاص دهید و زندگی حساب‌شده و دقیقی را در پیش بگیرید. سالی که با تولدتان آغاز کرده‌اید را جدی‌تر از همیشه دنبال کنید و این سال را با دستی پر به پایان برسانید.

فـال روزانـه - Daily Omen

احساس می‌کنید که مانند گذشته قوی و تندرست نیستید و همیشه احساس ضعف و خستگی می‌کنید. دلیل این وضعیت در کم‌تحرکی و ورزش‌نکردن نهفته است، در نتیجه از امروز فرصتی را برای ورزش کنار بگذارید و با استمرار در ورزش و تحرک، جلوی ضعف و خستگی را بگیرید. اندوخته خود را در بازار املاک و مستغلات سرمایه‌گذاری کرده‌اید و امروز خبر خوشی از این سرمایه‌گذاری به دست‌تان می‌رسد. مهمان‌های زیادی به منزل شما می‌آیند و روز خوشی را تجربه می‌کنید. تاکنون از صمیم‌قلب به کسی دل نباخته‌اید و طعم عشقی سوزان را نچشیده‌اید، اما امروز روز عاشقی شما است و به محبوبی دل خواهید باخت و عشقی آتشین را تجربه خواهید کرد. اوقات فراغت امروز را به استراحت اختصاص دهید و آرامش پیدا کنید.

فـال روزانـه - Daily Omen

امروز فقط به نکته‌های مثبت زندگی نگاه کنید و منفی بافی را کنار بگذارید. امروز هرگونه سرمایه‌گذاری و فعالیت مالی را کنار بگذارید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز کاری خواهد کرد تا نگرانی‌ها را فراموش کنید و به غیر از عشق و محبت چیزی فکرتان را مشغول نکند. روز شلوغی را آغاز کرده‌اید، اما کار‌ها راحت‌تر از چیزی که انتظار دارید به پایان می‌رسد و فرصتی برای استراحت و تفریح پیدا می‌کنید. میان شما و یکی از آشنایان مشاجره‌ای در می‌گیرد،، اما اجازه ندهید این مشاجره رابطه شما و این فرد را خراب کند و به هر قیمتی که شده، دوستی‌تان را حفظ کنید.

فـال روزانـه - Daily Omen

بیشتر از همیشه مواظب سلامتی‌تان باشید. احتمال دارد که ولخرجی کنید و بیشتر از دخل‌تان، خرج نمایید. اعضای خانواده روز خوشی را سپری می‌کنند و برنامه خاصی برای‌تان تدارک دیده‌اند. بیشتر از همیشه مواظب مال و اموال خود باشید چرا که احتمال سرقت کالا‌های شما بسیار است. همسر یا عشق‌زندگی‌تان به یاد خاطره‌های دوران قدیم افتاده و امروز برای شما از خاطره‌های اوایل آشنایای‌تان می‌گوید، این احساس را به فال نیک بگیرید و خاطره‌های خوش عاشقی را زنده کنید. از معاشرت با افرادی که آشنایی کاملی از آن‌ها ندارید برحذر باشید.

فـال روزانـه - Daily Omen

کار‌های زیادی روی سرتان تلنبار می‌شود، اما نگران نباشید چرا که در پایان روز از انجام این کار‌ها خرسند و راضی خواهید بود. روز خوبی برای کار و تجارت نیست و ضرری را در معامله‌ها تجربه خواهید کرد. اگر تاکنون عاشق نشده‌اید، امروز روز عاشقی شما است و چشم‌تان به به جمال دلبری خوش‌قدوبالا می‌افتد و عشقی آتشین را تجربه خواهید کرد. روز خوبی است تا ایده‌هایی که در سر دارید را به مرحله اجرا بگذارید. نظر‌های خود را به اعضای خانواده اعمال نکنید و به آن‌ها آزادی عمل دهید.

فـال روزانـه - Daily Omen

امروز اوقات فراغت زیادی پیدا می‌کنید تا با استراحت و تفریح، خودتان را برای روز‌های آینده آماده کنید. به لحاظ مالی روز خوبی را در پیش دارید و پولی به دست‌تان می‌رسد، به صلاح شما است که قسمتی از این پول را برای آینده کنار بگذارید. وقتی را برای حضور در کنار اعضای خانواده اختصاص دهید. دلباخته دلداری هستید، اما این عشق یک‌طرفه است و از چنین عشقی تنها سوزوگدازعاشقی نصیب‌تان خواهد شد. به خودتان قول داده‌اید که امروز فرصتی را به تفریح و ورزش اختصاص دهید، اما این فرصت فراهم نمی‌شود و مجبور به انجام کار‌های غیرمنتظره خواهید شد. مهارت‌های فردی خود را افزایش دهید.

فـال روزانـه - Daily Omen

حضور بیشتری در جمع داشته باشید و از انزوا دوری کنید. احتمال بسیاری وجود دارد که امروز حساب‌و‌کتاب خرج‌ها از دست شما بیرون برود و ولخرجی کنید. قرار است به همراه دوستان قدیمی دور هم بنشینید و حسابی خوش بگذرانید، از این موقعیت نهایت استفاده را ببرید. امروز احتمال عاشق‌شدن شما بسیار است، اما با عشق ماندگاری طرف نخواهید بود. به خاطر داشته باشید که با شایعه‌پراکنی به انسان منفوری تبدیل خواهید شد. صداقت در گفتار و رفتار را با اطرافیان در پیش بگیرید.

فـال روزانـه - Daily Omen

روز حساسی را آغاز کرده‌اید و حادثه‌ای شوم در کمین شما است. امروز سهل‌انگاری‌های اطرافیان شما را به دردسر بزرگی می‌اندازد. مشکلات مالی زیادی دارید، اما پولی به دست‌تان می‌رسد و این مشکلات پایان می‌یابد. مشاجره‌ای میان اعضای خانواده بر سر چیز‌های کوچک و پیش‌پا‌افتاده ایجاد شده و اهل منزل روز پر تنشی را تجربه می‌کنند. برای حل این مشاجره پا درمیانی کنید و اجازه ندهید مشکلات کوچک و بی‌اهمیت، زمینه ناراحتی و دلخوری اعضای خانواده را فراهم کند. عشقی گرم و آتشین را تجربه خواهید کرد. با فرد مهمی ملاقات می‌کنید و در این دیدار، مواظب رفتار و گفتارتان باشید. با انجام کار‌های موردعلاقه‌تان، از شر نگرانی و اضطراب خلاص شوید.

فـال روزانـه - Daily Omen

کودک درون‌تان امروز زنده شده و یاد خاطره‌های قدیمی می‌افتید. قرار است برای خرید بیرون بروید، اما مواظب باشید که تنها لوازم ضروری را خریداری نمایید و ولخرجی نکنید. وعده‌و‌وعید‌های پوشالی را کنار بگذارید و به گونه‌ای رفتار کنید که اگر سرتان رفت، قول‌تان نرود. اجازه ندهید کار بیش‌از‌حد، فاصله‌ای میان شما و اعضای خانواده بیاندازد. همسر یا عشق‌زندگی‌تان هدیه‌ای برای شما گرفته تا امروز حسابی خوشحال‌تان کند. یکی از اعضای خانواده شما امروز به موفقیتی دست پیدا می‌کند.

فـال روزانـه - Daily Omen

اجازه ندهید روزمرگی‌های زندگی شما را از رسیدگی به خودتان غافل کند. پولی که قرض کرده‌اید را امروز به هر قیمتی که شده پرداخت کنید. خبری خوشحال‌کننده به دست شما میرسد. تسلط بیشتری بر اعصاب خود داشته باشید و زود از کوره در نروید. فرصتی برای مسافرت در پیش دارید. دلخوری‌هایی که میان شما و عشق‌زندگی‌تان وجود دارد را به باد فراموشی بسپارید. به مجلس عروسی یا مهمانی مهمی دعوت شده‌اید و در این مهمانی حسابی به شما خوش خواهد گذشت، اما مواظب باشید که در خورد و خوراک زیاده‌روی نکنید و به رژیم‌غذایی‌تان پایبند باشید.

فـال روزانـه - Daily Omen

بیماری مزمنی دارید و اگر امروز مواظب خودتان نباشید، این بیماری عود می‌کند. امروز سود قابل‌ملاحظه‌ای در معاملات خواهید داشت، از معامله پرسودی که انجام داده‌اید درس بگیرید و در آینده نیز شرایط سود و درآمد بیشتر را مهیا کنید. یکی از اعضای خانواده امروز به دستاورد مهمی خواهد رسید و شما به وی افتخار می‌کنید. با دوستانی رابطه برقرار کنید که درک کاملی از شرایط شما دارند. شناخت کافی از توانایی‌های خود ندارید و نقاط ضعف و قدرت خود را نمی‌شناسید. ادامه این وضعیت اصلا به صلاح شما نیست و در اولین فرصت وقتی را برای بررسی توانایی‌های خود کنار بگذارید و نقاط ضعف‌تان را تقویت کنید. فرصتی مهیا می‌شود تا کمی با خود خلوت کنید و با اصلاح نقاط ضعف و تقویت نقاط قوت، مسیر پیشرفت و موفقیت را هموار کنید. کدورت و دلخوری که میان شما و همسر یا عشق‌زندگی‌تان وجود دارد امروز از بین می‌رود. ورزش و تفریح را به برنامه روزانه خود اضافه کنید و با ورزش سلامت ذهن و جسم خود را تضمین نمایید.

فـال روزانـه - Daily Omen

امروز بیشتر از همیشه اعتمادبه‌نفس دارید و احساس می‌کنید هیچ مشکلی نمی‌تواند جلوی شما را بگیرد، این روحیه را مغتنم بدانید و مشکلات را راحت‌تر از همیشه حل کنید. فکر کسب مال از راه‌های غیرقانونی را کنار بگذارید. ممکن است میان شما و فردی جروبحثی ایجاد شود و این وضعیت زمینه ناراحتی شما را در طول روز فراهم کند، این جروبحث ارزش ناراحتی شما را ندارد و تا می‌توانید روزی بدون حاشیه را ادامه دهید و آغازگر مشاجره‌ای نباشید. فردی که بدخواه شما است از هر فرصتی برای فاصله انداختن میان شما و یکی از عزیزان‌تان بهره می‌گیرد، اجازه ندهید این فرد به نقشه‌های شوم‌اش برسد و امروز دست ایشان را رو کنید و وی را به سزای عملش برسانید. کار‌ها را در زمان مقرر انجام نمی‌دهید و برای انجام کار‌های مهم امروز‌و‌فردا می‌کنید، ادامه این وضعیت اصلا به نفع شما نیست و به خاطر داشته باشید که راه موفقیت و پیشرفت با انجام‌دادن به‌موقع کار‌ها و زمان‌بندی دقیق هموار می‌شود. امروز از آن روز‌ها است که همسر یا عشق‌زندگی‌تان ثابت می‌کند قدردان عشق و محبت‌های بی‌دریغ شما است.

فـال روزانـه - Daily Omen

اجازه ندهید نگرانی‌ها و اضطراب زمینه بیماری شما را فراهم کند. برای رسیدن به آرامش از هم‌صحبتی با دوستان و آشنایان کمک بگیرید. اهل ولخرجی و خرید‌های غیرضروری نیستید و همیشه حوا‌س‌تان به دخل‌و‌خرج‌تان هست، به همین دلیل پس‌انداز قابل‌قبولی اندوخته‌اید و نگرانی مالی ندارید، امروز به اهمیت پس‌انداز و صرفه‌جویی پی‌خواهید برد چرا که به مشکل مالی برخورد می‌کنید و این مشکل را به‌راحتی با کمک پس‌اندازی که کنار گذاشته‌اید حل خواهید کرد. امروز مواظب باشید که احساساتی نشوید و تصمیم نادرستی نگیرید. خبر ناخوشایندی به دست شما می‌رسد و زمینه ناراحتی‌تان را فراهم می‌کند. امروز فرصتی پیدا می‌کنید تا دمی با خودتان خلوت کنید و به کار‌های عقب‌افتاده رسیدگی نمایید، از این فرصت نهایت بهره را بگیرید و اجازه ندهید کار عقب‌افتاده‌ای به فردا موکول شود. همسر یا عشق‌زندگی‌تان دائم به کارهای‌تان سرک می‌کشد و این وضعیت زمینه دلخوری‌تان را فراهم کرده‌است. با حضور در فعالیت‌ها و دورهمی‌های خانوادگی، سلامت روحی خود را تضمین کنید.

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/138390