کد خبر: 138361 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 29 آبان 1399 - 10:12
استاندار بوشهر: با گرانی‌های خودسرانه کالاها و محصولات تولیدی برخورد می‌شود

اتحادخبر: استاندار بوشهر با بیان اینکه گرانی برخی کالاها و محصولات نگرانی‌هایی در جامعه ایجاد کرده است گفت: با گرانی‌های خودسرانه کالاها و محصولات تولیدی در استان بوشهر برخورد می‌شود.

اتحادخبر: استاندار بوشهر با بیان اینکه گرانی برخی کالاها و محصولات نگرانی‌هایی در جامعه ایجاد کرده است گفت: با گرانی‌های خودسرانه کالاها و محصولات تولیدی در استان بوشهر برخورد می‌شود.

استاندار بوشهر: با گرانی‌های خودسرانه کالاها و محصولات تولیدی برخورد می‌شود

به گزارش تسنیم، عبدالکریم گراوند شامگاه چهارشنبه در نشست ستاد تنظیم بازار استان بوشهر با تاکید بر برخورد با تخلفات در بازار و تولید محصولات اظهار داشت: گشت‌های مشترک در بازرسی و نظارت کالاها در بازار و واحدهای تولیدی استان بوشهر مورد توجه قرار بگیرد و با متخلفان برخورد قاطع قانونی شود.

 

وی، با اشاره به وضعیت تولید سیمان در استان بوشهر تصریح کرد: با افزایش تولید سیمان در کارخانه‌های استان بوشهر،  پیش بینی می‌شود تا دو هفته آینده وضعیت توزیع سیمان به حالت عادی برگردد.

 

استاندار بوشهر، تامین نیازهای داخلی را در اولویت کارخانه‌های سیمان استان بوشهر دانست و تاکید کرد: صادرات محصول کارخانه‌های سیمان مشروط به تامین نیاز استان بوشهر است در غیر این صورت از صادرات آن جلوگیری می‌شود.

 

گراوند با اشاره به افزایش  قیمت محصول واحدهای تولیدی بتن افزود: باید به افزایش خوسرانه قیمت محصول بتن در استان بوشهر رسیدگی شود که در صورت برگشت قیمت آن به ماه قبل می‌توانند ادامه فعالیت دهند در غیر این صورت به تخلف آنها در تعزیرات حکومتی رسیدگی و با متخلفان برخورد می‌شود.

وی، با تاکید بر برخورد قاطع با گرانی‌های خودسرانه کالاها و محصولات تولیدی خاطرنشان کرد: افزایش قیمت خودسرانه محصولات تولیدی و اجناس تحت نظارت و بازرسی قرار می‌گیرد و باید تعزیرات حکومتی با متخلفان برخورد قاطع کند.

 

استاندار بوشهر، تغییر هرگونه قیمت کرایه ماشین حمل بار را بر اساس ضوابط و چارچوب قانونی دانست و بیان کرد: هرگونه افزایش قیمت کرایه حمل بار خارج از چارچوب قانونی، تخلف است و سازمان‌های صمت، راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و تعزیرات حکومتی باید با آنان برخورد کنند.

گراوند، رفع نواقص مرغداری‌های استان بوشهر را مورد تاکید قرار داد و افزود: باید نواقص و مشکلات واحدهای مرغداری‌های استان بوشهر پیگیری و برطرف شود.

وی، با اشاره به ترخیص کالاهای اساسی از گمرک بوشهر خاطر نشان کرد: در ترخیص کالاهای اساسی بر تامین نیاز بازار استان بوشهر توجه شود.

استاندار بوشهر از افزایش قیمت حبوبات در استان انتقاد کرد و با تاکید بر نظارت قیمت این محصولات تصریح کرد: برای تعادل شدن قیمت کالاهای مورد نیاز مردم، راه‌اندازی بازارچه‌های عرضه میوه و تره‌بار در چندین نقطه از شهر بوشهر ضروری است که شهرداری باید در این زمینه اقدام کند.

 

گراوند با تاکید بر تسریع ترخیص کالاهای اساسی از گمرک بوشهر گفت: براساس تصمیمات جدید باید در ترخیص کالاهای اساسی از گمرک بوشهر تسریع شود.

وی با اشاره به آغاز برداشت گوجه فرنگی خارج از فصل از مزارع استان بوشهر تاکید کرد: با توجه برداشت این محصول در استان بوشهر، باید قیمت آن دربازار نسبت به دیگر نقاط کشور متفاوت و ارزان باشد که نظارت بر عرضه این محصول باید مورد توجه قرار بگیرد.

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/138361