کد خبر: 138372 ، سرويس: استان فارس
تاريخ انتشار: 29 آبان 1399 - 10:56
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه فارس:
خودروهای عمومی در فارس رایگان گازسوز می‌شود

اتحادخبر:  مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه فارس گفت: خودروهای عمومی در استان فارس به رایگان و با روش کاملا استاندارد گازسوز می‌شود.

اتحادخبر:  مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه فارس گفت: خودروهای عمومی در استان فارس به رایگان و با روش کاملا استاندارد گازسوز می‌شود.

خودروهای عمومی در فارس رایگان گازسوز می‌شود

به گزارش ایسنا؛ امیر بنی کریمی چهارشنبه ۲۸ آبان در جمع خبرنگاران گفت: تاکنون در قالب طرح گازسوز کردن رایگان خودروهای عمومی، مالکان 2468 تاکسی و وانت‌بار در سراسر استان، برای استفاده از این طرح ثبت‌نام کرده‌اند و خدمات به 64 درصد از این افراد ارائه شده است.

 

او از تداوم این طرح خبر داد و گفت: مالکان خودروهای عمومی، تاکسی و وانت بارهای عمومی استان که تاکنون موفق نشده‌اند از این طرح استفاده کنند، همچنان امکان ثبت‌نام و استفاده از این ظرفیت ایجاد شده را دارند.

 

بنی‌کریمی اضافه کرد: به‌زودی زمینه تبدیل سیستم سوخت ۲۰۰ هزار خودرو مسافربر شخصی نیز در فارس فراهم خواهد شد و مالکان این خودروها می‌توانند پس از آغاز طرح، به نشانی الکترونیکی شرکت پخش فرآورده‌های نفتی به نشانی WWW.GCR.NIOPDC.IR مراجعه و نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه فارس ادامه داد: طرح دوگانه‌سوز کردن خودروهای عمومی یک طرح ملی محسوب می‌شود که صرفه اقتصادی بسیار مطلوبی را برای صاحبان خودرو، مردم و کشور به دنبال دارد.

 

بنی کریمی، استان فارس را جزو استان‌های دارای بیشترین تعداد خودروهای عمومی بنزینی دانست و گفت: ۷ گارگاه مجاز برای تبدیل و گاز سوز کردن خودروهای ثبت نامی در سطح استان فعال و تبدیل خودروها با استانداردهای لازم انجام و برای خودروهایی که تبدیل می‌شوند گواهی سلامت صادر می‌شود.

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی فارس با بیان اینکه روزانه بیش از 150 هزار خودرو در این استان از گاز سی ان جی استفاده می‌کنند و مصرف میانگین این سوخت در فارس روزانه یک میلیون و 600 هزار مترمکعب است، گفت: ۱۲۹ باب جایگاه سی ان جی با ۷۹۰ نازل در استان فارس فعال است.

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/138372