کد خبر: 138318 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 28 آبان 1399 - 21:37
بازدید مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری بوشهر از پروژه های عمران شهری سعدآباد/ تصاویر

اتحاد خبر:مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری بوشهر صبح امروز با حضور در شهر سعدآباد،از برخی پروژه های عمران شهری در حال اجرا بازدید کرد.به گزارش رو‌ابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر سعدآباد صبح امروز مهندس حمید بردستانی مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری بوشهر به همراه مهندس شفیع خواه کارشناس این دفتر با حضور در شهر سعدآباد از برخی از پروژه های عمران شهری مثل میدان شهداء و خیابان ساحلی بازدید کردند

اتحاد خبر:مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری بوشهر صبح امروز با حضور در شهر سعدآباد،از برخی پروژه های عمران شهری در حال اجرا بازدید کرد.

به گزارش رو‌ابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر سعدآباد صبح امروز مهندس حمید بردستانی مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری بوشهر به همراه مهندس شفیع خواه کارشناس این دفتر با حضور در شهر سعدآباد از برخی از پروژه های عمران شهری مثل میدان شهداء و خیابان ساحلی بازدید کردند

رییس شورای اسلامی شهر سعدآباد در حاشیه این بازدید اظهار داشت:شهر سعدآباد مرکز قدیمی ترین بخش استان و از شهرهای توریستی محسوب می شود و زیباسازی آن از اهمیت خاصی برخوردار است.
محمد قلی زاده افزود:پروژه های در حال اجرای شهرداری در حوزه عمران شهری جهت اتمام و بهره برداری از آنها نیازمند تخصیص اعتبارند و امیدوارم با مساعدت جنابعالی محقق شود.

شهردار سعدآباد نیز در حاشیه این بازدید در خصوص پروژه عملیات در دست اجرای خیابان ساحلی گفت: خیابان ساحلی از پروژه های مهم شهر است که در دو فاز  اجرایی می‌شود و فاز اول آن در صورت تأمین اعتبار لازم،تا پایان سال به بهره برداری خواهد رسید.

ابوالقاسم شریفی افزود: برای تملک اراضی مسکونی باقیمانده واقع در مسیر نیاز به اعتبار لازم داریم و انشاالله با تأمین اعتبار بتوانیم با تملک دیگر منازل اقدام به آزاد سازی کل مسیر نماییم.

شهردار سعدآباد خاطرنشان کرد:این خیابان به طول ۳ کیلومتر و عرض۳۰ متر اجرا می شود که فاز اول آن در مراحل پایانی قرار دارد

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری بوشهر نیز در این دیدار ضمن تقدیر از تلاشهای مجموعه شهرداری و شورای شهر سعدآباد ابراز داشت:با وجود کمبود اعتبارات،اقدامات عمرانی در شهر سعدآباد مطلوب بوده و انشالله با تخصیص اعتبارات لازم سرعت خواهد گرفت.
مهندس بردستانی افزود:دورنمای توسعه و عمران شهری سعدآباد روشن است و با تلاش بیشتر در آتی،شاهد بهره برداری از پروژه های مهم شهری خواهیم بود
لازم به ذکر است در این بازدید،قلی زاده،رئیس شورای اسلامی شهر سعدآباد،شریفی شهردار و حاتمی مسئول واحد فنی و شهرسازی شهرداری سعدآباد و شفیع خواه کارشناس دفتر امور شهری استانداری حضور داشتند












لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/138318